Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Udlånt computer til eks "flamme"
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 22:14

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften

Men sagen er den, at jeg står i en rigtig træls situation.

Fra først i oktober til engang i december havde jeg noget med den her (dengang dejlige) fyr, som jeg virkelig havde det fantastisk med og som jeg troede skulle blive til mere. Det endte så desværre efter nogen måneder. Det er lidt af en længere i historie. Men kort sagt sluttede det hele, og han fyrede alle mullige usande og lede ting af, fordi han følte sig trængt op i krog og han godt kunne se at det var ham den var gal med og ikke mig. Jeg ønsker ikke at snakke med ham og han heller ikke med mig.

Problemet er så bare, at jeg har lånt min reserve computer ud til ham (kald mig bare naiv) fordi han manglede en til at spille WOW på. (Her sidder jeg selv lidt og griner lidt) Men jeg tænkte jo bare, at selvfølgelig kunne han det, for jeg havde SLET ikke set det ende sådan her. Troede ikke lige frem at vi ville blive uvenner på den måde. Nu har jeg så fået ham lidt på afstand og vil egentlig gerne have min computer tilbage, dels fordi det er min, dels fordi der er en masse noter på. Jeg har så skrevet en SMS til drengen, samt en besked på Facebook. Han svarer selvfølgelig ikke og det regnede jeg heller ikke med. (Jeg ved han har læst dem, han gider bare ikke svarer mig)

En lille smule umodent, at han ikke kan handle lidt mere modent. Men næ nej.

Så står man lidt her, bob bob. Drengen bor 100 km væk. Lidt nederen og komme på uanmeldt besøg og han ikke er hjemme.. Men det kan jeg vel i sidste end blive nødt til, hvis jeg ikke får fat i ham. Ej jeg er faktisk lidt lost for en gangs skyld.

For dælen ænder, hvad gør man lige?

Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

Han er sgu da en tegning
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 22:25

Når man låner noget aflevere man de tilbage, også selvom man er en fesen wow-nørd.Stakkels din computer at blive udsat for det, iøvrigt

Ved egentlig ikke lige hvad du skal gøre. Når det er så langt væk, er det jo lidt bøvlet at møde op på hans adresse..

Min eks afleverede også mine ting tilbage, på trods af det var mine "glemte"/faste ting hjemme ved ham som jeg egentlig selv burde have hentet. Så burde din eksflamme da også kunne aflevere en computer (!) tilbage. Dårlig stil og meget umodent!

0
0
Svar på denne tråd

uygbnjuh
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 22:31

Synes du skal kræve at få den tilbage i hvert fald, om han så kommer med den eller om i mødes på halvvejen ved jeg ikke. Men tilbage, det skal den, ellers er det sgu næsten tyveri ;)

Ellers må du ringe til hans mor, det plejer at virke, haha. Og her taler jeg af erfaring ;D

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

for dælan.
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 22:39

L str: Ja har også ret ondt af den faktisk!

Præcis, det er mega dårlig stil og jeg ville aldrig selv opfører mig så barnligt. Jeg synes heller ikke det er en skide fed situation, men det er trodsalt MIN ejendel, så lad os da fået det ordnet og overstået. Men når man ikke kan få fat i drengen og han tilsyneladende har tænkt sig at ignorer mig, så er det delme lidt svært.

Men ja, bare han kunne være ligeså moden som din eks. Tror helt ærligt det kommer så langt ud, at jeg tager derop og simpelthen satser på, at han er hjemme. Ellers må jeg jo sove i opgangen :p

0
0
Svar på denne tråd

for dælan-.
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 22:43

J to the: Jeg har krævet af få den tilbage :D men manden er jo komplet dum. Jeg er ligeglad med hvordan jeg får den tilbage, bare jeg får den! Han gør det meget sværere end det i virkeligheden er jo.

Hahaha. Han snakker bare ikke skide godt med hans mor.. så måske er det ikke så god en idé. Men ellers er det da :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 16:38

Kender du en som bor i nærheden af ham, så du kan få vedkommende til at hente den?

Er det i Næstved, så skal jeg nok hente den til dig :)

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 16:11

Det gør jeg nemlig ikke, han bor i Silkeborg - meget sødt af at tilbyde din hjælp ellers! :)

0
0
Svar på denne tråd

karma, du
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 16:20

L str: Der absolut INTET i vejen med at være en fesen WOW-nørd! :D

Wooop woop! :D

Men tilbage til emnet;

Hvis du kender nogen der bor i nærheden af ham, så få dem til at hente den. Ellers tror jeg ikke der er andet for end et uanmeldt besøg, og er han ikke hjemme, så tag fat i forældrene og sig, at du altså vil have den tilbage - PRONTO! (;

.. by each others side, we'll fight for the winners circle ..

? you might not be my whole life - but you make my life whole ?

Super holstener vallak til salg

7 år, springhest, og super smuk(;

Kontakt på +4522 48 54 70

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:05

MLCA: Haha, må faktisk indrømme at jeg prøvede at spille det. Tror dog ikke det er noget jeg vil forsætte med

Kender somsagt ingen i området, så uanmeldt besøg må vel være det jeg gør. Tvivler stærkt på at jeg kan få den på andre måder. Overvejer dog også lidt at skrive "Hej ******. Jeg kommer og henter min computer i næste uge, nu du ikke har tænkt dig og svarer" På den måde kan han ikke rigtig holde sig væk (jo hvis han gør det en hel uge) Men arggg jeg ved sgu ikke lige helt!

Kender ikke hans forældre, så det ville være lidt mærkeligt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider