Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jagt billeder + opdatering.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 10:54

Hej alle sammen!

Sikke lang tid siden det er jeg har lavet et indlæg her inde!

Når men, hvis der ikke er nogle der ved hvem jeg er, så kan jeg da godt fortælle lidt om mig selv om min hest ;-)

Jeg hedder Mie og har en OX araber vallak på 5 år, ved navn CaDo' Dakoda. Jeg har haft ham lige fra fødslen af, så må sige jeg nok kender ham rigtig godt. Han er min dressur/jagt/distance hest. Distance stævne har vi kun startet en enkel gang, hvor vi kom på en 8. plads ud af 38 startere, så jeg var tilfreds. Har startet ham til et dressurstævne en enkel gang på vores årlige show inde for araberen. Det gik fint når man tænker på det var hans første stævne.

Men, igår d. 17/4-2011 startede vi jagt for første gang! Jeg red babyjagten d. 27/3-2011 på hans mor Doline, og hun er en racer, men vi klarede det, men det skal siges det gik stærkt! Hvis man ikke er til fart, så skal man IKKE starte.

- Men denne jagt var så stille og roligt! Det var en super første gangs jagt for lille Dakoda. Forresten, på lørdag d. 23/4-2011 står den på dressurstævne på Darupgaard, hvor vi skal starte en LD2 og en LC3, bliver så spændende det er hans første "rigtige" dressurstævne.

Desværre ser distance sæsonen rimelig tynd ud, men det første stævne bliver i dyrehaven til Københavner ridtet, dog har jeg ikke besluttet hvilken hest jeg tager med.

Når nok snak, og her til nogle Jagt billeder fra igår :-)

- skal lige siges, jeg ved udemærket godt Dakoda er muskelfattig på bagparten, det er noget vi VIRKELIG arbejder på! Men det går den rigtige vej, og syntes han er ved at være fin. Også er han ca. 146 i stg. Tag godt imod ham.

Her er min makker og hesten er Dakoda's onkel: Demand OX ;)

Opsadelning ;)

Så kom jeg op på lille manden :)

Kan nu godt lide hans udtryk her, men det ligner han er bambi på glat is. :D hihi

Afsted vi red mod slotspladsen :-)

Onkel og Nevø ;)

Sååå fin, han tog det så flot at komme ud et fremmed sted.

Det var det, håber i vil smide en lille kommentar :)

+ nyd vejret idag, og ha en god påske :-)

Vi takker af her fra!

Mie Jacobsen.

Nu ejer af den smukke CaDo's Dakoda OX!

Distance & Dressurytter.

Fuldblods Araber er noget der funker! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 11:38

Hvor er han bare blevet flot Mie! : D

og hvor er det dejligt at høre han tar alt det nye så sejt!

Lullu Bullu

Hále Bob & Perle de Phantomic
www.ofag.dk www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dakoda OX
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 11:44

Taak Louise! :D Er også rigtig stolt af ham ;D

Mie Jacobsen.

Distance & Dressurytter.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 09:19

Hvor er han bare yndig! :-) Det lyder som om, at han er en rigtig god og alsidig hest :-)

Mvh Antonia

Tidligere med ponyerne:

Bjerregårds Eros

&

Skippergårdens Delight Aurora

Nu med Tysk Varmblods hoppe:

Rissa Veil

0
0
Svar på denne tråd

Dakoda ox
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 10:14
Tak Antonia! Ja, han er en meget alsidig hest, det eneste han ikke rigtig kan se meningen i, er nu ridebanespringning. Han kan ikke helt se pointen i at skulle oppe over sådan nogle mærkelige spring ;-) Men i skoven kan han godt over tales hvis de ikke er for store. Men det er nok bare træning, så kommer det nok :) Det gode er han bare tager det hele i stiv arm, så jeg er stolt! ;-) og endnu en gang tak!

Mie Jacobsen.

Distance & Dressurytter.

0
0
Svar på denne tråd

bnbbvvn
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 13:40

Når man ser ham, tænker man bare wauuw! han ser simpelthen så kær ud :D og dejligt at han tager det så roligt ;b Held & lykke til dressur stævnet (:

©©

K r i s t i n a

med Columbija

©©

0
0
Svar på denne tråd

Dakoda ox
Forfatter: 
Dato:  20-04-2011 18:52
Tak Kristina! Ihh det varmer at få sådan nogle ting af vide! Tak, skal nok komme med en opdatering fra dressur stævnet så hurtigt som muligt. Dakoda er ihvertfald klar til at sparke mås :D er helt spændt ;) - flere der vil smide en kommentar til min pony fis? ;D

Mie Jacobsen.

Distance & Dressurytter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider