Hej ænder!
Det er jo en evighed siden jeg har opdateret jer - har faktisk aldrig rigtig gjort det..
Så hvis I ikke er i humør til en masse læsning, så rul ned til billederne, og hvis I ikke er i humør til det, så benyt tilbageknappen i venstre hjørne 
Men det med ikke at opdatere, skal der laves om på nu! Der er nemlig sket en masse siden jeg sidst oprettede et indlæg! 
Jeg har jo part på en palomino-pony, der hedder Sylvester (Sylle). Men han er omkring 135-137 cm. i stg. og jeg selv er omkring de 180 cm. høj - hvoraf langt størstedelen består af ben... Udover det, føler jeg, at jeg har lært det jeg kan af Sylle. Derfor er beslutningen kommet til, at jeg skal have ny part. - Og hvor heldig kan man lige være, at den hest, jeg har sendt mange forelskede blikke oppe i stalden, mangler part? 
Det er altså blevet til, at jeg pr. 1. oktober (for at give ejer tid til at finde ny part) stopper på Sylle og får part på en oldenborger/fuldblod ved navn Fenando.
Han er 5 år, men sent i sin ridning, da han har haft brækket et ben og derfor stået stille længe. Men han er fit for fight igen nu, så nu er det bare om at få ham redet. 
Det bliver dog virkelig sørgeligt at sige farvel til Sylle, da han er den første hest jeg har haft part på, og det i ca. 4 år. Så der blev tudet lidt, da jeg skulle fortælle det til hans ejer, men er også lettet over at have fået det gjort.
Nu til lidt billeder. Først af Syllebylle <3

Fra i vinters af. Lige ved at rette tæppe
Skulle en hyggetur i skoven med min far (der var på gåben)

På vej til skoven - limboostien 

Wruum wruum! Så var de væk...
Her er fra et par uger siden. Beklager den ekstremt ringe kvalitet, men de er taget i ridehus en regnvejrsdag med mit lille digitalkamera... - Og af min mor

Ps. Jeg ved godt min opstilling er hæslig + bøjlerne for korte, men kan ikke bruge mine ben ordentligt, hvis bøjlerne bliver længere... OG! Så er der også det faktum, at mine kakkelrør af nogle ridestøvler er ved at blive redet til på disse billeder - hjælper ikke ligefrem 

Nej, det er umuligt at træde hælene ned med de støvler! 

Puuh, hvor jeg kommer til at savne ham.. <3
Men... til Fenando.
Flere undskyldninger: Der er jo lige det med at skulle op på sådan en HEST når man har redet pony i 4,5 år... Det er ikk' så let endda. Bær over med mig. Og Fenando har også et par dårlige vaner med 1) at kaste med hovedet, og 2) at gå bag lod. Jeg skal lige lære ham at kende, samt lære at ride ordentlig dressur, da det for det meste er blevet til skovture med Sylle 
Btw er det 3. gang jeg rider ham her 

Søde, fine hest <3

Se, hvor hun kan læne sig tilbage!

Det' hårdt at ride hest.. 

Især når den går med mulen i vejret...

Men sød - dét er den! 
Beklager hvis det er lidt rodet, ænder. Sådan er det, når der er meget at fortælle 
I må meget gerne smide en kommentar til min ridning, nye, eller gamle hest