Hej alle sammen!
Sikke lang tid siden det er jeg har lavet et indlæg her inde! 
Når men, hvis der ikke er nogle der ved hvem jeg er, så kan jeg da godt fortælle lidt om mig selv om min hest 
Jeg hedder Mie og har en OX araber vallak på 5 år, ved navn CaDo' Dakoda. Jeg har haft ham lige fra fødslen af, så må sige jeg nok kender ham rigtig godt. Han er min dressur/jagt/distance hest. Distance stævne har vi kun startet en enkel gang, hvor vi kom på en 8. plads ud af 38 startere, så jeg var tilfreds. Har startet ham til et dressurstævne en enkel gang på vores årlige show inde for araberen. Det gik fint når man tænker på det var hans første stævne.
Men, igår d. 17/4-2011 startede vi jagt for første gang! Jeg red babyjagten d. 27/3-2011 på hans mor Doline, og hun er en racer, men vi klarede det, men det skal siges det gik stærkt! Hvis man ikke er til fart, så skal man IKKE starte.
- Men denne jagt var så stille og roligt! Det var en super første gangs jagt for lille Dakoda. Forresten, på lørdag d. 23/4-2011 står den på dressurstævne på Darupgaard, hvor vi skal starte en LD2 og en LC3, bliver så spændende det er hans første "rigtige" dressurstævne.
Desværre ser distance sæsonen rimelig tynd ud, men det første stævne bliver i dyrehaven til Københavner ridtet, dog har jeg ikke besluttet hvilken hest jeg tager med.
Når nok snak, og her til nogle Jagt billeder fra igår 
- skal lige siges, jeg ved udemærket godt Dakoda er muskelfattig på bagparten, det er noget vi VIRKELIG arbejder på! Men det går den rigtige vej, og syntes han er ved at være fin. Også er han ca. 146 i stg. Tag godt imod ham.

Her er min makker og hesten er Dakoda's onkel: Demand OX 

Opsadelning 

Så kom jeg op på lille manden 

Kan nu godt lide hans udtryk her, men det ligner han er bambi på glat is.
hihi

Afsted vi red mod slotspladsen 

Onkel og Nevø 

Sååå fin, han tog det så flot at komme ud et fremmed sted.

Det var det, håber i vil smide en lille kommentar 
+ nyd vejret idag, og ha en god påske 
Vi takker af her fra!