Så der endelig nye billeder af Cashew. Cecilie (Chaos) skulle ud og afprøve sit nye cam og det blev med Cashew - og jeg - som modeller.
Så gøres lidt fin skulle han jo, trods en masse gule pletter da jeg trak ham ind fra fold og fotografen ville være der om en ½ time. Aaaghhh. Synes jeg fik det værste af 
Vi fik taget ridebilleder, men de blevet dårlige (ikke billedernes skyld), men simpelthen noget i allerede har set - da vi har taget et ordenlig skridt baglæns fordi han nu snart har stået lidt over 1 måned og en uge mere i sidste uge da han pt er i genoptræning og jeg kom til skade 
Som nogen ved - kom Cashew grulig galt afsted på folden for ja, snart 2 mdr siden og blev syet, derved os halt
Så vi har taget et ordenlig skridt baglæns og han har mistet styrke og muskler imens han har stået så længe og det kan altså virkelig mærkes.
Jeg har forstuvet min fod, så derfor rider jeg i kondisko og har en mærkelig opstilling.
Jeg kan godt se hovedtøjet er for tæt på øjenen og jeg har spændt det forkert :s Det sidder helt skævt, det plejer det slet ikke. Så moar har altså kludret i det :S

Nogen der sagde lama ?

"Cashew dog, du skal smile for ære til fotografen - kom nu"

Opmærksom hest ?

SMIIILE

KYYYS

"Ohhh, har du mad moar"?

Ligner en smule en lama i hovedet 

Cashew - 2 år gammel - han ligner et plag 

Haha jeg elsker sku min hest. Cashew: "Hvis jeg nu giver dig frivillige kys ikke moar, får jeg så ikke nogle godbider - var, var, var?"
I får lige et par meget få ridebilleder - af en ja, lidt dårlig træning idag, men hvad - jeg kan godt tage det da jeg ved han har gået SÅ meget bedre 
Synes alligevel lige i skulle se ham i hans fine lyseblå outfit 

Jeg er OBS på hovedtøjet, det sidder helt skævt :S Stakkels lille hesti. Men jeg skal ud i stalden i aften og det bliver rettet lige med det samme. Det sidder alt for tæt på hans øje :S