|
|
| Dit køleskab |
|
|
Hvad gemmer du i dit køleskab?  Nævn lidt forskelligt.
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dit køleskab |
|
|
Æg Marmelade, solbær og jordbær Kærgården Mælk Gær Tørgær Margerine Palmin Gulerødder Æbler Rød snackpeber Captain Morgan Pepsi max Kande med vand Det er faktisk alt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjdgj |
|
|
Jeg har en lille flaske pølseketchup i naboens køleskab...
Naphtali Dan - FlavaBC Real bad gyal live ah Brooklyn!
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej (; |
|
|
Mælk juice, æble, appelsin og multijuice smør æg Kødpølse skinke Ost marmelade Italiensk salat Øl Iceberg salat Tomat Agurk Squash gær Ketchup Remoulade mayonnaise Sennep Dild dressinng forskelligt dressing til salat.. Det var en del af det vi har i køleskabet (;
*Camille*
Min mening 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit køleskab |
| Forfatter:  |
Lunde (Suze) |
| Dato:  |
17-06-2010 18:16 |
|
Hmm ja nu deler jeg jo så med én anden, men vi har: Juice - æble, appelsin og blandet Icetea fersken Kakao Vandflasker Yougurt Mælk Remoulade Mayonaise Ketchup Oksesteg Smør Gær Skinke Hamburgerryg Pålægschokolade Ost Marmelade Dressing Magarine Roastbeef Ristede løg Agurk Salat Citronsaft Ja ja vi lever godt os hestepassere 
Lunde (: - med verdens sejeste pony Suze staldmester 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgacdghchak |
|
|
Mette: Det var ikke meget  Jeg selv har: Bønnespirer Basilikumpesto Babysalat Appelsiner Hamburgeryg Kjærgaarden 20% mindre fedt Olivenolie Hvide bønner Makrel i tomat Kiwier Kartofler Løg Æg Gulerødder Ingefær Creme Fraiche 0,5% fedt Cheasy vanille yoghurt 0,1% Matcha-te Vand Rynkeby blandet saft light Pastinakker Tomater
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har det vildt |
|
|
Jeg har min egen hylde i køleskabet herhjemme og der er; soyamælk sandwich spread Vandflasker Noget hummus
uanset hvordan det går, skal det nok gå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarsvarsvar |
|
|
Vi skal holde fest i lejligheden i morgen - nærmere betegnet Bamsefestivitas! - så vi har køleskabet fyldt op med vodka, grenadine, bols blue og appelsinjuice i enorme mængder til velkomstdrink! Dernæst er der fyldt op med pølsehorn (dejen er bagt med bols blue, og har fået en fantastisk grøn farve) samt mini-(peanutbutter)muffins (der bliver pyntet med chokocreme i morgen og får bamsedekoration på toppen!) Åhh, jeg glæder mig 
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg har faktisk ret meget i mit køleskab lige nu.. Mælk Isthe Vandflasker Gulerødder Agurker Græsk yoghurt Leverpostej Æg Miraclewip Ketchup Spaghetti med kødsovs fra i går  Pålægschokolade Bakkedal smør Skinkepålæg Toastost  Husker ikke lige om der er mere og gider ikke rejse mig og kigge efter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Esn |
17-06-2010 21:29 |
|
Som jeg lige husker det, uden at have kigget, så er der følgende i køleskabet her: Ketchup Remoulade Mayonaise Salatmayonaise Mælk Div. pålæg Jensens sovs - MANGE  Mokai Øl Sodavand div. smør Rødbeder Bouillonterninger Becel
Esn ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
17-06-2010 21:47 |
|
Soyayoghurt naturel Agurker, tomater Oliven og avocado Aubergine, squash, peberfrugter Gulerødder, pastinak og fennikel Hvidløg og løg Bananer Æbler Pærer Kiwifrugter ½ galiamelon 1 honningmelon Vindruer og kirsebær  Økologisk marmelade Økologisk tahin og peanutbutter  Oliventapenade Hummus
Rester fra aftensmad i dag: Vegansk tzatziki, vegansk spinattærte, saltede kartofler og falafler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsgddgsgds |
|
|
Numsern - Hehe. Skolehjem, du ved... Ingen køleskab på værelset. Lever af dårlig mad fra kantinen. 
Naphtali Dan - FlavaBC Real bad gyal live ah Brooklyn!
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| off topic |
Eurotrash |
18-06-2010 00:37 |
|
MarieW: hvor køber du tahin?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Ketchup - 2 forskellige Toastost Flydende margarine Æg Koldskål ^Jeg tror vist det er det der er i mit køleskab hehe.
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal. |
|
|
Eurotrash: Urtekram laver en tahin, som man i hvert fald kan købe i økodelen af vores Kvickly (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| htgfghjkhg |
|
|
Vi har minimælk A38 0,5 % smør Becel MiracleWhip Brød: Rug, lyst og groft Snack Æbleposer Citroner Æbler Ingefær Avocado Koldskål Æblejuice Tunsalat Leverpostej Fugle- og griseleverpaté Dressinger Ketchup Engelsk Sauce Soya Sennep Marmelader Oliventapanade Nøddeirup af en fin art Karameller, chokolade og nogle lakridsposer/vingummiposer (noget fint noget) Et par øl En cultshaker (Ad, hvem har placeret den der?! :b) En flaske champagne En agurk Tomater Løg Kartofler Gulerødder Så kan jeg ikke huske mere 
der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Grøntsager (tomater, salat, agurk, rød peberfrugt, bønnespirer) Hytteost <3 Alm. ost Tunsalat Smøreost Kalkunpålæg Minimælk Pestodressing Hvidløgsdressing Rød pesto Det var vist det.. Der er ikke plads til så meget, når man kun har en enkelt hylde i kollegiekøkkenet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
18-06-2010 10:38 |
|
Eurotrash: Køb for guds skyld ikke tahin fra Urtekram, den smager virkelig af @!#$. Jeg køber den fra Rømer, og bruger den både som smørepålæg og i hummus. Den smager rigtig godt. Jeg køber den enten i Egefeld eller i helsekosten. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Honningmelon Gulerødder Hørfrøolie Ketchup Æg ½ Peberfrugt (pænt gammel nu hvor jeg tænker over det - den burde nok smides ud) Soyamælk Det var så det. Godt nok er der ikke plads til vildt meget, når man bor på kollegie, men burde nok få handlet, det er vist ved at være 2 uger siden. 
Cikorie Life is what happens to you while you're busy making other plans.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bchdcgjhgcja |
|
|
Et lille sidespring, men man kan også selv lave sin tahin/tahini: Hjemmelavet tahin/tahini Ingredienser: 375 gram sesamfrø 2 teskefulde peanuts olie 3 spiseskefulde peanutsolie Salt; Meget lidt - men efter smag Placer frøene på en bageplade og rist dem ved 350 grader i ovnen i 20 minutter eller indtil de er let ristede. Hæld derefter frøene i en mellemstor foodprocesser og kør med denne i 3 minutter. Tilføj 2 teskefulde peanutsolie og kør med høj hastighed i 30 sekunder. Tilføj de 3 spiseskefulde peanutolie og kør med foodprocesseren indtil blandingen et meget opløst ("glat") i ca. 2 minutter. Kom saltet i, hvis det ønskes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køleskab. |
|
|
Alt for meget  En udpluk: Øko skummetmælk Øko kærnemælk Øko Soyamælk A38 Fløde Blokfeta En kande med smothie. Oil of life, øko Forskellige slags slagter skærepølser Philidelphia smøreost (staves?) Øko kærgården Øko lurpak. Øko Ketchup Remolade Sennep Chile sauce. Dild dressing. Jalapeno Chillies Taco-sauce Hvidvinsedikke Speicaløl Hvidvin Hyldeblomstdrik Rebena saftevand Øko æg Pastuserede æggeblommer Forskellige oste Marmelader Rødkål Nye kartofler Peber Øko gulerødder Noget salat halløj.
Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdgdydgyd |
Nie |
19-06-2010 11:31 |
|
MANGE TING, men bare nogle af dem: Forskelligt frugt og grønt makrel i tomat kylling karrysild ketchup sennep A38 yoghurt mælk æg marmelade forskellige oste cola, cola, cola osv. 
Nanna De værste sår er dem som ikke bløder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Hestlund |
19-06-2010 13:08 |
|
Vi har 2 køleskabe, i dem er der følgende: Ost øko minimælk øko letmælk A38 Ylette fløde smør gær marmelader øko æg (vores egne fra produktionen) øko grøntsager og icebergsalat løg og rødløg Rødkål rødbeder hvidløg oliven ketchup sennep remoulade mayonaise soya chiliketchup Alt slags pålæg rester fra aftensmaden i torsdags æbler pærer appelsiner citroner kiwier
Hilsen Helene - Med vildhesten Sonny  Nu er du endelig kommet ud på gården min skat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khbhbnjkbhknkj |
|
|
alt muligt halvgammelt der skal smides ud inden jeg drager til fynland i aften q: leverposteg ost brieost (den tar jeg nok med til bilturen!) dressing (okay den kan holde sig) kinder pingui(som bliver ædt om lidt) oksebryst smør pesto peperrodssalat en halv citron vidst nok ogs en hel ukendte ting i grønsagsskuffen der ikke er blevet undersøgt nærmere sukkerærter (mums de ryger vidst nok ogs lige med til fyn) mayonaise en masse recorderlig og øl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køleskab |
|
|
Det skal lige siges at mine forældre er helse/øko/vegetar freak så ALT er økologisk! (det forklare også vi ikke har noget kød, mælk eller sodavand) - ananas
- tahin
- porre
- tomater
- agurker
- salat
- rødbeder
- vandmelon
- løg
- citron
- rød/grøn peber
- skovbær marmelade
- mandler