Hej Ænder.
Det er efterhånden meget meget længe siden jeg har lavet opdateringer her på HN men nu er tiden inde 
Jeg går i 2.g nu på Virum Gymnasium og er midt i en hel del årsprøver og to eksamener. Indtil videre er det gået fantastisk(jeg ved selvfølgelig ikke hvordan de skriftlige prøver er gået) med 12 i AT(religion og matematik) og 10 i mundtlig samfundsfag 
Min farmor døde 24. februar i år og det er det sværeste jeg nogensinde har oplevet og jeg var(og er stadig) fuldstændig knust da min farmor og farfar altid har været der for mig og jeg brugte enormt meget tid med dem. Jeg isolerede mig lidt men hos hesten kunne jeg altid slappe af, så det var en stor trøst for mig.
Så fik jeg desværre en SMS fra ejeren af Soffi(min part gennem 5 år) at de havde solgt hende og hun blev hentet af hendes nye ejere om 3 uger. Og så var jeg jo endnu engang knust.
Her er de sidste billeder af hende:
Hun står nu i skælskør hos en sød familie, som er rigtig glade for hende, men det var hårdt at sige farvel efter fem år.
Heldigvis tilbød min tante mig at jeg kunne få part på hendes hest Falco. Han er en frieser på 165 og han er virkelig skøn.
Så det er positivt. Det er alt sammen helt nyt så jeg har kun få billeder af ham : Og jeg fik solen lige i krydderen på alle billederne så mit ansigtsudtryk var mindre heldigt så derfor har jeg sløret det 
Han står på Farasi i Fredensbor (Nordsjællands sports rideklub) som er et virkelig lækkert sted og er SÅ glad for at ride ham 
Det var det for nu men håber snart at kunne lægge lidt flere ridebilleder ud 
Tak fordi I så med