|
|
| Min nye tattoo |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
22-10-2010 20:49 |
|
Så fik jeg endelig min tatovering, og jeg er så tilfreds!!  Fik den lavet hos Tattoo Corner i Odense.    Nogle andre med tatovering på foden, hvad gjorde i de første par dage ved hesten? Tænker på der er mange bakterier og støv.. :)
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| INDLÆG.. |
|
|
Den er da flot - betyder den noget, eller?  - uhh, får helt kriblekrable i fingrene, fordi jeg gerne vil have lavet en til!!
Simone Andersen Tidligere med Low Länder. - Savner dig, og du vil altid mangle i min hverdagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
22-10-2010 22:58 |
|
Den betyder det for mig, at jeg synes det er flot  Har du allerede en i forvejen, hvis ja hvad og hvor? Du har vidst aldrig vist billeder vel? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddd |
Bella |
22-10-2010 23:17 |
|
Super flot tatovering har desværre ikke en selv, men det står da på ønskelisten  Personligt ville jeg kun tatovere noget som betød noget, men det er jo smag og behag 
Isabella & Amadeus Hubertus Ponyvinder 2008. Dansk Pony Derbyvinder 2009.
Super spring, military og jagtpony sælges billigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tattoo corner :) |
LilleChelle |
22-10-2010 23:57 |
|
Hvem af dem havde du til at tattooverer dig ? jeg er jo igang med min store på ryggen - som der også er en billedtråd af herinde. Som laves af Johnny (ejer af Fyns tattoo corner) - som er super dygtig.
Min betyder enormt meget for mig. Da den symbolisere min barndom og min fremtid.
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tattoo på foden |
|
|
Jeg fik lavet en på foden i sidste uge..
Smør salve på inden du tager sokker på, og så tager du ellers bare sko på. Jeg gik meget i mine converse, er først nu begyndt at kunne bruge mine bamsestøvler igen..
Bedste råd er at bruge sko der ikke 'flytter' sig for meget på foden.
N A N O U Perfect horses for perfect riders. - well i'm not perfect either 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
23-10-2010 09:00 |
|
Chelle: Det var ham som hedder Brian.  Nanou: Gjorde du også bare det ved hesten? Synes nemlig nemt der kommer skidt igennem strømperne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm jeg tænker.. |
|
|
Ikke for at være negativ.. Men er du katolik siden du har fået tattoveret en rosenkrans? Denne er nemlig et symbol på den katolske tro og finder det synd og skam at dette er blevet et modefænomen.. Desuden er der en fejl i den hvis det skal være en rosenkrans..
Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8, Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og Porsche 944 2.0 Turbo!! It took a hole lot to get where I'm at, but still ain't got sh*t but tats on my back!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
23-10-2010 12:42 |
|
Nej det er jeg ikke, og den er tegnet som JEG vil have den og ikke som du måske synes er en 'rigtig' rosenkrans, det er bare ordet rosenkrans som jeg synes beskriver hvad min tatovering er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| INDLÆG.. |
|
|
Det synes jeg også er helt i orden, de behøver nødvendigvis ikke betyde noget Kunne bare godt være der var en tanke bag.
Men nej, jeg har aldrig vist billede af min - men har en i venstre side på ribbene, lige under bh-kanten Det er hele mit navn jeg har fået skrevet der..
Simone Andersen Tidligere med Low Länder. - Savner dig, og du vil altid mangle i min hverdagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
23-10-2010 15:56 |
|
Den vil jeg gerne se! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| INDLÆG.. |
|
|
Skal du da have lov til Det er dog lidt besværligt at tage billede af, den jeg kommer til at dreje mig i kroppen - derfor den ser ud som om, den sidder lidt skrå.

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.... |
Zig-Zag |
23-10-2010 17:08 |
|
Den er rigtig fin, og specielt sted! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ang. Ridning |
|
|
Den første dag og dagen efter red jeg ikke, og så red jeg bare i converse. Min var virkelig øm til at starte med..
Når du kommer hjem fra hest må du jo lige gå i bad eller skylle foden fri fra snavs.. Du må bare endelig ikke begynde at pille.
OG BARE VENT TIL DEN BEGYNDER AT KLØ.. nøjjjj min klør konstant.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har også en på foden, som jeg fik lavet i maj.. nu rider jeg ikke så det kan jeg desværre ikke svare på  Men jeg vil så gerne have min udbygget op af benet - kan knap vente. Nanou: jeg tog engang mig selv i at klø mens jeg sov :p
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saatans kløe |
|
|
Gitte det gør jeg også. Er faktisk vågnet ved at den bare kløede.. Det hjælper heldigvis lidt hvis jeg lige putter lidt salve på. Men jeg tæller virkelig dagene for den er færdig helet.. min første kløede slet ikke så meget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
24-10-2010 12:44 |
|
min er også øm nu, når jeg har lukket sko på. glæder mig ikke til det klør, åhh.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye tattoo |
|
|
Jeg synes, at din nye tatovering er rigtig fin  Jeg er generelt ikke så vild med tatoveringer, men din er flot og feminin, og samtidig nem at skjule 
Christina Buhl Jalousi handler ikke om at være bange for at miste, men om at være bange for at dele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
24-10-2010 19:48 |
|
Stina: Tak skal du have 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Den er flot! Har selv 7 stks, dog ingen på foden .. Men du kan de første par dage ved hest have den pakket ind i folie, med creme under.. Så når du kommer hjem pakker du den ud igen, vasker den og gir den luft 
Cecilie J . - Med den røde Zeus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
Zig-Zag |
27-10-2010 10:58 |
|
Tattovøren sagde han ikke ville råde mig til at putte folie over, da jeg kunne komme til at svede inden under det og det kan give betændelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tattoo på foden |
|
|
Zig-Zag - rigtigt. Og som et hver andet sår, skal det have luft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
Flot tatovering du har fået lavet  Jeg fik lavet denne på foden i sommers 
Nynne - uden sin smukke stjerne Celeste. Nu med Grumse ved min side 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Ok Mine er blevet pakket ind, og intet er sket.. Men ka da godt forstå du ikke gør det når din tattovør frabeder dig det..
Cecilie J . - Med den røde Zeus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny tattoo - :) |
LilleChelle |
28-10-2010 06:34 |
|
Jeg tror at størstedelen af alle professionelle tattoovører, fraråder det. Netop fordi de ved hvad man skal og IKKE skal. - Jeg vil også fraråde dig at pakke den ind. Men vaske den når du er færdig.
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|