Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Pandehår - hvordan?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 11:03

Ikke at jeg står og skal have lavet pandehår, spørgsmålet poppede bare op i mine tanker den anden dag - hvordan får man pandehår, hvis håret altid har siddet i en side-/midter-skilning eller altid har været redt bagud?

Hårrødderne begynder jo at vænne sig til den samme "redning", så hvordan har Jer med pandehår kunnet på det til at sidde fremefter, da I fik det lavet?

Hmm...

NUMSEFISKEN

Equito's Litote

Det mest dræbende våben er tungen
0
0
Svar på denne tråd

heej :)
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 13:11

Har det ikke nu, men har haft det, og føntørrede det efter jeg havde været i bad så det sad på den rigtge måde.

Og langsomt sidder det bare som det skal :)

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 13:11

Jeg følger spændt med - jeg har nemlig pt opgivet at få pandehår på den "fede" måde...

Dejlig springbetonet DV-hoppe sælges - NY PRIS!

6 år gammel, 171 cm i stg.

LA dressur, netop indsprunget.

Se profil for mere info

"If you can dream it, you can do it"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 19:00

Jeg fik for ca. to måneder siden klippet sådan noget halvt skråt/halvt lige pandehår hvor jeg før bare havde en sideskildning. Der fik jeg en speciel metode til at føntørre det på og der sad det bare fra starten af.

I dag har jeg så fået klippet helt lige pandehår af det gamle pandehår og hår der er redt frem. Nu var håret jo lidt vant til det i forvejen, men tror egentlig bare det handler om hvordan man tørrer og styler det. Man kan jo også gøre mange ting med et glattejern :-D Og mit pandehår sidder da endnu, selv efter arbejde, cykelture og diverse andre udendørs besøg :-)

Rikke & Lucky Lurito DM

0
0
Svar på denne tråd

hgvbnmnb
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 16:49

Som de andre siger - bare red det frem, føn det frem, glat det frem osv. Så kommer det :)

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

nkjfhkjhfajks
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 17:50

Tak for svarene, så blev jeg det klogere ;)

NUMSEFISKEN

Equito's Litote

Det mest dræbende våben er tungen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider