Hej allesammen 
Efter en down-periode og stævnepause her efter Jysk Rideuge, var Carlos og jeg til stævne igen i går.
Carlos har haft en periode hvor han har været meget træt og samtidig satte han pludselig kæmpe pels. Jeg fik dyrlægen ud og tage blodprøver, men de viste intet underligt. Jeg begyndte at give ham noget nyt tilskudsfoder på dyrlægens opfordring - Og det hjalp rigtig hurtigt
Samtidig fik vi ham klippet, så han kunne komme af med varmen - Så nu skulle han være tiptop igen.
Jeg red bare et klubstævne for at komme i gang igen. Jeg red LA1 og 3. I LA1'en havde jeg en fantastisk følelse - Han var bare fremme, samtidig med at han lyttede meget til hjælperne. Det resulterede da også i en % på 69,2 og en første plads
Nr. 2 red 65, så det var en ret suveræn sejr 
I anden klasse var han ligeledes rigtig godt fremme - Dog kunne jeg godt mærke en anelse træthed hos ham. Der var et enkelt kiks i middeltraven, hvor han satte i galop, men ellers var det et rigtig godt program også. Her red vi 67,3% og vandt endnu engang klassen
Sikke en fantastisk dag.
Nu til billederne:

^ Inden vi skulle på banen.

^ LA1.

^ Middeltrav, LA1.

^ Galopanspring, LA1.

^ Trav LA1.

^ Hjemme igen 
Næste stævne bliver på Årslevgården, hvor vi måske måske skal starte distriktsmesterskab for Young Riders