Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bo billigt i København?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 18:32

Hej JHN :)

En veninde og jeg skal til København i Vinterferien, og skal have 2 overnatninger, fra d. 17 feb - d. 19 feb.

Er der nogle af jer der kender hoteller/et eller andet sted man kan sove billigt men centralt?

Kirstine :-)

KIRSTINEN

folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

0
0
Svar på denne tråd

Hotel Kbh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 19:01

Jeg har lige boet på Saga Hotel med skolen. Jeg ved ikke om det er billigt eller ej, men det ligger centralt - Nær Istedgade, lige bag banegården :)

Morgenmaden er fin, dog er der ikke toilet eller bad på værelserne. Noget man sagtens kan overleve, selvom det er bedst med. Men der er håndvask og spejl! :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 20:47

Jeg har haft et par dages ophold på Copenhagen Island Hotel med min kæerste - det ligger lige ved siden af Fisketorvet på Dybbølsbro :-) man kan se billeder af værelserne osv. på deres hjemmeside. Vi fik et værelse med en super udsigt, så det var lækkert..

Jeg kan ikke helt huske prisen, men mener ikke, at det var så dyrt - men vi havde også morgenmads-buffet med i det, vi havde bestilt.

Det ligger centrum - du har Fisketorvet lige ved siden af, hvor man altid kan smutte hen og shoppe, spise, gå i biografen osv. Ellers er det bare at tage s-toget til København H, Nørreport eller lignende, det tager ikke engang 10 min :-)
Så det kan anbefales!

odin/rikke - uden hest

0
0
Svar på denne tråd

heeeeeeeeejjjjj
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 21:22

Amanda Karlsen

- ke 08/09 -

0
0
Svar på denne tråd

København
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 23:54

Vandrehjemmet på Amager, er nok en af de billigste løsninger - mener det koster små 200 pr nat (-:

Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

Heej :)
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 10:34

Vi boede på Hotel Jørgensen mener jeg det hedder, ved Israelsplads da vi var afsted med klassen..

Der er ingenting på værelserne og der er faktisk lidt nederen, men vi kunne sove der og det er vel vigtigst..

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 14:21
Jeg arbejder i den hotelkæde der har det hotel Odin skriver om, Copenhagen Island. Det har en lillesøster der er noget billigere, nemlig wake-up Copenhagen. Det er et rigtig lækkert nybygget lavprishotel der ligger lige på den anden side af fisketorvet.

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider