Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

DEJLIGE billeder af Cashew :o)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 11:35

Så der endelig nye billeder af Cashew. Cecilie (Chaos) skulle ud og afprøve sit nye cam og det blev med Cashew - og jeg - som modeller.

Så gøres lidt fin skulle han jo, trods en masse gule pletter da jeg trak ham ind fra fold og fotografen ville være der om en ½ time. Aaaghhh. Synes jeg fik det værste af

Vi fik taget ridebilleder, men de blevet dårlige (ikke billedernes skyld), men simpelthen noget i allerede har set - da vi har taget et ordenlig skridt baglæns fordi han nu snart har stået lidt over 1 måned og en uge mere i sidste uge da han pt er i genoptræning og jeg kom til skade

Som nogen ved - kom Cashew grulig galt afsted på folden for ja, snart 2 mdr siden og blev syet, derved os halt Så vi har taget et ordenlig skridt baglæns og han har mistet styrke og muskler imens han har stået så længe og det kan altså virkelig mærkes.

Jeg har forstuvet min fod, så derfor rider jeg i kondisko og har en mærkelig opstilling.

Jeg kan godt se hovedtøjet er for tæt på øjenen og jeg har spændt det forkert :s Det sidder helt skævt, det plejer det slet ikke. Så moar har altså kludret i det :S

Nogen der sagde lama ?

"Cashew dog, du skal smile for ære til fotografen - kom nu"

Opmærksom hest ?

SMIIILE

KYYYS

"Ohhh, har du mad moar"?

Ligner en smule en lama i hovedet

Cashew - 2 år gammel - han ligner et plag

Haha jeg elsker sku min hest. Cashew: "Hvis jeg nu giver dig frivillige kys ikke moar, får jeg så ikke nogle godbider - var, var, var?"

I får lige et par meget få ridebilleder - af en ja, lidt dårlig træning idag, men hvad - jeg kan godt tage det da jeg ved han har gået SÅ meget bedre

Synes alligevel lige i skulle se ham i hans fine lyseblå outfit

Jeg er OBS på hovedtøjet, det sidder helt skævt :S Stakkels lille hesti. Men jeg skal ud i stalden i aften og det bliver rettet lige med det samme. Det sidder alt for tæt på hans øje :S

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Nye billeder af Cashew
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 13:50

Sikke nogle skønne billeder Sandra! Ham Cashew er simplethen bare SÅ smuk! :)

Træls at træningen er gået lidt tilbage, men mon ikke i hurtigt kommer efter det :)

Line og Markus.

Det svinger :D

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 15:27

han er bare SÅ dejlig! og så er det jo herligt at se så dejlige billeder af så glad en hest! :)

i passer bare godt sammen altså!

og jeres ridning og også bare de billeder hvor står/går med ham, ser bare så fredfyldt og harmonisk ud :D

god bedring med din fod! :P

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsa,
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 18:39

Hvor ser han altså bare skøn ud - han har så dejligt et udtryk :-)

Esn

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 22:27

Deeejlige billeder som altid - synd at kvaliteten bliver så meget forringet, for ved jo at originalerne er i en noget bedre opløsning

God bedring med foden!!

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

sdfksældfkælk
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 09:50

Elsker simpelthen hans farve ;) !

-Bolero1

- Valhallas Bolero & Gismo Silk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider