Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Debatter på JHN.
Forfatter: 
Dato:  12-12-2010 15:20

Kloge ænder!

Eftersom at jeg har brugt en fornuftigt søndag og en ordenligt overspringshandling fra SRP, har jeg siddet på HN hele dagen og læst indlæg :-D og hertil er jeg kommet til at tænke lidt (!!!)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i definere en debat og især deltagelse i en debat?

Efter jeg har læst nogle igennem har jeg undret mig over, hvornår kommer man ud på et sidespor i en debat? Og hvornår er kritik konstruktiv? osv. Måske har i selv nogle ting i har undret jer over.

Synes at i flere debatter her på JHN at i ænder har forskeligge holdninger til hvornår f.eks. kritik er konstruktivt eller ej..

Og er der evt. nogle ænder i synes er særligt gode til det?

Jeg opfatter selv at en debat er enorm bred, og at de seneste inlæg måske ikke er relevante i forhold til trådens første indlæg, men det er netop det der er fedt ved en debat :-) Selvfølgelig til en vis grænse.

Kritik skal være konstruktivt! Men synes heller ikke man skal være bange for at være ærlig, selvom det nogle gange er set at der kommer en storm af modargumenter ;-)

Derudover synes jeg i bund og grund at ænderne herinde er ret gode til at debattere med hinanden :)

SKINKE.

aner ikke hvad jeg skal skrive.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-12-2010 22:04

En debat er en "diskussion" blandt de deltagende parter.

En deltagelse i en debat er at være aktiv og give sin mening til kende.

Konstruktiv kritik er noget som kan bruges af modtageren.

Dette er også en overspringshandling fra SRP :p

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  13-12-2010 13:44

Jeg er enig - også i det med overspringshandling

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider