Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

2-års dag med kæresten
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 11:44

Hej alle i ;-)

Min kæreste og jeg har snart 2-års dag og vi er blevet enige om at vi skal lave noget specielt. Vi har været vidt omkring, men har ikke rigtig kunnet blive enige om noget vi virkelig har lyst til. Har i nogen idéer?

Glædelig kedelig tirsdag til jer allesammen. :-)

Greetings Laura Pode

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 13:43

Stort tillykke til jer :-)

Hvad med at tage en weekendtur til et eller andet sted hen?

F.eks. Lalandia? Det er da både sjovt og hyggeligt, og ikke noget man lige laver til hverdag.

Eller måske en smuttur til Berlin med bus? Plejer man også at kunne finde billigt.

Ellers, hvis det skal være noget lidt mere stille og roligt som man kan gøre på en dag, så tag en tur på experimentarium, det er altid sjovt.

I kan også tage en anderledes biograf tur til Planetarium og se en 3D film på en kææmpe skærm :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 15:29

Min kæreste og jeg så en god film derhjemme og spiste Ben&Jerry is, det var sådan set det mest spændende.
Det er ikke noget vi går så højt op i, men på vores... 27 måneders dag er vi i Letland, -det var dog et ubevidst valg, men det passede med en ferie så vi undgår fravær i skolen.

Ellers lav noget mad sammen, eller gå en tur(selvom det nok ville være lidt sjovere hvis det var varmere) eller bare nyd hinanden alene...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 17:28

Tak for nogle rigtig gode forslag! :-) Jeg tror en weekendtur ville være godt - hvis økonomien rækker til det, til den tid ;-)

LAURA PODE.

0
0
Svar på denne tråd

zdflkæ<d<
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 13:29

Tillykke til jer :-)

I kan jo enten tage på en weekendtur som er nævnt, og det kan faktisk også gøres rimelig billigt. Hvis i lejer et sommerhus, og i så bare bruger weekenden jer to. Så i rigtig kan nyde hinanden. Ellers kan i jo altid lave nogle aktiviteter som tage i svømmehallen osv. :-)

Hvis økonomien ikke er der til det, jamen så tag en dag sammen hvor i laver noget lidt anderledes. Laver noget lækkert mad sammen, tager i biografen, tager ud og spise, tager ud og køre gocart, ud og bowle.. muligheder er der nok af. Og det er altid sjovt at lave noget aktivt men anderledes sammen ;-)

Louise <3

Veneration (;

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider