Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Søgt uddannelser?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 17:47

Har I søgt nogle uddannelser?

-alle gælder.

Selv har jeg lige smidt en online ansøgning afsted på...

...Antropologi og Etnografi

...Psykologi

...Ernæring og Sundhed

-prioriteret i ovennævnte rækkefølge.

Wuhuuu!

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 18:00

Jeg har for en uges tid siden søgt ind på polit (økonomi) på KU :)

skrev
Maria,
som holder af

Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård

Guinness Damgård

www.maria-juul.blogspot.com

Kieffer Wien dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

hfjkdshfkhsjk
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 18:09

Maria:

Hvad går det mere specifikt ud på?

Hov ja, jeg har søgt ind på Århus universitet (antro og etno + psyk) og VIA University College (ernæ og sund).

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

gggggggg
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 18:25

Er VIA i viborg? :)

Selv kan jeg først søge om 1 år - der er jeg færdig med 3g - men tror nu der går lidt mere :)

» Mvh. Lone

- med Camilla og bonus-ponyen Siena

0
0
Svar på denne tråd

hjfdgkfsk
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 18:36

VIA ligger i Århus.

-skal dog ikke skunne sige, om der også ligger centre andre steder i landet.

Men jeg har søgt ind i Århus :)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

max er sød
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 19:09

Jeg har søgt, og er kommet ind på HTX i Århus Midtby - Matematik A, biologi b, psykologi c :)

o Statsministeren o

x Emmelie & Max x

l Smil til verden og verden tror, du er en lalleglad idiot l

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 19:26

jeg fortsætter bare på Visuel HF på Viborg Gymnasie og HF. :)

der er lige to år tilbage og efter det er jeg lost ;D

:: Radise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg har søgt:
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 19:48

Jeg har ansøgt på:

- Jordbrug, fødevarer og miljø

- Molekylærbiologi

- Molekylærmedicin

- Biologi

- Geologi

I samme priotering som nævnt, og med alle optaget i 09 håber jeg at jeg kommer ind på Jordbrug :D ..

Det hele er ved århus universitet :)

- Malene -

m. Bára fra Stårup og Frodo

www.jølver.dk - Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 20:30

Tjaeh søgt og søgt, jeg starter forhåbentligt på det internationale 40 ugers grundforløb på Hansenberg til august :-)

Planen er at knokle for at få et "stipendium" og komme til England i den ene praktik, og så derefter starte på dyrepasser med forsøgsdyr, og hvis jeg må så en 6mdrs praktik i England igen.

Planer for fremtiden, yep! ;-D

Rollo

- Marsvinenørd

ROLLOS MARSVIN

- Ophør af opdræt, mange dyr til salg.

TELL-MANN WESTIE

- Lucky står til rådighed for avl

SVINENE

- Hyggeligt marsvine- & hamsterforum

0
0
Svar på denne tråd

fffffddddd
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 20:36

Jepsen, jeg har søgt ind på Copenhagen Business School på linien Interkulturel Markedskommunikation (halvt engelsk eller spansk, og halvt dansk) - jeg flytter lige fra Aalborg og springer ud i det, håber satme jeg kommer ind!

Simone

Menneske, der er ingen vej.. Vejen bliver til når du går.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 21:55

Jeg havde søgt på sosu-skolen, og er kommet ind, så jeg begynder som sosu-hjælper ;D

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk

- Fjordhesten kan og vil!

0
0
Svar på denne tråd

NUMSEFISKEN
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 21:59

Der er en masse nationaløkonomi, hvor man skal lære at styre statens finanser ;) Så er der noget mikroøkonomi, statistik, økonomisk historie - ja masser af økonomistof, som man skal kunne argumentere for matematisk :)

skrev
Maria,
som holder af

Guinness Damgård

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 22:03

Jeg fortsætter på aalborg studenterkursus, dog efter ferien på andet og sidste år :) ..

Derefter er planen at søge ind på AAU på Humanistisk Informatik :)

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 23:02

Jeg har søgt - og fået- en praktikplads (som indkøbselev) i Tyskland pr. 1. august. Det er vel også en slags uddannelse ;)

- Regner med at søge ind på økonomistudiet om et år. :)

Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 23:18

Jeg er heldigvis på uni, så jeg kan med ro i sindet holde sommerferie.

Men har da tilmeldt mig et specialekursus i "Arbejdsliv og senmoderne fleksibilitet".

0
0
Svar på denne tråd

Maria Juul
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 11:50

Lyder alt for økonomisk orienteret til, at jeg kan følge med ;D

Jeg har ikke rigtig nogen back-up plan, hvis ikke jeg kommer ind...

Så må jeg tage et friår mere.

Så vil jeg sgu lære latin 100%.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

svarsvarsvar
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 12:06

Ja, jeg går jo egentlig allerede på Uni, nærmere Betegnet på København Universitets Biovidenskabelige Fakultet (elsker at sige det, og elsker endnu mere, når de siger det ved stoppestedet i 2A :D ), hvor jeg læser landskabsarkitektur og bydesign på første år.

Men men men - Jeg har jo altid gerne ville være arkitekt og ikke landskabsarkitekt, så jeg har jo brugt året på at finde noget andet - og lige pt. går jeg og venter svar fra Kunstakademiets Arkitektskole (KARCH), hvor jeg i hvert fald gik videre fra første runde af optagelsen :)

MEN MEN MEN MEN MEN MEN ! - KARCH kan faktisk ret meget rende og hoppe, jeg er nemlig blevet optaget på University of the arts London, Central Saint Martins College of Art and Design hvor jeg starter som arkitektstuderende ved "Architecture; Spaces and Objects" 27. september :D Tadaaa, Julle flytter til London !

Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd

lålålålål
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 14:34

Synes, at det er så spændende med alle de forskellige uddannelser, som I søger ind på. Tænk, at folks interesser virkelig er så forskellige :)

Selv fortsætter jeg bare på DJH. Men skal sgu nok også blive en udfordring :D

Determination to achieve, give you the ability to do it

Supra Societatem Nemo

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 19:37

Hmm..

Ja planen er jo at søge ind på naturvidenskab og it på KU, hvor jeg derefter skal læse videre matematik som kandidat.

Men er kommet lidt i tvivl, for vil også gerne læse matematik rent, men så skal man kryder den med et andet fag ( )

Og ved ikke rigtig om jeg kan få lov til at læse filosofi ved siden af. Det kunne jeg ellers også godt tænke mig :)!

JHN-a-holic #1

Annsofisk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 20:30

Jeg fortsætter på min uddannelse til tegnsprogstolk :-)

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

hfsdkjhvkdshfjksd
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 20:43

Louise:

Ej, hvor sjovt. Hvad laver du så mere præcist på studiet? Hvor lang tid tager det?

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 21:23

Det tager 3 1/2 år, er lige blevet færdig med 1 år :)

Jamen, vi har stortset kun døve lærere, og til at starte med lærer vi alfabetet på tegnsprog, så har vi tegnsprogsgrammatik, kultur og ikke mindst noget der hedder mundhåndsystem :) Meget af det foregår gennem leg, og efterhånden bygger vi så mere og mere på, så vi får et større indblik i de forskellige, det er ligesom at lære et helt nyt sprog, og er virkelig spændende. Det er min drømmeuddannelse :-)

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

tolv tegn på tyve
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 21:35

Har søgt læreplads på det lokale dyrehospital for derefter at kunne starte som veterinærsygeplejerske i Kolding.

hvis ikke det går, tager jeg et studenter-kursus så jeg kan blive færdig med mit gymnasie.

Hvis heller ikke det går, er jeg fuldstændig lost. men ville være underligt når nu jeg kun mangler mín 3g.

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 17:08

Jeg har søgt ind på...

... Veterinærmedicin (dyrlæge)

... og Naturressourcer

- Begge dele på KU/LIFE.

Dejlig springbetonet DV-hoppe sælges

6 år gammel, 170 cm i stg.

Se her for mere info

"In the end, it's not the years in your life that count.

It's the life in your years."

Abraham Lincoln

0
0
Svar på denne tråd

ggggggg
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 19:01

Helena H: Hvad er en naturressourcer? Og har du ikke efterhånden søgt ind som dyrlæge et par gange? Synes jeg husker du har skrevet det er par gange før. :) (Ren nysgerrighed)

» Mvh. Lone

- med Camilla og bonus-ponyen Siena

0
0
Svar på denne tråd

Lalala..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 21:19

Jeg skal starte på Akademi Merkonom inden for Finansiel Rådgivning her til september. Regner med at komme til at gå på Roskilde Handelsskole. Banken betaler hele omgangen, så jeg klager ikke :)

Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.

Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd

dyjvdy
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 15:20
Det lyder spændende med jeres uddannelser. Vil i ikke uddybe, h ad de går ud på, nogle af dem? :) Selv er jeg først færdig med gym næste år, og regner så med at tage et sabbatår, hvorefter jeg vil søge ind på KU som dyrlæge (hvis snittet holder på over 10) :)

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

bchjgdcdkgackA
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 15:27

Antropologi og Etnografi:

Antropologi og etnografi er studiet af mennesket som et socialt og kulturelt væsen.

Etnografisk feltarbejde kan udføre overalt, såvel i Danmark som i udlandet.

Ved hjælp af etnografiske metoder som deltagerobservation og interview undersøger man, hvordan mennesker skaber betydning i forskellige sammenhænge. På den måde får man forståelse for generelle mønstre i menneskers praksis.

Antropologer og etnografer kan finde beskæftigelse inden for bl.a. ulandsbistand, sundhedssystemet, design, byplanlægning og arkitektur samt personaleudvikling. Det kan også være inden for kommunikation og formidling.

Psykologi:

Du lærer om de teorier, der benyttes til at afdække, hvordan mennesker tænker, føler og handler i bestemte sammenhænge.

På studiet bliver du undervist i, hvor stor en rolle fx familien, det sted man bor eller arbejdslivet spiller i forhold til menneskets mentale tilstand. Du lærer også om de fysiske påvirkninger, som man kan undersøge i hjernens biologi og kemi.

Som færdiguddannet i psykologi kan du bl.a. blive ansat i private virksomheder, hvor du kan arbejde med personaleudvikling, evaluering og samarbejde. Der er også mulighed for at undervise og forske.

Ernæring og Sundhed:

På uddannelsen i ernæring og sundhed lærer du om ernæringsrigtig kost, og den betydning kosten har for mennesker.

Du får undervisning i emner inden for ernæring, fødevarer og forbrug. Du stifter desuden bekendtskab med pædagogisk teori og praksis og lærer at formidle din viden om sund mad og livsstil.

Jobmulighederne inden for ernæring og sundhed er bl.a. som kostvejleder i social- og sundhedssektoren.

Du har også kompetencer til at vejlede og rådgive om hygiejne og rengøring på hospitaler, plejehjem og andre institutioner - eller til at stå for kvalitetssikring af produkter i levnedsmiddelindustrien.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 21:49

Jeg smider en ansøgning afsted til proffesionshøjskolen metropol, hvor jeg vil læse til sygeplejerske, og herefter tage en diplomuddannelse i psykologi!

Kæresten og jeg har netop fået en deejlig 2v. lejlighed i KBH i dag ;D

Jannie

Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell

0
0
Svar på denne tråd

Et andet valg
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 22:36

Hvis jeg skulle vælge noget i en helt anden boldgade, tror jeg faktisk, at jeg kunne finde på at søge antropoligi og etnografi - det lyder rigtig spændende, det du har sat ind!

skrev
Maria,
som holder af

Guinness Damgård

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 21:12

Lone - i år er det anden gang, jeg søger veterinærmiedicin :)

Naturressourcer er en bachelor, der spænder meget bredt -

husdyrvidenskab, miljøvidenskab, miljøøkonomi, naturforvaltning og plantevidenskab.

Bacheloren giver adgang til en række forskellige kandidater, hvor jeg er mest interesseret i Agronomi, Agricultural Development eller Environmental Chemistry and Health.

Læs mere om både bachelorens fagpakker og de forskellige kandidater her :)

Se her for mere info

Abraham Lincoln

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 11:00
Jeg skal lige have taget et par fag på HF her fra sep til næste år. Derefter er planen at søge ind som sygeplejerske på en af skolerne i KBH.

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 14:19

Jeg fortsætter hvor jeg er - nemlig på læreruddannelsen i Odense :)

Dog starter jeg nyt fag efter ferien. Jeg er netop blevet færdig osm dansklærer, så til august står den på engelsk :)

Og om 2 år er jeg finitto og så skal jeg skisme ud og være Frk. lærer :)

Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

0
0
Svar på denne tråd

fuvfyj
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 15:26
Helena h: vil du anbefale at søge direkte ind på veterinærmedicin direkte efter gym, så det ikke gør så meget, hvis ikke man bliver optaget i første forsøg. Eller er det bedre at vente et år efter gym? :) spørger fordi jeg selv brænder for den uddannelse :) og hvilket snit søger du ind med?

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 16:38

Julie: Jeg vil virkelig anbefale dig et sabbatår eller to. Det er i år to år siden jeg blev student, og det er egentlig først i år jeg føler mig helt klar til at begynde på uni.

Selvfølgelig er det meget individuelt hvor klar man er efter gym, men jeg kan mærke på mig selv at et par års "frihed" har været rigtig godt.

Hvis du søger kvote 2, er det jo også ret relevant med noget praktisk erfaring af den ene eller den anden art, og da kan man ikke prale med så meget når man kommer direkte fra gym ;)

Af relevant erfaring har jeg bl.a. 5 mdr med heste på fuld tid, 4 mdr på landbrugsskole og 8,5 måneds arbejde som landmand med malkekvæg - dvs. jeg er faglært landbrugsassistent.

Mit snit er ikke højt nok til at komme direkte ind via kvote 1, derfor har jeg søgt via kvote 2 i år, og chancen for at komme ind i år er for mig ca. 50 % - jeg klarede nemlig samtlige optagelsesrunder :)

Se her for mere info

Abraham Lincoln

0
0
Svar på denne tråd

chdjkhvckdshvks
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 18:47

J to the:

Som Helena vil jeg også anbefale et sabbatår eller to, men husk på, at du kun må gange dit gennemsnit op, hvis du starter senest to år efter studentereksamen.

Jeg ville kun tage ét sabbatår :)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

cxbcbxcbxcb
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 19:26

Jeg søger p.t. læreplads som Konditor i Århus.

Jeg er villig til at vente ½ til et helt år på den rigtige læreplads, og i mellemtiden vil jeg arbejde, spare sammen og evt. udnytte mine kontakter i London, hvor jeg kan få arbejde som ufaglært konditor.

Lige nu står jeg og venter på svar fra forskellige steder. For at give dem et skub i den rigtige retning, vil jeg også tage i praktik disse steder.

Til januar har jeg reserveret en nyrenoveret to'er på Brammensgade i Aarhus, så jeg håber alt er på plads til den tid, da det skal kunne løbe rundt økonomisk også.

Naphtali Dan - FlavaBC

Real bad gyal live ah Brooklyn!

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

Jeg starter på
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 20:51

TEKO den 1. september :-)

Mvh Flis
"If you take one more step, I'll be behind you and put my foot where yours were first, and if you say one more clever thing, I'll just repeat it and act like I said it first" - VETO
0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 12:10

Numse: jeg kunne selv godt tænke mig at søge antropologi / etnografi når jeg er færdig på gym, men kræver det ikke et vildt høj gennemsnit?? Mener jeg har læst at man skulle have 10 eller sådan noget, et sted...:-)

Frederikke..

Se min foto-hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

hdkjhvkfdshjk
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 13:00

Frederikke:

Den lå på 9,0 på kvote 1 sidste år og 8,6 på standby.

-i Århus.

Men sidste år var generelt alle de populære uddannelser med meget høje adgangskvotienter pga. de mange søgende, flere end de foregående år.

Tror du tænker på psykologi, den lå sidste år på 10,5 på kvote 1 :)

-i KBH.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

Søgt uddannelser
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 15:41

Antropologi/etnografi har også et rigtig højt snit i København :) Havde den i hvert fald sidste år. En spændende uddannelse, som er blevet rigtig populær :) Min mor er studievejleder på denne uddannelse i Århus :)

Jeg håber du kommer ind, Malene :) Det er da rigtig spændende.

Jeg selv vil bare fortsætte på Statskundskab, nu er de to første semestre afsluttet. Det er faktisk lidt underligt, ikke at skulle starte på en ny uddannelse, med intro osv., som jeg gjorde sidste år :) alle jer der søger ind på uni - glæd jer til rusugen! Det er den fedeste uge! :)

Christina Buhl

Jalousi handler ikke om at være bange for at miste,

men om at være bange for at dele.

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 20:15

Numse: Det var nok fordi jeg kiggede i København, for der var den rimelig høj, men de er jo som regel lavere i Århus fx. ikke? Jeg ville jo egentlig helst læse i Kbh, da min familie bor på Sjælland og jeg er mest til Sjælland :-P hæhæ, men det kan jeg nok godt opgive så:-P hæhæ, for jeg ved jeg ikke kan få sådan et højt gennemsnit på gym... Men en vildt spændende uddannelse lyder det til! Og psykologi interessere mig også rigtig meget, men hvis det også kræver et rigtig højt gennemsnit der, så er det vidst heller ikke det jeg skal satse på;-) hæhæ..

Frederikke..

Se min foto-hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Rusuge
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 20:28

Stina, nu hvor du nævner det, foranlediges jeg lige til at spørge, hvad man egentlig laver i løbet af sådan en rusuge? :)

skrev
Maria,
som holder af

Guinness Damgård

0
0
Svar på denne tråd

Søgt uddannelser?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 21:49

Maria: RUS-ugeprogrammet er meget forskelligt fra studie til studie :) Statskundskab i Århus er "kendt" for at have en vild RUS-uge: 7 dages druk i træk ;)

Men pointen med RUS-arrangementerne er, at man skal rystes sammen med sine studiekammerater :) Der vil ofte være nogle forskellige aktiviteter såsom sportsdag, nogle forskellige kreative ting, en forsmag på det faglige på studiet osv. Og så er der så byture om aftenen :)

Jeg synes virkelig, at det var en fed uge! Så glæd jer til det.

Christina Buhl

0
0
Svar på denne tråd

hdjyjsjhsjyt
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 08:40

Stina:

Er din mor ikke også studievejleder på Oldtidskundskab?

Bliver lidt sjovt, hvis jeg kommer ind og skal ind og snakke med hende, det kommer jo til at gå op i hest og madopskrifter :D

Frederikke:

Ellers er der mange alternativer, hvor du også har psykologien inde over, bare uden rettet til at behandle psykisk syge :)

Sygeplejestudiet bygger også på lidt psykologi f.eks. og man harmed mennesker at gøre.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

Numse...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 16:21

Malene: Jo, hun er studievejleder på lingvistik, antropologi og så de forskellige arkæologiuddannelser :)Derunder hører klassisk arkæologi, som er den uddannelse, man tager, for at blive oldtidskundskabslærer :)

Men ja, I kunne sikkert få vendt en vældig masse :) Jeg håber i hvert fald, at du kommer ind søde :) Jeg havde den uddannelse som 2. prioritet, da jeg søgte uddannelser sidste år. Tror virkelig det er spændende :)

Christina Buhl

0
0
Svar på denne tråd

hfkjehfjhfkjsd
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 14:15

Hun har alle de spændende uddannelser ;)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 23:01

Jeg har søgt på HUMBAS på RUC.
Regner med at det munder ud i engelsk og kommunikation :-)

0
0
Svar på denne tråd

jgdfkgldfgfl
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 23:20

Jeg er lige kommet ind på HG KBH Nord. :)

Senere vil jeg gerne i politiet og militæret. :)

Isabella & Amadeus

Hubertus Ponyvinder 2008.

Dansk Pony Derbyvinder 2009.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider