Der skete noget den anden dag. Der kom en ny pige på folden, hele to styks faktisk. Først ignorerede jeg dem lidt - de skulle jo helst ikke tro de var noget.

De havde nogen sære ting med... Og det var ikke guffer

Tjaa.. Og så blev jeg jo lidt interesseret alligevel

Og så huggede pigen mig 

De blev ved med at snakke om tilridning, og jeg tænkte det måske var mig der skulle være ridepony. Så jeg blærede mig lige lidt

Men ak nej, det var åbenbart ikke mig, men tante Cherish der skal øve sig før hun skal hjem til sin nye pige på 10år

Tsk, hvor så det fjollet ud. De skulle have taget mig i stedet, men de siger at jeg skal være ældre først. Jeg kunne ikke lade vær med at ryste på hovedet af dem

Min brormand Cavalino vil tilsyneladende også gerne være ældre, men han fik (i modsætning til mig) lov til at øve sig

Meeeen.. Jeg er ikke helt sikker på at Nobility synes det var en god ide. Godt at både mor og far er der til at bestemme hvad man må, og ikke må

Sådan en mor har jeg også. Hun kommer rendende hvis jeg laver ulykker

Og så vrisser hun af mig

Men når hun sover eller snakker med mennesker...

... Så er jeg altid klar på sjov og ballade

Det er åbenbart lidt trættende for hende den nye pige

Hende der plejer at komme er vist i det store udland. Og sikke meget hun går slip af. Melody er ved at lære at blive.. Mønstret tror jeg det hedder???

Og Cavallino har taget kursus i hvordan man charmer damerne

Ja, og så er der jo også det store føl, der allerede er blevet meget større end mig. SNYD !

Men pigerne siger den er sød

titte bøh

Og så er der de rigtig store voksne heste. Den der Dejo savner vist også sin rigtig pige

De får også lov til at gå til ridning. Dobbelt snyd!

Tja... Men alt i alt ånder der ved fred og ro her på marken. Selvom jeg glæder mig til at min rigtige pige kommer hjem