Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Piercing, træning og sved
Forfatter: 
Dato:  12-03-2011 13:38

Hej

Jeg går og overvejer at få lavet ring i næsen igen, men jeg kom så til at tænke på hvordan sådan en nylavet piercing har det med sved?
Jeg træner 5-6 gang om ugen, og det er ikke fordi jeg drypsveder i hovedet men jeg bliver fugtig i ansigtet.

Jeg ville selvfølgelig rense piercingen direkte efter træning, men er det nogle der ved om det er total hul i hovedet eller at det kan lade sig gøre med et fint resultat?

__DER ER STILLE OG ROLIG KNALD PÅ

0
0
Svar på denne tråd

Piercing
Forfatter: 
Dato:  12-03-2011 14:30

Det kan sagtens lade sig gøre ;)

Du skal bare skylle ansigtet under bruseren bagefter.

Men ikke noget med at pille i den under træning, der er enormt mange bakterier i sådan et træningscenter (hvis det er sådan et sted, du træner).

NUMSEFISKEN

Søger lejlighed og job i Aalborg

0
0
Svar på denne tråd

Piercing, træning og sved
Forfatter: 
Dato:  12-03-2011 16:01

Har aldrig hørt det sku være et problem, så ville ha svaret det samme som numse :) det med at pille gælder selvfølgelig over alt, der er bakterier på dine hænder selvom du ik er i træningscenter ;D :P

Sab & Feykir

0
0
Svar på denne tråd

jeg har det vildt
Forfatter: 
Dato:  12-03-2011 17:50

Luksus, luksus! Så vil jeg da få den lavet igen. Tak for svar!

__DER ER STILLE OG ROLIG KNALD PÅ

0
0
Svar på denne tråd

dfhzfhzdfhxzfchxzf
Forfatter: 
Dato:  12-03-2011 19:30

Altså jeg løber, hver morgen og gjorde det også da jeg fik lavet ring i næsen. Og jeg er ret svedig når jeg er færdig

Har ikke haft problemer med betændelse overhovedet jeg gik bare i bad og rensede det bagefter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider