OBS: MANGE BILLEDER.
Hey alle i skønne HN'er 
Det er ved at være lidt tid siden jeg har vidt billeder af min skønne plet Co
Der er sket en del siden sidst - desværre ikke gode ting. Først fik han bændelorm, hvor han tabte sig en del, så fik vi er luseangreb, som gav ham en grimmer skramme bag på, på ballen. Ja han synes da også lige han skulle bruge hele min sadelopsparing på et hospitalsophold, ved at stikke en gren i øjet og få en ridse på hornhinden... børn altså 
Heldigvis er han på toppen igen, og idag var Cecilie (chaos) med mig ude på gården og tage lidt (mange) billeder af os
Jeg har siden jeg fik ham for 3 år siden, drømt om at kunne ride ham med cordeo og vores delmål er nået - ridning i rebgrimen.
Nogle ser det måske ikke som noget, men det er en stor ting for mig, at kunne ride ham sådan, da jeg føler det er min belønning for mit arbejde med ham de sidste 3 år. Han var en stejle, bukke, stejle-vende-rundt-samtidig, stikke af hest. Vi har haft vores kommunikations vanskligheder 
Det er det i det sidste år, siden han flyttede i løsdrift, han virkelig har rykket sig (psykisk), det er bare SÅ dejligt at komme ud til en hest som er glad og gider komme en i møde 
Nu vil jeg ikke plage jer med mere snak, her kommer det en masse billder af min dejlige bamse 
Ja og så gør hverken facebook eller HN noget som helst godt for kvaliteten af billederne, desværre.

Startede med at ride lidt på banen, for at se om han var med mig, eller om det blæste for meget 

SMIIIIIIL til fotografen 

Lidt anderledes billede 

"Pruuuuh Colour, jeg skal lige følge med" 

"Mener du det mor?" "Ja det gør jeg" 

"YEEHAAAAA, hrr hrr hrr, vriiiinsk"

"Af banen, af banen her kommer bananen" 

Smukke isbjørn <3
Efter at have skamredet (bemærk ironien) pletten gik vi op på banen og legede lidt 

Vild og ustyrlig man som normalt hænger på den anden side. Hihi.

"Hey hvad er det?"

"Det er den dersens, øhm, menneskersnes gamle swimmingpool"

"Den spytter med godbidder. JUBIIII"

"Hov! Ej der er ikke flere
"

"Moar, de er væk!"
"Colour, nu prøver jeg lige at lægge den op på dig, nu står du stille ik'?"

"Skulle det være noget
"

"Godbid til den sejste hest i verden, tak"

"Yes, hit med den" 

"Mor? moooor? MOOOOOAAAAR, HVOR GIK DU HEN?

"Jeg er lige her" KYS 

"Hej hej alle i søde mennesker
"
Hvis i er kommet så langt, vil vi blive MEGET glade for en kommentar 
Beklager på forhånd min til tider, ikke særlig flotte opstilling