Hej alle i ænder!
Det er mindst tusinde år siden jeg har skrevet eller været herinde sidst, men nu fik jeg lige lyst fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle lave 
Jeg var egentlig lidt nysgerrig efter om nogen overhovedet kan huske mig og mine heste 
Nøøj, jeg har savnet de der smilyer faktisk!
Men jeg ville også opdaterer jer med mine pruh-heste.
Kan nogen af jer huske Sif?

Min islænder part
Desværre kan jeg fortælle at hun blev aflivet i vinters da hun var forfangen, nok pga. en stofskifte sygdom som sukkersyge. Så desværre endte hendes dage der, men jeg er glad for at havde haft del i hende. Tit tænker jeg tilbage på hende og alle de gode stunder vi havde. Det er rart at have noget som det at tænke tilbage på.

Så har der været lidt pause med ridningen siden da. Jeg har redet lidt forskellige ilsændere, men ikke noget over længere tid. Men til efteråret håber jeg på at kunne gå i gang med en hoppe der har fået føl her til sommer. Så det bliver dejligt at komme i gang igen 
Men indtil da har jeg en, unghest må han være nu, som jeg kan hygge mig med! Jeg vil utrolig gerne eje ham senere, men nu må vi se om pengene bliver til det.
Han er en skøn 3 årig kulsort islændervallak efter Ikorni f. Hessellund. Så der bliver en masse sjovt arbejde fra jorden jeg kan tage fat på og jeg glæder mig enormt til den udfordring! Det skal nok blive sjovt og lærererigt!
Så ham får I også nogle billeder af med! Først et "baby-billed" så i kan se hvor stor han er blevet.

2 år gammel:

Nu i 2010, 3 år gammel:

Med det vil jeg bare sende alle mine venligste sommer hilsner til alle jer ænder!