Hej Ænder.
Ved ikke hvor mange der kan huske mig, men jeg er Lotte med araberen Grafik, som red distance på eliteplan 
Jeg har stadigvæk den lille pony, men efter en slidskade i forbenet går han ikke så meget distance mere
Til gengæl har han fået sig en sød part som starter lidt dressurstævner på ham, da jeg jo er for gammel til at ride pony, og det hygger han sig med 
Når men jeg har i noget tid ikke rigtigt redet ham, da jeg har haft travlt med min hest Trigger, men det blev så ændret for nogen uger siden
Efter nogen få træninger besluttede jeg at nu ville jeg altså starte et dressur-stævne på den lille og derfor er vi nu gået i krig med dressuren
Dette blev så til lidt billeder - når nu vejret er så godt

Skridter lidt varm

Kan godt li billede, bare ærgeligt det er lidt slørret

Min lækkere pony <3

Så kom vi til lidt galop

Ved ikke lige hvad jeg laver ^^'
Når men Trigger er jeg begyndt at trailer-træne (Han vil ikke op) og dette går super, vi træner efter Torben Anderens metode hvor man står ude for traileren og sender hesten op. Dette har vist sig at være den helt rigtige metode for Trigger, han står nu næsten med alle 4 ben inde i traileren - helt afslappet
Dette har vi kun trænet i en månende, så syntes jeg er super.
Håber snart jeg kan få nogen nye ridebilleder af ham 
Men håber i vil lægge en kommentar, og jeg kan godt tåle kritik - men husk lige på at jeg næsten ikke har redet Grafik på bane i et 3 månender, skal lige vænne mig til ham igen.