Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften 
Men sagen er den, at jeg står i en rigtig træls situation.
Fra først i oktober til engang i december havde jeg noget med den her (dengang dejlige) fyr, som jeg virkelig havde det fantastisk med og som jeg troede skulle blive til mere. Det endte så desværre efter nogen måneder. Det er lidt af en længere i historie. Men kort sagt sluttede det hele, og han fyrede alle mullige usande og lede ting af, fordi han følte sig trængt op i krog og han godt kunne se at det var ham den var gal med og ikke mig. Jeg ønsker ikke at snakke med ham og han heller ikke med mig.
Problemet er så bare, at jeg har lånt min reserve computer ud til ham (kald mig bare naiv) fordi han manglede en til at spille WOW på. (Her sidder jeg selv lidt og griner lidt) Men jeg tænkte jo bare, at selvfølgelig kunne han det, for jeg havde SLET ikke set det ende sådan her. Troede ikke lige frem at vi ville blive uvenner på den måde. Nu har jeg så fået ham lidt på afstand og vil egentlig gerne have min computer tilbage, dels fordi det er min, dels fordi der er en masse noter på. Jeg har så skrevet en SMS til drengen, samt en besked på Facebook. Han svarer selvfølgelig ikke og det regnede jeg heller ikke med. (Jeg ved han har læst dem, han gider bare ikke svarer mig)
En lille smule umodent, at han ikke kan handle lidt mere modent. Men næ nej.
Så står man lidt her, bob bob. Drengen bor 100 km væk. Lidt nederen og komme på uanmeldt besøg og han ikke er hjemme.. Men det kan jeg vel i sidste end blive nødt til, hvis jeg ikke får fat i ham. Ej jeg er faktisk lidt lost for en gangs skyld.
For dælen ænder, hvad gør man lige?