Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Venskab!! ((novelle))
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 21:38

Pers.

Cloe 12 år.

sasha 12 år!

Ceisy 12 år!

resten kommer efterhånden:)

"nej! Jeg vil ikke mere!!!!!!! Har du ikke fattet det??" råbte Cloe op i hovedet på Sasha.

"JO! Nu har jeg! Men jeg har jo ikke..." Sasha var helt vildt vred på Cloe!!

"Bla bla bla..." Sagde Cloe og lod som om hendes hånd var sasha's mund! "jeg gider bare ikke at være din ven mere! Har du ligesom ikke FATTET det??! ....Nåh nej. For du har ingen HJERNE!!!!!" Cloe var ved at eksplodere!

"FINT! hvis det skal være på den måde så HÉR!" sasha greb fat om kæden på veninde halskæden som danner et hjerte hvis man satte de to dele sammen. Den havde de haft siden 1. klasse.

Hun tog, to dele af kæden, og knækkede den. derefter kylede hun den ned i jorden og skred.

Mere??

0
0
Svar på denne tråd

Supersneglen Sneggla
Forfatter: 
Dato:  14-08-2010 14:05

for at være ærlig, så har jeg ikke behov for at læse mere.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-08-2010 20:48

Ha ha ha ha...

Uanset om jeg er uenig i hvad du siger, så vil jeg forsvarer din ret til at sige din mening.

* Part søges i Sønderjylland *

0
0
Svar på denne tråd

okyay...............
Forfatter: 
Dato:  15-08-2010 11:39

okay... Venter til der er flere der skriver...

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  15-08-2010 15:55

Glæder mig da til at hører fortsættelsen.........

Uanset om jeg er uenig i hvad du siger, så vil jeg forsvarer din ret til at sige din mening.

* Part søges i Sønderjylland *

0
0
Svar på denne tråd

Lalala.
Forfatter: 
Dato:  15-08-2010 19:26

Hej :) Jeg synes du skal skrive videre på din novelle og færdiggøre den. Måske kunne du henvende dig på et "forfatter"-site, hvor man kan lægge sine tekster ud (jeg anbefaler www.fyldepennen.dk) og få god og brugbar respons. Held og lykke med skriverierne fremover. Den eneste måde du med SIKKERHED ikke bliver bedre, er ved at lave være med at skrive! (:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider