Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

bidløs fra hööks? :)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 20:39

hey duckies :D

jeg har kig på denne bidløse trense fra hööks

www.topshop.com/webapp/wcs/stores/ servlet/ ProductDisplay?beginIn...37&langId=- 1

og den her kapsun - også fra hööks

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

Er der nogen som har erfaringer med nogen af dem - eller evt. kan anbefale andre bidløse? Jeg vil gerne have fat i noget, som har mindst muligt pres på hesten, men som stadigvæk kan give nogle præcise signaler.

bring it on :)

Kalløh (-:

- med stjernen Stald Kiels Jagt

0
0
Svar på denne tråd

grretaeerawerawre
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 20:51

UUUUUUUUUUUPS!!!!

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

Det var en trense og ikke bukser jeg ville købe til Jagt :P det link skulle gerne virke

Kalløh (-:

0
0
Svar på denne tråd

alalallaal
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 20:54

Bukserne vil ellers være super lækre til Jagt

Men jeg har den bidløse trense, og jeg har ingen gode erfaringer med den. Tager du lidt i tøjlen, så løser den ofte sig ikke igen.

Jeg har ingen anelse om med kapsun, men udfra hvad jeg synes og mine erfaringer, så har sådan en her fungeret bedst for mig, udover rebgrime ;D

www.jo-po.dk/shop/sidepull-bidloes- i-2410p.html

- Camilla

0
0
Svar på denne tråd

bidløse trenser..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 11:10

IKKE køb den bidløse trense. Det er noget bras! :D Kapsunen er langt bedre! :)

Line og Markus.

Det svinger :D

0
0
Svar på denne tråd

no can do
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 22:36

Har ikke selv brugt den bidløse, men et par stykker jeg kender har haft problemer med at stropperne ikke løsner sig igen, når man først har trukket i tøjlerne. Køb en sidepull i stedet.

0
0
Svar på denne tråd

fgyhuijkl
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 23:18

Camilla:
Jagt ville være TOP-lækker! Andre smider sko på deres heste, jeg smider bukser på B-)

anyway, så lyder den ikke optimal. Jeg tager lige et kig på den anden bidløse!

Line (Markus):

så for den, der blev den vist udelukket :P hvor ligger kapsunen trykket henne, i forhold til den bidløse fx?

Eurotrash:

Okay, så er den jo ikke til meget gavn! jeg prøver lige at kigge på en sidepull :)

Kalløh (-:

0
0
Svar på denne tråd

bidløst...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 23:47

Kapsunen lægger trykket over næsen og på siden af hovet. Den har faktisk fat om hele hovedskallen og den er derfor perfekt til den unge hest, specielt hvis man vil skole indenfor akademisk. Den bidløse trense med kryds lægger trykket, under kæberne og på siden af hovedet.
Jeg havde den med krydset til min pony og jeg var så skuffet over den. En ganske almindelig grime, som sidder lidt til er langt bedre end den! Jeg vil til enhver tid anbefale kapsunen. Det er virkelig et godt redskab :)

Line og Markus.

0
0
Svar på denne tråd

gvhbjkl
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 23:53

okay, det lyder jo fornuftigt - og som en løsning der giver præcise signaler. Men fydaføj, der er jo 117 forskellige slags kapsun'er, bare for at gøre forvirringen total :P

Kalløh (-:

0
0
Svar på denne tråd

bidløst
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 00:00

Altså kapsunen med fast bøjle giver de aller klareste signaler, men er også meget hård, så man skal bruge den forsigtigt. Cykelkæde-kapsunen er knapt så præcis men stadig rigtig god og knap så hård. Jeg ville aldirg købe en af dem i nylon, du ved det der kæmpe brede nogle.. De er ikke ret gode hvis du spørger mig :)

Jeg skal have købt en med kæde da jeg kun har en med fast som jeg egentligt syntes er lidt for hård til det jeg skal bruge den til. Indtil jeg får en med kæde er den anden foret med et tykt lag lammeskind hvilket hjælper ret meget.. Der er også det med de faste at de skal passe ordentligt hen over næsen for ikke at klemme og lave skader. Der er en med kæde knapt så kompliceret at få til at passe til hver enkelt hest :)

Line og Markus.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider