Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Dressurtræning på Baltazar :)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 21:32

Hej alle sammen :)

Det er snart længe siden i har hørt noget fra mig, så jeg tænkte at i skulle se nogle nye billeder af min pony Baltazar og jeg. Vi skal til New Forest festival her til august hvor vi skal ride LC3 og LB2, det glæder jeg mig meget til.

Her er nogle billeder fra idag :)

Tager gerne imod kritik :)

<3 Lizette & Moonlight <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Elvira & Corona <3

0
0
Svar på denne tråd

hgagalægjsdgh
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:35

Hvor er i søøøøøde! og ponyen ligner min gamle part på en prik! også new forest Det er sjovt at se at de ligner hinanden så meget, det er gode gamle minder, så tak

Jeg synes du rider meget fint, og ser ud til at have meget fine hjælpere, og det kan jeg godt lide at se. Det ser meget roligt og fredfyldt ud! Samtidig har du en fin opstilling i mine øjne

Baltazar har da vist også hygget sig lidt på sommergræsset, hihi

Simone

Menneske, der er ingen vej.. Vejen bliver til når du går.

0
0
Svar på denne tråd

Baltazar
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:39

Simone: Tusinde tak for de søde og rosende ord. :) Det var da sjovt at han ligner din gamle part. New Forest ponyer er også altid så fine :) Og han har faktisk ikke været på noget græs i år, for han tager på af ingenting. Så det ville gå helt galt hvis han kom på græs. hihi :)

Elvira & Corona <3

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 12:18

Det er altid dejligt at se til Ballefisen:-) Godt det går ham godt.. Hvad med din nye hest? Går det ellers godt med den? Og bare med dig generalt?

kys

Frederikke..

Se min foto-hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Baltazar
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 15:27

Tak Frederikke :) hihi
Moonlight er under genoptræning efter 2 omgange kiropraktor, men der kommer til at gå noget tid før jeg kan ride rigtig på hende. Så ind til videre rider jeg stadig på Balle :) hihi

Elvira & Corona <3

0
0
Svar på denne tråd

Dressurtræning på Baltazar :)
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 15:39

Fin pony, og det ser da ganske fornuftigt ud :)

Det lyder spændende med stævne.

Hvor gammel er du egentlig? Spørger af ren nysgerrighed i forhold til, hvor mange ponyår, du har tilbage :)

Christina Buhl

Jalousi handler ikke om at være bange for at miste,

men om at være bange for at dele.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 19:43

I ser super godt ud!

Han ståler bare NF udover det hele og for mig ligner han bare en typisk NF'er fordi min veninde havde en NF pony Funny Bell (avls og ridehoppe). Hun lignede din i farven og havde bare et lidt mere feminint ansigt og en bredere bande end din.

Jeg har også selv haft en NF'er en fin rød hoppe som desværre døde af cancer... hun var ikke typisk NF'er men super lækker alligevel :)

Hende sprang jeg noget LA-MA på.

Ridningen synes jeg ser super fin ud men hvis jeg skal rette på noget så er det at tommelfingrene skal kigge op mod solen og ikke frem imod hestens øre :) og at dine tåspidser skal ind ;) men det er i småtingsafdelingen du har en super flot opstilling og i skal nok klare det godt i august.

Held og lykke :)

¤ Cille Raahauge ¤

- Søger Lånehest, se annonce -

Lækker spring pony til salg!

LA-MB spring, LB dressur, kat.1 fra 2001

Klik her! eller Klik her!

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 20:03

okay, hvad har der da været galt med hende?

Havde du egentlig ikke en pige til at ride Balle, eller hvordan?:-)

Frederikke..

Se min foto-hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Baltazar
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 10:08

Stina (Major): Tak :) Jeg fylder 18 her i år, så jeg er ikke pony rytter længere. Men jeg klasser ham op til hest her i næste måned, så jeg kan komme ud og starte stævner på ham igen. :)

Cille Raahauge *Søger lånehest*: Hvor er jeg ked af at høre det med din gamle nf pony. Det er sørgeligt at miste sin pony.
Jeg vil gerne tage dine ord til mig :) Og tusinde tak :) hii

Frederikke: Moonlight er skæv i det meste af kroppen, hun kunne sagtens have undværet kiropraktor, men hun var svær at ride på venstre volte pga. det. Så vi valgte at tage chancen og prøve at rette hende op. Så nu krydser vi bare finger for at det ikke bliver værre.
Jo en pige der hedder Line rider på ham en gang i mellem, og så min plejesøster Sofie rider også lidt en gang i mellem :)

Elvira & Corona <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider