Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sommerhilsen fra gamel and! *PICS*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 12:10

Hej alle i ænder!

Det er mindst tusinde år siden jeg har skrevet eller været herinde sidst, men nu fik jeg lige lyst fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle lave

Jeg var egentlig lidt nysgerrig efter om nogen overhovedet kan huske mig og mine heste

Nøøj, jeg har savnet de der smilyer faktisk!

Men jeg ville også opdaterer jer med mine pruh-heste.

Kan nogen af jer huske Sif?

Min islænder part Desværre kan jeg fortælle at hun blev aflivet i vinters da hun var forfangen, nok pga. en stofskifte sygdom som sukkersyge. Så desværre endte hendes dage der, men jeg er glad for at havde haft del i hende. Tit tænker jeg tilbage på hende og alle de gode stunder vi havde. Det er rart at have noget som det at tænke tilbage på.

Så har der været lidt pause med ridningen siden da. Jeg har redet lidt forskellige ilsændere, men ikke noget over længere tid. Men til efteråret håber jeg på at kunne gå i gang med en hoppe der har fået føl her til sommer. Så det bliver dejligt at komme i gang igen

Men indtil da har jeg en, unghest må han være nu, som jeg kan hygge mig med! Jeg vil utrolig gerne eje ham senere, men nu må vi se om pengene bliver til det.

Han er en skøn 3 årig kulsort islændervallak efter Ikorni f. Hessellund. Så der bliver en masse sjovt arbejde fra jorden jeg kan tage fat på og jeg glæder mig enormt til den udfordring! Det skal nok blive sjovt og lærererigt!

Så ham får I også nogle billeder af med! Først et "baby-billed" så i kan se hvor stor han er blevet.

2 år gammel:

Nu i 2010, 3 år gammel:

Med det vil jeg bare sende alle mine venligste sommer hilsner til alle jer ænder!

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"

Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!

0
0
Svar på denne tråd

hehhehhe
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 13:30

Kan sagtens huske dig :-) Er ked af at høre det med den dejlige Sif Men så må du, netop som du gør, huske tilbage på alle de gode stunder, I har haft sammen.

Den nye, du skal arbejde med, er da virkelig en fryd for øjet :-) Rigtig flot og helt kulsort, bare lækker :-D

Rulammet

The brain's supposed to be smart

but the true wisdom lies in your heart

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 17:19

jeg mener også at ha' set dit navn før :-). Ærgeligt med Sif, men sikke dog en smuk vallak! ;D jeg elsker simpelthen sorte islændere - (hvor ironisk at jeg så synes jeg skulle eje en rød). Men han er da godt nok utrolig køn! :-) Held og lykke i fremtiden med jer.

- Med den skønneste Ofeigur.

0
0
Svar på denne tråd

lihnhnkjhn
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 18:05

Jeg kan også huske dig ;D

super trist med sif.

men den du har gang i nu er da super flot! - kan det passe de billeder fra den er lille har været vist herinde ? :p

:: Radise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 20:53

TineP (Ofeigur): Ja han er en køn en, jeg valgte vidst også at kaste min kærlighed på den smukkeste af alle de små ungheste Hih. Sjovt nok sagde jeg til mig selv at den ismule jeg skulle have skulle ikke være vallak, ikke en unghest, slet ikke sort, ikke høj og lanbenet og ikke 5-gænger. Og hvad er han! Alle de ting... Typisk

oo2-Pirat: Ja billederne fra hans "barndom" har været herinde tidligere

Sikke hyggeligt der godt var nogen der kunne kende mig og min pony! Det er lidt nostaligsk at være herinde

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"

Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider