Hej HG'er. 
Jeg vil så gerne have lyst hår! Ikke hvidt, men sådan en flot lys farve. Jeg har normalt en mellembrun hårfarve og har selv farvet det i et par måneder, hvor jeg bare skiftede mellem forskellige farver brun. Men så kom jeg på den her idé, med at jeg ville have lysere hår. På det tidspunkt ikke blond, bare lysere. Så jeg slæbte min veninde med til frisør og sagde "Det her hår vil jeg gerne have!" og frisøren sagde, at det kunne jeg ikke få med det samme, men med et par omgangs hårfarvninger ville jeg godt. Så hun farvede masser af lyse striber i mit hår, og i starten så det ikke så godt ud, men 1 måned efter fik jeg flere striber i og det blev rimelig lyst. Men ikke blond.
Allerede 2 uger efter det, var jeg så dum at farve mit hår mørkebrunt igen, hvilket er mig en gåde
Det blev mørkt nogle steder, andre steder var det stadig lyst og så havde det et grønligt skær. Så jeg bestilte tid hos frisøren og fik det gennemfarvet en mørkebrun farve...
Og nu er mit spørgsmål bare, hvordan får jeg det lyst? Jeg vil allerhelst selv farve det, da jeg ikke har råd til flere frisørregninger lige nu 
Er den her metode helt hen i vejret?
Købe et par omgange afblegning
Et par uger eller dage efter farve det med en askeblond
Jeg har ingen erfaring med hjemmeafblegning og har hørt de vildeste rygter om at håret falder af, smelter og alt muligt 
Så ænder, hjælp mig!!!
Hvad er jeres bedste idé? Og kommentarer som "Tag til frisør" kan jeg ikke rigtigt bruge, da det ikke bliver aktuelt 
Kom med jeres bedste råd og jeres egne erfaringer