Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvor jeg dog er træt af..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 17:15

DRENGE

Havde et eller andet kørende med den her dreng (eller mand er han vel nok?) Jeg begyndte lidt tilfældigt at snakke med ham over en debat på nettet og det udviklede sig så og vi begyndte at skrive over mobilen. Han virkede rigtig interesant og sød

Men men men. Synes godt nok han virkede lidt "pigesur" nogle gange og svarerde jeg ikke lige indenfor fem minutter på han sms, blev han faktisk halv-mobset. Jeg tænker at han måske har en dårlig periode, da der vist er noget på hans job der irritere ham. Vi skriver og taler i telefon sammen gennem en måneds cirka og vi vil begge gerne mødes på et tidspunkt..

Så går der så næsten en uge hvor jeg ikke hører fra og tænker det er sådan lidt underligt. Han kan jo bare sige hvis han har brug for at tænke over det. Jeg sender så to sms'er i løbet af den uges tid. Den ene svarer han ikke på, den anden svarer han sådan ret koldt på. Nånå - giver ham et par dage..Men da han så stadig ikke giver nogen lyd, vil jeg egentlig gerne vide hvad der foregår. Jeg skriver så til ham på msn, da jeg kan se, at han er på. Jeg spørger stille og roligt om der er noget galt, hvorefter han så svarer. "Jamen for fanden, du klistre"

Det kan jeg så overhovedet ikke sætte mig ind i at jeg gør. Har skrevet til ham TO gange på en uge og det er ham der bliver mobset hvis jeg ikke svarer på hans sms indenfor kort tid. + at han i perioder skrev hver dag.

Nånå. Jeg siger så at hvis der er nogen der klistre af os to, så er det sgu nok ham. Det undlader han så at svare på

Næste dag skriver han, som om ingenting er hændt. Han spørger så om jeg er sur. Jeg skriver så, at jeg egentlig er lidt skuffet over ham, men ikke lige gider at snakke om det lige nu. Han "undskylder" så med at han var fuld. Jeg gider så ikke lige svarer ham. Han spørger så hvorfor jeg ikke svarer..

Jeg svarer så "Du klistre"

Fordi jeg er lettere irrireret og synes egentlig at han skulle have af sammen skuffe. (Måske barnligt, men det er ikke den eneste gang,at han har opført sig åndsvagt) Han kunne godt se, at det ikke var rigtig det han sagde, men at sige undskyld? Nej da.

Får så en sms tilbage. "Kan du have et nogenlunde fortrindeligt liv Anna, jeg gider ikke mere"

Og jeg tænkte bare WHAT? Men ok. Jeg synes han virkede som en sød fyr, men tog fejl. Heldigvis nåede jeg ikke at blive rigtig glad for ham.

Men for at slutte historien. Går ind på hans profil på nettet cirka to uger efer og ser at han pludslig har fået sig en kæreste! Jaja, jeg kan jo så godt regne ud at han har haft noget med hende imens.. Ellers er det gået MEGET hurtig og det tror jeg simpelthen ikke på. Selvfølgelig var vi ikke kærester eller noget på det tidspunkt - men vi havde aftalt at vi ikke vi lave noget med andre..

Manden er 23 og helt ufattelig egoistisk og umoden. Han kunne for dælen bare have sagt fra. I stedet for han slutte det på den måde og få det til at lyde som det er mig det er noget galt med. Når det i virkeligheden var ham der skjulte noget, han ikke lige vidste hvordan han skulle få sagt. Great

Og nej det er ikke alle drenge der er sådan, heldigvis. Men måtte bare lige ud med det

Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 17:58

ej hvor irriterende..

hader simpelthen når folk behandler en på den måde. det er bare så barnligt og respektløst.

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 19:00

Ja, det er nemlig vírkelig respektløst og barnligt.

Men er egentlig glad nok for, jeg fandt ud af det i tide - tror sgu han er lidt mystisk.

0
0
Svar på denne tråd

drenge...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 20:36

Som du selv skriver er det da altid noget du fandt ud af det i tide - så behøvede du ikke at spilde mere tid på ham, for det er han da vist ikke værd.. tsh tsh!

Sille med part på Sylle.

jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o;

- FLOTTE DERBY RIDESTØVLER SÆLGES! -

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 21:18

Det er jo det.

Nej han var abselut intet værd. Utroligt som man kan tage fejl af folk..

0
0
Svar på denne tråd

gdsdgsgddg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 01:47

Han lyder da som en drømmemand :P

Naphtali Dan - FlavaBC

Real bad gyal live ah Brooklyn!

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 09:15

@!#$ hvor træls, sådan en fyr har jeg også oplevet engang. Forstår simpelthen ikke deres måde at tænke på, men ja - det er ham der mister noget.

Men jeg havde engang noget kørende med en fyr, og så siger han til mig at han ikke er klar til et forhold - og ca. 14 dage senere er han også i et forhold :D ..

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 12:37

FlavaBC: Den ultimative drømmemand, uden tvivl

Gitte R: Jeg forstår det heller ikke. Sig dog sandheden altså. Det er desværre ikke første gang jeg har oplevet det. Sidste gang med min eks kæreste. Han kunne ikke overskue, at have en kæreste når han skulle ud at sejle i x antal måneder, derfor sluttede han det. To uger efter har han en kæreste. Faktisk det samme som dig næsten.

Nu vil jeg fejre, at have fået kørekort idag (Selvom jeg ikke fatter jeg bestod) og glemme alt om dumme drenge..

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 13:53

Tillykke med kortet!! (så må du jo ud og skaffe den ultimative tøse-score-dyt ;D)

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 14:07

Tak!

Jeg kunne finde mange lækre biler, som ville være gode som tøse-score-dyt, men mangler vist den rige onkel der. Så jeg må nøjes med min mors dyt

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!!!!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 15:27

Tillykke med kortet - og med at du slap af med klisteren. ;)

(Og pff. Jeg er også lidt træt af drenge aka mænd. Men nu mere, fordi de vælger at tage væk fra DK i hele sommerferie = væk fra mig. Tsk tsk. Og lidt spark til mig - ego-tøsen, må jeg være :D )

Determination to achieve, give you the ability to do it

Supra Societatem Nemo

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

wuhuu.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 15:22

Tak

Ej det er heller ikke sjovt, når de sådan forlader en, fy ha. Det er okay, at være lidt ego nogen gange

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider