Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hjælp dansk eksamens tekst
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 20:57

skal til mundtlig dansk og har trukket fordybelsesemnet "krig i nyere tekster"... har tænkt mig at satse på et essay eller en novelle (meget gerne om fx krigen i afghanistan, irak, hellig krig m.m." har forhørt mig på diverse biblioteker men ingen har rigtig fanget min interessere. nogen der kender nogle gode essay eller noveller om krig? det ville være super fantastisk (:

0
0
Svar på denne tråd

karma, du
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 21:58

På det her link;

www.dansklf.dk/multimedia/ essaykonkurrence.pdf

Kan du på side 14 finde et essay, der hedder "Hvis der var krig i Norden" - et rigtig godt essay som omhandler hvis nu os danskere skulel ned til afghanistan el. lign. og agere flygtninge.

Lige efter det essay kommer der en novelle, som hedder "I am here" en rigtig god fortælling også. Det er de to jeg har læst. Men efterfølgende kommer der vist et par tekster mere eller noget i den stil (:

Håber du kan bruge det.

bum bum - karma, du!

0
0
Svar på denne tråd

feefefewfw
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 22:02

tusind tak. jeg har desværre allerede læst hvis der var krig i norden og det er derfor ikke en mulighed, da jeg ikke må tage brugte tekster. vil prøve at kigge på den næste tak:)

0
0
Svar på denne tråd

eeeeee
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 22:09

I am here er desværre for kort :(

0
0
Svar på denne tråd

dededede
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 22:16

eller min fejl det er den måske ikke alligevel;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider