Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvorfor har jeg ikke en rig onkel?
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 21:54

Min kære veninde skrev for lidt siden i sin statusopdatering på facebook: "lækkert med en ipad liggende på skrivebordet (-:"

Jeg ved at misundelse er en grim ting, men helt ærligt, hvem bliver ikke lidt misundelig når man lige læser sådan en statusopdatering - jeg gør ihvertfald! For hvorfor er det ikke lige mig som har en rig onkel i USA som kan sende diverse fine gadges til mig, selvom jeg i bund og grund ikke har brug for det...

Hvordan har I det med misundelse, bliver I ofte misundelige eller er I typen der bare slet ikke kender til det der med misundelse? (-:

Emilie Louise

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har faktisk...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 21:58

.. En rig onkel i USA ;D

Han bor i Texas, men vi har stortset ingen kontakt til ham, så det er ikke det vilde, jeg får ud af ham ;)

Jeg er generelt ikke så misundeligt anlagt. Måske fordi jeg altid har været den, der er blevet forkælet - jeg fik den hest, jeg ville have og har generelt aldrig manglet noget :)

Christina Buhl

Jalousi handler ikke om at være bange for at miste,

men om at være bange for at dele.

0
0
Svar på denne tråd

Supersneglen Sneggla
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 22:20

Jeg har faktisk osse en rig onkel. Han bor dog i USA. Hans kone og børn bor dog herhjemme i danmark, men de er osse bare møgforkælede.

Dog kan det ikke betale sig for mig, at ha en rig onkel, kan jeg så sige. Han har rigeligt i at forkæle sin familie ;)

TheNobody

You're asking me out? That's so cute!

What's your name again?

0
0
Svar på denne tråd

heheheh
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 01:13

"Han bor dog i USA. Hans kone og børn bor dog herhjemme i danmark, men de er osse bare møgforkælede."

Tror nu de fleste børn hellere ville have en far hjemme i DK end en, der kan købe dem en masse ting, men bor flere tusinde km væk :-P

Jeg har faktisk også en onkel, som har OK med penge. Men han og hans familie er meget nede på jorden, man kan slet ikke mærke det på dem.

Ellers er vi slet ikke "rige" i min familie :-P Det ville da være meget fedt. Men det gider jeg ikke rigtig tænke over, det ændrer sig jo alligevel ikke.

Rulammet

The brain's supposed to be smart

but the true wisdom lies in your heart

0
0
Svar på denne tråd

iiiiiiiiiiiiiii...iiiiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 09:29

Jeg har ingen rig onkel eller nogen i de nærmeste kredse der er rige, ihvertfald hvad jeg ved af. Min familie er ikke rig, os børn er ikke møgforkælede eller i lignende grad forkælede, mine forældre vil heller have at vi selv lærer at tjene pengene og lærer at bruge dem fornuftigt (-: Men umiddelbart er det ikke sådan at jeg ville ønske at vi var rige og jeg var møgforkælet, jeg lever et ganske normalt liv med det jeg har behov for (selvom man nu altid lige kunne bruge en tusse eller to...) Det sker da at jeg bliver lidt misundelig eller sådan noget når der lige er en familie der vinder 70 millioner i lotto eller når de opdager de har en rig onkel i USA som kan sende penge og fine sager.

Emilie Louise

0
0
Svar på denne tråd

dyhcguv
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 10:16
Når jeg ser det der "de danske/svenske hollywoodfruer" bliver jeg altså lidt misundelig på den tilværelse ;D dog ville jeg nok blive træt af det i længden, men lige en periode med ekstrem luksus kunne jeg godt klare ;)

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

rige onkler
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 11:20

Når jeg nu tænker over det så er min onkel også til rimelig penge. Man tænker bare ikke over det fordi de er så nede på jorden og ikke skriger af penge. Uanset når de rejser, laver om på huset, køber biler/motorcykler eller holder fødselsdage ;-)

Jeg har dog ikke glæde af det, hehe. De bor forresten i DK.

Hvorfor er det altid onklerne der er rige??

0
0
Svar på denne tråd

fuvdyhc
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 15:30
Milh: det er sgu da pga ham der den rige onkel i Anders And ;D

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

rige onkler
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 21:44

Jamen tænk lige over den engang :D Det er aldrig nogle andre, kun onklerne, ligesom man kan høre med folk i denne tråd. Hvorfor er det ikke min far og så min kusine og fætter havde en rig onkel? haha

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 00:28

Ingen rig onkel her ;s. Hehe

milhovich: Jeg har en rig far :P. Eller, finanskrisen har selvfølgelig ikke tjent os vel, men i bund og grund. Men er ikke møgforkælet af den grund - men han bor også herhjemme og ikke langt væk :b.

CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd

½1234567
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 15:16

jeg gider da ikke have en rig onkel... jeg vil bare selv være rig så kan jeg selv vælge hvad jeg vil ha i gave! ;D

ej jeg mangler jo som sådan ikk noget. vil bare gerne eje en masse dyre ting, som jeg så må ønske. men jo tit kan jeg godt tænke ØV hvorfor er det ikke mig.

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 16:17

Har os en dejlig far, med røven fuld af penge :P Han er dog rimelig nærrig med dem. "For tænk hvis vi en dag, fik indbrud, og fik stjålet vores hus??" :P er hans begrundelse for ikke at gide give lidt til fattige mig :( :P

>> ,, Fite " <<
Druken&Draken Vil Altid Bestå<3

- Hvis intet fandtes, ville jeg gå i stå -

0
0
Svar på denne tråd

fdhdhd
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 10:22

Jeg mødte min far for et år siden eller lidt mere, der var han arbsløs, og jeg så ham hele tiden, nu ser jeg ham aldrig mere, men han gir mig en masse gaver fordi han tjener mange penge igen - jeg vil stadig vælge det sidste, på trods af jeg får en del penge af ham vær måned, og får stukket sedler i hånden når jeg vil i byen.. Altså, det gider man bar ik rigtig når man helst bar vil se HAM..

0
0
Svar på denne tråd

gfhgfdfnbnbk
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 14:23

Haha jeg har også en rig onkel :D men har er så møg nærrig så ham får man sku ikke noget ud af xD

0
0
Svar på denne tråd

de rige onkler
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 11:09

Det lyder til at alle, på nær mig og et par stykker, har en rig onkel :D

Emilie Louise

0
0
Svar på denne tråd

kfhgjkrahkjs
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 18:23

Jeg har aldrig manglet noget, så jeg bliver ikke sådan misundelig :)

Det skulle da lige være, når bettebror fik is og jeg ikke var hjemme, da jeg var 7 år ;D

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

swertyjukil
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 19:29

numsefisken: oh yes, eller hvis lillebror fik en tyver til slik og jeg ingen fik - dyb dyb misundelse!

Emilie Louise

0
0
Svar på denne tråd

jsdkhsjfdk
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 22:03

Emilie:

Hater på bettetbror, selvom mamma og pappa var de skyldige..

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider