|
|
| Japanske Negle |
|
|
Nu synes jeg det var på tide I så nogle nye negle fra mig af. Denne gang er jeg gået japansk. Det er et japansk ordsprog "Priset være den der kommer i det rigtige øjeblik" (eller det håber jeg da der står ) Har selv lavet det hele.
    Synes selv det gik ret godt.
Hilsen Sofie Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Negle . |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
29-05-2011 19:32 |
|
Jeg synes ikke de er særlig pæne. men jeg er også EKSTREM perfektionistisk. Jeg ville aldrig selv kunne finde på at få med neglelak der ikke ligger jævnt, eller som det mindste lægger på noget hud af nogen art. Neglelak hører til på neglene og ikke på neglebånd etc. og så synes jeg det er synd neglene ikke har fået samme facon i enden. Men godt du er tilfreds 
.. Sagde LilleChelle  Slettet fra nutiden, gemt i fortiden og bliver aldrig en del af fremtiden. Du er ikke det værd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
LilleChelle: Nu forsvinder neglelakken der er på huden forholdsvist hurtigt, og det der ikke lige ryger af fjerner jeg. Nu var det ikke så meget mine negles facon og sådan noget jeg ville have kommentare på, men selve mønsteret på det. 
Hilsen Sofie Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Japanske Negle |
M S L |
29-05-2011 20:10 |
|
Hold da op LilleChelle. Jeg er da glad for, at du ikke har set mine negle så  Sofie, jeg synes, at de er rigtig flotte! Er meget imponeret over, hvor flot du har fået lavet mønstret. Du laver altid sådan nogle fede "temaer". Og så er jeg egentlig ret imponeret over, at det rent faktisk betyder noget. Du ved - det ville være meget nemmere lige selv at finde på nogle japanske tegn 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
MSL: Mange tak skal du have. Well det kan jo også være at jeg bare har tegnet en japansk indkøbsliste hvor der står husk mælk og toiletpapir, det ved jeg jo ikke med sikkerhed Men mange tusind tak for de rosende ord 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalallala |
|
|
Jeg kan sgu ikke lægge neglelak uden at det rammer lidt ud på huden, det er da super svært! Jeg synes du er dygtig. Jeg fatter slet ikke hvordan du kan lave de tegn, det er mega flot gjort Jeg havde ikke tålmodighed til det, og jeg hvis jeg prøvede, så ville neglen nok ende med at blive mere sort end hvid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123455 |
|
|
Mange tak skal du have Camilla 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
truuunte |
29-05-2011 20:38 |
|
Jeg synes også de er superfede! Meget kreativt tænkt. Følger jævnligt med i dine indlæg omkring negle, da jeg også selv interesserer mig for den slags. Er ihvertfald ikke enig med LilleChelle 
Winners never quit ... And quitters never win! - Nu med Idol
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
De er da blevet super flotte Utroligt at du kan lave det så flot, havde jeg forsøgt var det blevet en sort klat xp
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjkljklj |
|
|
Jeg synes det er SUPER fedt lavet! Sikke en kreativitet! Jeg synes stadig selv at det er en kunst bare at ligge en almindelig neglelak 
-Bolero1 "En god træner kan høre hesten tale, en fremragende træner kan høre hesten hviske."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er i søde, mange tusind tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nice!!! |
|
|
Hvordan filan har du båret dig ad med de bittesmå japanske tegn? Synes de er herreflotte, kom og lav på mig!  Jeg elsker også at have flotte, kreative, hjemmelavede negle, men det vildeste jeg har pyntet med er små blomster, de nemme at lave 
Mvh Julie
.: Liberty og Media Force xx :. - Fordi det er bedre at være lille og (meget) vågen end stor og doven 
1.semesters bøger til sprogstuderende (fransk/engelsk) på ASB sælges billigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Latina: Jeg har egentlig bare brugt sort neglelak og en tanstik Laver nogle gange negle på andre, sådan inden diverse festligheder og sådan  Mange tak skal du have for rosen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nizzle.. |
|
|
Kan slet ikke forstå du kan styre de små mønstre med fingrene, jeg ryster som bar fanden når jeg skal lave sårn nogle små ting, ender altid i skuddermudder  Men rigtig flot 
Mvh Julie
.: Liberty og Media Force xx :. - Fordi det er bedre at være lille og (meget) vågen end stor og doven 
1.semesters bøger til sprogstuderende (fransk/engelsk) på ASB sælges billigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Julie: ja jeg begynder også at ryste af bar koncentration og på grund af den akavede stilling, men så skal jeg bare rette mig op og lige trække vejret et par gange så kan jeg gå videre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal |
|
|
LilleChelle: Du er da godtnok gået over i den negative grøft på det seneste Er du deprimeret? Charmerende signatur også. ...Venlig type
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Negle . |
LilleChelle |
01-06-2011 12:22 |
|
Laura: Tværtimod Jeg kommer bare med min mening om tingene. - Om den så er positiv eller negativ. Respekt for at nogle ikke er lige så perfektionisk som jeg - Det kan til tider være ret belastende at være.
.. Sagde LilleChelle  Slettet fra nutiden, gemt i fortiden og bliver aldrig en del af fremtiden. Du er ikke det værd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Negle . |
LilleChelle |
01-06-2011 12:24 |
|
Laura: Hvis du søger på mit navn på junior - de sidste 30 dage, så er der meget få indlæg - og kun denne er 'negativ' som du så fint kalder den  Så hvor du lige får den tanke fra at jeg er gået over i 'den negative grøft' ved jeg ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Japanske Negle |
M S L |
01-06-2011 15:01 |
|
Laura, hvorfor er du pludselig begyndt at angribe folk på den måde der??? Nu er det tredje gang, jeg falder over episoder, hvor du er meget flabet. Desuden var det en meget barnlig kommentar omkring Chelles signatur. Hold dig til emnet.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Er I ikke søde at diskuterer og hakke i et emne der er oprettet til det formål?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Japanske Negle |
|
|
Der er ikke nogen grund til alle de negative kommentarer. Bevar nu fokus på trådstarters emne i stedet for at hakke på hinanden. Hvis den personlige hetz fortsætter vil indlægget blive lukket og der vil evt. blive uddelt advarsler. På vegne af JHN-moderationen - Stina (Major)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dAD<ZF<ZD |
Louise (Muzze) |
02-06-2011 01:07 |
|
Ej hvor er de negle fede!  Hvor fedt at du selv er så kreativ. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak skal du have Louise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| neglelak |
|
|
wooooow! Jeg kan ikke engang finde ud af at lave en lægge en normal lak!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Klara: Hvad går der da galt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|