Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Billeder fra idag + opdatering
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 21:34

Hej Ænder.

Ved ikke hvor mange der kan huske mig, men jeg er Lotte med araberen Grafik, som red distance på eliteplan :)

Jeg har stadigvæk den lille pony, men efter en slidskade i forbenet går han ikke så meget distance mere :( Til gengæl har han fået sig en sød part som starter lidt dressurstævner på ham, da jeg jo er for gammel til at ride pony, og det hygger han sig med :D

Når men jeg har i noget tid ikke rigtigt redet ham, da jeg har haft travlt med min hest Trigger, men det blev så ændret for nogen uger siden :) Efter nogen få træninger besluttede jeg at nu ville jeg altså starte et dressur-stævne på den lille og derfor er vi nu gået i krig med dressuren :D Dette blev så til lidt billeder - når nu vejret er så godt

Skridter lidt varm

Kan godt li billede, bare ærgeligt det er lidt slørret

Min lækkere pony <3

Så kom vi til lidt galop

Ved ikke lige hvad jeg laver ^^'

Når men Trigger er jeg begyndt at trailer-træne (Han vil ikke op) og dette går super, vi træner efter Torben Anderens metode hvor man står ude for traileren og sender hesten op. Dette har vist sig at være den helt rigtige metode for Trigger, han står nu næsten med alle 4 ben inde i traileren - helt afslappet :) Dette har vi kun trænet i en månende, så syntes jeg er super.

Håber snart jeg kan få nogen nye ridebilleder af ham :D

Men håber i vil lægge en kommentar, og jeg kan godt tåle kritik - men husk lige på at jeg næsten ikke har redet Grafik på bane i et 3 månender, skal lige vænne mig til ham igen.

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd

Nice...!
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 21:51

Den er flot :-)

The ransom of your soul

Must be paid for your dead

The way out for us all

We'll take the jailer's head

Band: Tarot

Song: Pyre of Gods

Album: Suffer Our Pleasures

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 14:47

Rigtig fin, ædel pony! :-) Ser ud til at han har det med at ligge hovedet lidt på sned, hvor han burde være ligeudrettet.

Held og lykke med stævnet :-)

Mvh Antonia

Tidligere med ponyerne:

Bjerregårds Eros

&

Skippergårdens Delight Aurora

Nu med Tysk Varmblods hoppe:

Rissa Veil

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 21:22

Antonia Eros: Grafik har altid haft den mærkelige vane at lægge hovedet på sned. Og da jeg ikke rider ham ofte nok, har jeg svært ved at få rettet ham helt op :) Han er jo ikke en dressurhest.

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 09:56

Søde Grafik ;D

jeg kan huske jeg tegnede en tegning af jer efter et billede, i min læseferie i 9. kl. :P

dejligt din anden hest er på vej til at vil gå i trailer : )

:: Invader ise ::
Minuet , Hále Bob & Perle de Phantomic
www.ofag.dk www.Visuelhf.dk

"Something is broken and it is not your fault?" "I know, I'm scared too"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider