|
|
| Ugeskema for DIG? |
|
|
Nu har vi haft en tråd med hestens ugeskema, men nu er det vidst på tide med et skema for os selv  Det kunne da være lidt sjovt at se hvor længe folk går i skole/arbejder og hvad man ellers laver - især hvis der er nogen med lidt anderledes fritidsinteresser... Svarer selv lidt senere 
Don't tell me the sky is the limit, if there are footprints on the moon...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit ugeskema |
|
|
Jeg har ikke et præcist skema, hvor hver dag er afsat til noget bestemt. Jeg arbejder ca. 27 timer om ugen fordelt på 2-3 dage. Jeg ser typisk venner/veninder en gang om ugen - vi har så forskellige arbejdstider, og de fleste går på uni og har travlt, så det er svært at få til at passe sammen. Ville gerne se mere til dem  Lige for tiden er jeg meget ude ved mine forældre. Jeg bor to steder pt. Eller har jeg bare ligget i sengen grundet muskelsmerter i baller og baglår. Og dét er satme kedeligt! Nu er jeg heldigvis snart ovre muskelsmerterne og skal til at træne i Fitness World 3-4 gange om ugen. Ja, og så har jeg alm. læge, tropisk rejselæge og tandlæge besøg i den kommende uge 
NUMSEFISKEN Equito's Litote En balanceret diæt = en kage i hver hånd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ismedfløde |
|
|
Jeg går i skole således
MANDAG: 07:50-14:00 er der skole. - 14.00-16.00 er der håndboldtræning med college. TIRSDAG: 07:50-10:00 er der håndboldtræning med college. - 10.00-15.00 er der skole. ONSDAG: 07.50-14.00 er der skole. - 14.00-16.00 er der håndboldtræning med college. TORSDAG: 07.50-15.00 er der skole. FREDAG: 09.00-12.40 er der skole. Derudover har jeg i min fritid håndboldtræning- TIRSDAG: 19:00-20.30 TORSDAG: 18.00-19.30 Og ellers har jeg min kæreste udover det. Er dig lige for tiden skadet, så jeg træner ikke så meget - kun styrke til alt andet end min fod. 
Sara Larsen Du ved ikke hvad du har, før du mister det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Numse - tropelæge, skal du og rejse igen??? Min ugeplan er ret fastlagt de næste 4 uger, så jeg kan da gøre et forsøg  Mandag, tirsdag, fredag er jeg i skole 8-12, onsdag 13-17 og torsdag 8-17. Tirsdag og lørdag/søndag kombitræner jeg - dvs. 1 t 30 min cykling og 30 min løb. Onsdag svømmer jeg en time og torsdag står den på 2 timers cykling. Når jeg ikke har hest mere, må jeg jo finde på noget andet tidskrævende at give mig til... De næste mange weekender er helt booket op med ting og sager, lige fra min mors fødselsdag til JBK over malerweekend i opgangen, ringridning, kulturnat og tur i Zoo - tilsæt Danmarks bedste fredagsbar og der er lagt op til en god weekend 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ugeskema |
|
|
jeg har et rimelig fast skema, da jeg arbejder ret meget og derudover skal passe hesten  Mandag: arbejde til 16.30 derefter direkte ned til hesten og hjem derefter. Tirsdag: ca. samme som mandag onsdag: fri 14.30 derefter ned og ride torsdag: fri 16.00 ...ned og ride fredag: fri 14.30 derefter har jeg rideundervisning fra 15.00-18.00, derefter ride...og hjem til weekend ! Når hesten er færdig med genoptræning skal jeg springe om onsdagen (eftermiddag/aften) og have dressurundervisning formentlig mandag. i weekenderne holder jeg selvfølgelig fri...ser venner/veninder, går i byen, tager til stævner eller hva man nu ellers finder på  Når Quality er klar, er det nok mest stævner vi er afsted til i weekenderne.
Mathilde Fryba » med Rytter's Quality Hinnerup Rideklub , distrikt 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tropisk rejselæge |
|
|
Helena: Nej, det er en Twinrix revaccination 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Numse - nåååh, troede lige du skulle på smuttur igen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsgdsgdgddg |
|
|
Man-fre: Arbejde, spise, sove.
Naphtali Dan - FlavaBC Real bad gyal live ah Brooklyn!
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej.. |
|
|
Helena: Nej, dog ikke  Hvis det bliver, så bliver det 10-14 dages ferie i de varme lande, og muligvis højskoleophold jan.-feb. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ugeskema |
|
|
Mandag: Fri fra skole 14:40, derefter hjem og lave lektier og slappe af og så til boksetræning fra kl. 19:00 - 20:30 .. Tirsdag: Fri fra skole 14:40, derefter på arbejde til kl. 16:45 og videre til boksetræning fra kl. 18:00 - 20:00 .. Onsdag, Tordag og fredag: Fri fra skole 14:40, ned til hesten og lektie-terpning om aftenen .. Sådan ser min uge aaaltid ud (: lidt kedelig at den står på rutiner altid, men til tider er det også bare praktisk. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Udover arbejde er min ugeplan ikke særlig fast  Mandag-torsdag arbejder jeg fra 8:00 - 16:30, fredag er det 8-15. Derudover træner jeg i fitnesscenter to gange om ugen - oftest onsdag og lørdag/søndag. Resten af min fritid + weekender blivr brugt på at slappe af, hus-arbejde/indkøb og at mødes med nogle venner. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Cille Raahauge *nu med Heroiek Z* |
| Dato:  |
03-10-2010 17:50 |
|
Vi har et hårdt skema, både hest og rytter  I næste uge ser skemaet sådan ud: Mandag: 10-12.30 Ride ponyen 13-17 Arbejde Hesten bliver redet af parten Tirsdag: 8.30-12.30 Salgs uddannelse i bla. mersalg 13-17 Arbejde Hest og pony har fri Onsdag: 9-17 Arbejde 18-21 Hest og pony rides i springundervisning Torsdag: 8.30-15.30 Arbejde 16-17 Pony rides i dressur 17.30-18.30 Hest rides i dressurundervisning Fredag: 8-15.30 Arbejde 16-18 Ride Hest og pony i dressur 20-? Limousine tur med veninde og i byen Lørdag: 12-14 Ride hest og pony i gymspring/dressur 16-20 Åbning af ny butik som jeg er hovedmodel for. 21-? Fest på Nasa med ejerne af den nye butik Søndag: Tømmermænds fri  Hesten rides af parten og ponyen har fri. Ugerne skrifter lidt, men kun til at jeg har mere travlt.
¤ Cille Raahauge ¤ - Nu med Heroiek Z - Lækker spring pony til salg! LA-MB spring, LB dressur, kat.1 fra 2001 Klik her eller Klik her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er ret forskelligt fra uge til uge, men i denne uge ser den vist nogenlunde sådan her ud: Mandag: Arbejde, 07-15 Hente p-piller efter arbejde Tirsdag: Arbejde, 07-15 Træning efter arbejde Kæresten senere Onsdag: Arbejde, 09-17 Derefter har jeg ikke lige nogen planer, men højst sandsynligt kæresten  Torsdag: Arbejde 07-15 Træning efter arbejde Kæreste igen Fredag: Arbejde, 13-20.30 Enten slappe-af aften med kæresten, eller også finder vi nok noget fest. Lørdag: Aner det ikke. Måske noget med pigerne, eller feest  Søndag: Afslapning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
mit skema er meget forskelligt da jeg går på to forskellige skoler og skifter på forskellige måder. er skiftevis det ene og det andet sted osv. og så bor ejg på kollegie med stort set alle fra min klasse og den nye klasse så det er let at være sammen med folk hele tiden. men i den kommende uge ser det sådan her ud. Manadag : Tegne/animations skolen op kl halv 7 - 7 i bad et kvarter efter hår, make up og tøj det tar sammenlagt en times tid så er kl halv 8-8 så spiser jeg. og fordi vi kører en speciel ordning i øjeblikket på den her skole hvor vi egentlig møder kl 8, eller har anden aktivitet derfra for at vågne op og starte undervisning kl 9 (fordi vi er sløve trætte energi forladte mennesker) så kan vi f.eks gå ud og spille fodbold kl 8. til halv ni. somregel laver jeg noget andet og så starter undervisning kl 9. så har vi frokost kl 11-12 12 starter mere undervisning til kl 15. og der er så indlagt små pauser mellem 9-11 og 12-15. så lige i morgen skal jeg i byen med nogle fra min klasse og nogle fra klassen under os. Tirsdag : tegne/ ani igen ca det samme som mandag. det kan f.eks bare være senere jeg står op hvis ikke jeg gider i bad. og alt efter hvor meget jeg vil ordne migselv onsdag tegne ani igen det samme som 2 overstående. lave aftensmad med 3 af dem fra den nye klasse + se topmodel og amalies verden torsdag: gymnasiet hvis jeg skal i bad skal jeg op kl 6. hvis ikke skal jeg op halv 7. hår make up tøj bla bla bla mad lave madpakke + tjekke taske cykle halv 8 og er på skolen 5-10 minutter i otte. så er der timer til kl 15 somregel . med en pause på et kvarter, en på 20 minutter og en på 5 minutter til at skifte lokale. omg hate it! evt spise rester fra onsdag og se hjælp jeg i japan med mad menneskerne og evt nogle ekstra der vil være med.
fredag: gym igen samme som torsdag. de prøver så vidt muligt at give alle elever tidligere fri fredag med fordi vi er en speciel klasse der ikke er på skolen hver uge har vi somregel timer til 15 hver dag. sidste uge inden ferien skal vi kun være på tegne/ani skolen og så skal voi være en periode på gym og en periode på tegne ani. har ikke arbejde endnu. ingen fast byturs dag. eller hestedag
:: Invader ise :: Minuet , Hále Bob & Perle de Phantomic www.ofag.dk www.Visuelhf.dk "Something is broken and it is not your fault?" "I know, I'm scared too"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min uge er egentlig meget rutinepræget, hvilke til tider kan p'sse mig af. Jeg savner at lave noget andet engang i mellem. Men på den anden side elsker jeg jo også det jeg laver  Men alle hverdage går jeg i skole fra 8 - 14 (ca.)så tager jeg i stalden, hvor jeg som regel er kl. 15, jeg er hjemme igen ved 22 tiden ca. derefter spiser jeg aftensmad og går i seng. I weekenderne er jeg som regel til stævner, og hver 2. weekend arbejder jeg. Enten lørdag eller søndag. Engang imellem finder jeg fluks på en god idé, og shanghajer en vendinde til at tage med i stalden og sadle op. Men det er sjældent hun gider det Ellers nøjes jeg med at ride mine egne to, og tager så hjem til min veninde og sover. Som jo ses ret tydeligt fylder hestenen stor del af min hverdag, men udover dem, løber jeg en del, samt dykker. Dykningen er nok omk. 1 - 2 gange hver 14. dag, og enten en weekend-dag eller en hverdagsaften. Det smadder hyggeligt og pifter mit ellers ret så ensformige liv lidt op  Jeg elsker at tage ud og ride hver dag, men det er meeeget ens hver dag. Dag ud og dag ind... 
dækkener til 1'er ponyer sælges. Vinter- stald- og regndækkener + skridtæpper (både uld, og fleece) SUPER kvalitet. bl.a. RAMBO vinterdækkener m. og u. hals
Skriv PB. for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| max er sød |
|
|
Har en rimelig fast uge. Mandag: Skole og hest. Tirsdag: Skole og rideundervisning om aftnen Onsdag: Skole og arbejde Torsdag: Skole og lektier eventuelt nogle veninder Fredag: Skole og hest eller arbejde Lørdag og søndag: går mest på heste og arbejde og venner 
o Statsministeren o x Emmelie & Max x l Smil til verden og verden tror, du er en lalleglad idiot l
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
En typisk uge for mig ser sådan cirka sådan her ud: Mandag - skole fra otte til halv fire og køretime kl halv ti, derefter teori. Tirsdag - skole fra otte til halv fire, derefter lektielæsning/afleveringer og ud og ride om aftenen hvis jeg kan nå det. Onsdag - skole fra otte til halv to, derefter undervisning i dressur Torsdag - skole fra otte til halv fire, derefter arbejde fra fem til otte, også ned til kæresten og sove. Fredag - skole fra otte til halv to, derefter arbejde fra fem til otte. Weekenderne bruger jeg på veninder, druk, kæresten, hesten og afleveringer om søndagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Abbi |
03-10-2010 20:29 |
|
Puha det skifter selvfølgelig lidt. Men lige pt. ser det ca. sådan her ud: Mandag 08.00-13.30 skole Bagefter: oftest ud til hestene + lektier Tirsdag: 08.00-14.35 skole Bagefter: lektier 17.40-22.00: ishockey Onsdag: 08.00-14.35 skole Bagefter: oftest ud til hestene og self. lektier Torsdag: 08.00-14.35 skole Bagefter: lektier 18:30-23.00: ishockey Fredag: 08.00-14.35 skole Bagefter: enten fest, arbejde, hestene eller lektier Weekend: oftest arbejde 1-2 gange (i hvert fald denne måned) fest el. lign kamp næsten hver weekend og så naturligvis lektier og så skal der selvfølgelig også findes tid til at være sammen med vennerne og alt det løse 
Line Med fjordbollen Rexina Og plethesten Diva ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uge plan (; |
|
|
Har rimelig fast ugeskema. Mandag: skole til kl 15.15. købe mad ind, hjem lave lektier mens kæresten laver mad, spise, ud til hestene og hjem og slappe af/i seng. Tirsdag: Skole til kl 15.15. købe mad ind, hjem og lave lektier mens kæresten laver mad. spise, ud til hestene + ride en hest jeg Rider for ejeren. hjem slappe af/fri Onsdag: skole til 16.20. købe mad ind, hjem og lave lektier mens kæresten laver mad. spise. ud til hestene. hjem slappe af/i seng Torsdag: skole til 14.10. hjem til mine forældre. vaske tøj. spise. ud til heste + ride en hest jeg rider for ejeren. hjem til mine forældre igen lave lektier. slappe af/i seng. Fredag: skole til 15.15. arbejde til kl 21.00. hjem eller i byen med kollegaer (; Lørdag: ud til hestene. slappe af med kæresten resten af dagen og aftenen, (godt ok skal vi altid et eller andet) Søndag: sammen med kæresten. ud til hestene. hjem til mine forældre slappe af/ lave lektier. og sove der. :D
HIlsen line... Med den lille røde racerpony<3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ugeskema |
|
|
Mit skoleskema ændrer sig oftest lidt hver uge, så ikke altid jeg har fri de tidspunkter som jeg skriver for næste uge  Mandag: Skole 8:15-13:05 - derefter lave dansk aflevering og evt. i fitness Tirsdag: Skole 8:15-13:05 - (plejer at være til kl. 14:10 el. 15:20), derefter lektier (innovation) og arbejde kl. 18-23 Onsdag: Skole 10:35-14:10 - sikkert lave lidt lektier, hvis jeg kan nå det, inden jeg skal hjem til en veninde Torsdag: Skole 8:15-14:10 - Lektier og fitness 17-19 Fredag: Skole 8:15-14:10 - Fest på skolen og byen efter Lørdag: Pleje mig selv eller i Ikea eller i fitness Søndag: Fitness kl 9:30-11:30
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mandag til fredag: Arbejde fra 7.30 til 15.30 og som regel er der overarbejde en times tid... Derefter hesten, hvor jeg er færdig omkring kl. 19. Hente hunden hos forældrene og evt. spise hos dem. Hjem og lave huslige pligter, træne med hunden, i bad og seng. Weekenden: Arbejder ofte enten lørdag eller søndag, og ellers bliver den brugt til at lade op, se venner/veninder, ordne alle de ting der ikke blev gjort i ugens løb og selvfølgelig hesten!!!
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ja, ved ikke, hvad der sker for sygeplejerskeuddannelsen pt, men jeg kan ikke brokke mig over, at gå meget i skole  Mandag: 9.10-11.45 - skole Skal have vasket en maaaasse tøj, og tror egentligt bare jeg vil slappe af, og få læst anatomi/fysiologi til næste dag osv. Tirsdag: Skole 8.15-10.50 Job 15.15-17.30 Skal også have laft en løbetur ind i løbet af dagen Og så får jeg besøg af 2 veninder fra studiet. Onsdag: Fri  Job 13-16.30 Torsdag: Studiedag = fri  Løbe Læsegruppe og hygge Fredag: 9.15-11.45 Og så kommer min kæreste hjem fra livgarden på weekend, så vi skal vidst bare hygge med god mad, lidt vin og en god film  Lørdag: JUBIIIIII!!!!! Jeg får besøg af 4 veninder fra jylland, og neeej hvor jeg glæder mig... Så vi skal på strøget, på cafe, og får forhåbentligt en fantastisk bytur lørdag aften, og de bliver så heeeele søndag og hygger. Ugen efter skal jeg gå skole fra 9.10-12.35, og har vidst fri fredag. Min søster kommer på besøg fra tirsdag af, fredag skal jeg i byen med studiet - vi skal til politiskolefest.;) Lørdag kommer min mor - YESYESYES! JEG SAVNER MIN MOR har ikke set hende i 1,5 måned.
Jannie Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Øeh det satme forskelligt, men den her uge ser således ud: Mandag: Fri fra arbejde, så den skal da bruges på at slappe af og se veninderne. Har bestemt mig for jeg skal i sol også i matas at købe en pincet, mine øjenbryn ligner @!#$ - meget spændende! Tirsdag: Fri fra arbejde, slappe af og se dem jeg nu lige synes. Motionere lidt. Onsdag: Arbejde fra 10-22.. Torsdag: Arbejde fra 10-22.. Fredag: Fri! Så der skal jeg skal jeg nok i byen eller se min loverboy.. Tror det bliver det første ; ) Lørdag: Arbejde fra 15-22, såeh. Ja, evt pleje tømmermænd udover det eller putte :b Eller i byen hvis jeg ikke kom det fredag.. Hehe. Søndag: Arbejde fra 15-21. Dejlig nem dag..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgbnjh |
|
|
Har også et ret stramt program, men sådan fungerer jeg nu også bedst  Mandag: 08-09 - styrke/konditræning i fitness, 10-15.10 - skole, 16.30-17.30 - Latinmix/Zumba, efter 17.30 - hjem, aftensmad, lektier osv. Tirsdag: 08-09 - styrke/kondi som i dag, 10-15.10 - skole, 15.15-16.45 - lektiecafe på skolen med nogle fra klassen, 17.00-? - spise hos en veninde, aften - hjem, lektier osv. Onsdag: 08-15.10 - skole, 17.00-18.00 - step/styrke i centeret, 18.15-resten af aftenen - aftensmad, lektier, afleveringer Torsdag: 08-15.10 - skole, 16.30-17.30 - retromix i centeret, aften - afslapning, lektier osv. Fredag: 08-13.30 - skole (international dag-halløj), 13.45-?? - FREDAGSCAFE aften - afslapning og chill Lørdag: Ingen planer endnu, ud over lektier og afleveringer Søndag: Lektier, afleveringer, latinmix/zumba kl 11.00
der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit skema |
Eurotrash |
04-10-2010 10:27 |
|
Min google-kalender over denne uge ser sådan her ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Lige nu er mit ugeskema lidt anderledes da vi skriver projektopgave, men kan da lige skrive begge varianter ind  Mandag - Burde skrive noget om indlæringspædagogik, men ligger herhjemme og er syg. Tirsdag - Skal have taget nogen røngtenbilleder og scannes på Gentofte kl. 10, derefter hest hvis jeg er blevet lidt mere frisk. Skrive opgave. Onsdag - Møde med studiegruppe kl. 12, opgavevejledning 14.15, derefter ud til hesten. Torsdag - Opgaveskrivning + hest. Fredag - Opgaveskrivning, arbejde 18-22.15, byen med en veninde (hvis jeg ikke er syg mere) Lørdag - Min fars kæreste holder ph.D fest, så der skal jeg til kl. 15 efter at have plejet tømmermænd. Søndag - Hest. Normal uge: Mandag: Skole 9-14.40, derefter fri hvor jeg plejer at gøre rent og handle. Tirsdag: Skole 9-14.40, hest. Onsdag: Skole 9-14.40, hest. Torsdag: Skole 9-14.40, hest Fredag: Skole 9-14.20, arbejde hver anden uge 18-22.15, evt. byen bagefter. Lørdag: Arbejde 13-19, evt. byen om aftenen. Søndag: Tømmermændsplejning og hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skoleuge |
|
|
min skole uge er også forholdvis rutinepræget hesten har dog oftest fri endten mandag eller tirsdag. mandag: skole fra 8.15 til 15.30, (derefter hest), derefter lektier tirsdag: skole fra 8.15 til 15.30, (derefter hest) derefter lektier onsdag: skole fra 9,25 til 14.10 derefter hest torsdag: skole fra 8.15 til 15.30 , derefter lektier, dressur undervisning kl 19, lektier bag efter hvis jeg er uheldig:( fredag : (fri hver anden fredag! ellers skole fra 8.15 til endten 13.05 eller 15.30 derefter hest eller veninder lørdag: dressur eller løsspring eller veninder søndag: lektier måske hest eller veninder
If life gives you lemons KEEP them! Because, Hey free lemons!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggg |
number 9 |
04-10-2010 19:18 |
|
Skiftende undervisning, men går i 3.g på stx. Denne uge: Man: Skole 8:00-12:00 Teori 16:00-18:00 Hest 20:00-21:00 Lektier Tirs: Skole 8:00-12:00 Læge 14:40 Hest Lektier Løbe Ons: Skole 8:00-13:30 Køre 16:00-17:30 Dressurundervisning 18:30-19:30 Tors: Skole 8:00-13:30 Hjem hurtigt til veninde Arbejde 16:00-17:30 Orkester 19:00-21:45 Fre: Skole 8:00-12:00 Hest Fest Lør: Hest Byen Løbe Søn: Afl. Jeg cykler derudover 7 km. hver gang jeg skal ud til hesten.
............/lone ............no. 9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg har ikke noget fast skema mht arbejde, da jeg har afløserjob. Ellers ligner dagene hinanden. Jeg tager denne uge: Mandag: Skole 8:10-15:10 Hest 15:30-18:30. Tirsdag: Skole 8:10-15:10 Hest 15:30-18:30. Onsdag: Skole 8:10-11:50 Hest 12:15-15:00 Arbejde: 17:30-22:30. Torsdag: Skole 8:10-15:10 Hest 15:30-16:30(%ridning) Arbejde 17:30-22:30. Fredag: Skole 8:10-14:10 Hest 14:30-17:30. Lørdag: Arbejde 6:30-14:30 Hest 15:30-18:30. Søndag: Arbejde 6:30-13:30 Hest 14:30-18:30. Denne uge når jeg nok kun en enkelt løbetur, det bliver sandsynligvis i fredag eller i weekenden. Ellers cykler jeg 25-35 km. om dagen. Så bliver der selvølgelig presset lektier, spisning, rengøring, afslapning og lidt søvn ind i mellem 
/Line Fuldblod, hesten med xx faktor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min uge |
Anna April (Århus) |
04-10-2010 22:29 |
|
Mandag: 1020-1540 Skole Tirsdag: 0830-1540 Skole Onsdag: 0830-1450 Skole Torsdag: 0830-1540 Skole Fredag: 0830-1450 Skole Så er der cirka 15 timers lektier om ugen+15 timers afleveringer pr uge. Derudover har jeg elevråd, elevrådsbestyrelse, adskellige udvalg og så har jeg part 2-4 gange i ugen. Så skal der selvfølgelig også nåes kæreste, familie, motion, madlavning og husholdning i det hele taget.. Jeg cykler til alting, blandt andet skole som er 12 km.. Åh at være 3.g'er på STX 
Anna April http://www.galapril.com to choose doubt as a philosophy of life is akin to choosing immobility as a means of transportation. nu med part på dejligste belle-hesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ugeskema for DIG? |
|
|
Jeg har et ret heftigt skema Med både arbejde, universitet og hest på fuld tid, er det ret travlt  Mandag: arbejde fra 8-12. Uni fra 12-18. Derefter ridning til omkring kl 21. Tirsdag: Uni fra 8-16. Derefter Carlos. Onsdag: Arbejde fra 8-10. Uni fra 10-ca.15. Derefter Carlos. Torsdag: Samme som onsdag. Dog først Carlos om aftenen. Fredag: Fri fra uni, læse. Arbejde tre timer i løbet af dagen. Weekend: læse, kæreste, venner, hest. Stævner en-to weekender om måneden. Jeg ser også min kæreste i hverdagene - Det er dog skiftende hvornår. Ofte en 2-3 hverdagsaftener 
Christina Buhl Jalousi handler ikke om at være bange for at miste, men om at være bange for at dele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Anna April - du har jo selv valgt at være engageret i diverse udvalg på skolen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ugeskema for dig |
M S L |
05-10-2010 17:58 |
|
Mit skema er egentlig rimeligt fast. Mandag Skole 8.15-15.35, hjem og lave lektier osv. Tirsdag Skole 8.15-13.50, hjem og lave lektier osv., og motionsboksning 19.30-21.00 Onsdag Skole 8.15-15.35, hjem og lave lektier osv. Torsdag Skole 8.15-15.35, hjem og lave lektier osv. Fredag Skole 8.15-14.30 - resten af dagen er afsat til venner, familie og fester! Lørdag Hver anden lørdag: Arbejde 06.00-13.24 ved Post Danmark (som postbud) Resten af dagen er det afleveringstid, men om aftenen er det igen party-/hyggetime med venner og familie. Søndag Lektier... Venner, familie osv.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mit ugeskema er ikke så interessant. Læser til læge på 2. semester, som er det hårdste semester på hele uddannelsen, og det kan efterhånden mærkes. Mandag: skole 9-18, aftensmad, afslapning Tirsdag: skole 8-16, aftensmad, læse 18-20, veninde 20-? Onsdag: fri!! læse 7-11, studiesal 11-15, læsegruppe 15-17, aftensmad, læse 19-20, afslapning resten af aftenen. Torsdag: skole 9-12, læsning 12-18, aftensmad, evt. læsning hvis jeg ikke blev færdig. Fredag: læsning 7-13, skole 14-16, hjem til esbjerg. Lørdag: kæreste, lidt læsning Søndag; kæerste, lidt læsning Jeg bor i Århus og min kæreste i varde, så ham ser jeg kun i weekenderne
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ugeskema |
|
|
Mit ugeskema er pt. og ret ensformigt uge for uge, ellers hænger min hverdag bare ikke sammen  Er heldigvis så heldig nu, at min kæreste er flyttet ind hos mig og mine forældre, det hjælper ind i mellem på tiden  Mandag: Skole 08.15 - 13.05 Maestro longeres Arbejde 17 - 20.15 Tirsdag: Skole 10.35 - 14.15 Undervisning 17.30 - 18.00 Onsdag: Skole 08.15 - 13.05 Ride Maestro Teori 18.00 - 20.00 Torsdag: Skole 10.35 - 13.05 Arbejde 16.00 - 20.15 Mor har Maestro Fredag: Skole 09.25 - 13.05 Ride Maestro Fest/Afslapning/aflevering/lektier Lørdag: Hveranden - arbejde 07.00-18.15/16.15 + afslapning/fest/lektier/ afleveringer Hveranden - Fri fra arbejde + ride Maestro, fest/lektier/afslapning/ afleveringer Muligvis stævne Søndag: Nogle søndage arbejde 09.30 - 16.15 Andre: Ride Maestro Afslapning, lektie/afleveringer Muligvis stævne.
Bianca L. Hvolbøll & Maestro R.i.p. Mr. Fando 11.11.2006. .. People alway leave
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en uge for mig :) |
|
|
For den her uge: Mandag: 10.10(1.blok aflyst, 8.15-10.10) -13.50 - Hjem og lave lektier - husligeopgaver - Staldmøde Tirsdag: 8.15-15-35 - Hjem og lave lektier - husligeopgaver, lave mad. Onsdag: 8.15-14.50 - Lave lektier - Huslige opgaver - til JU-møde på rideskolen, Torsdag: 10.10(1. blok aflyst derfor.)-15.35 - Hjem, ride hest, undervisning 18.30 Fredag: 10.10(idræt ligger fra 8.15-10.10, og må ik være med grundet dårligt knæ)- 11.45, grundet aflyst blok fra 11.45-13.50)- Hjem og ride, lave lektier. Lørdag: Stævne om morgen, afleveringer nogle timer, og så ellers slappe af nogle timer. Søndag: Undervisning, eller bare ride, og lave lektier. - Jeg skulle have besøgt min bror, men det blev aflyst, grundet et køkken som skal laves.
Stephanie - & fjordbollen Cox Tidselbjerg Hjemmeside: Bricksite.com/CoxTidselbjerg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helene H |
Anna April (Århus) |
07-10-2010 12:48 |
|
Det har jeg nemlig, og jeg er rigtig glad for det ^^ Tror måske at du misforstod det pga. smiley'en - det skulle have været: ":D" og ikke den der sure en Men der er nok at lave, og det er dejligt 
Anna April http://www.galapril.com to choose doubt as a philosophy of life is akin to choosing immobility as a means of transportation. nu med part på dejligste belle-hesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|