Hej Ænder 
Så har Maestro og jeg jo atter engang været afsted til stævner 
I denne weekend var vi hos FUKR hvor vi starte LA2 og LA4, og efter al den regn var banen langt fra optimal, den var ekstrem glat, tung og fyldt med regn
Hvilket herren jo bestemt ikke synes om! 
Men vi red LA2 til 65,17 og blev nr. 3 af 9, så det var udemærket, han gik lidt snæver i galoppen, men vi red da et program med kun 6 og 7 taller, så det var ikke til at klage over 
LA4 red vi til 64,70 og igen kun et program med 6 og 7 taller, så heldigvis er skridt delen ved at være fuldstændig på plads for os, så vi kan ride et stabilt program! 
Han er heldigvis blev lidt mere rummelig i traven, så nu kan vi sørme også se 7 taller i travøgningerne! 
Lidt billeder fra igår 

1) Han er nu meget smuk 

2) Galop

3) tror det er start volte i LA2 

4) Fra slangegangen

5) Mere galop

6) 

7) Slutning på slangegang 

8) <3
Billederne kom i tilfældig rækkefølge 
Sidste weekend hos Ringsted Rideklub, hvor det virkelig bare silede ned med regn, som jo absolut ikke er Maestro bedsteven!
Så da vi tog afsted var jeg godt klar over at jeg ville have en meget utilfreds pony med rundt på banen 
Og ganske rigtigt, han var stram og meget spænt. Men vi fik redet os til 61,?? i LA2 hvilket var helt fint, hans galopanspring var som en bombe der sprang, med små fine hop bagefter, for vandet plasker jo 
I La4 fik vi 63,24 og endte som første uplaceret (nr. 7 af 26) Så det var jo tilfredsstillende nok, trods omstændighederne 
Nu ser planen ud at han får lidt weekend fri, inden næste lørdag hvor vi har lidt sjov med en lille jagt