Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Update m. billeder:)
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 16:18

Hej JHN :)

Jeg har ikke fået internettet til at virke i min egen nye lejlighed i Albertslund ( ;D ) så det er ikke meget jeg er på nettet...

Men alting går godt, jeg har som sagt fået en god lejlighed, en spændende kæreste og et rigtig godt sted til mig og Feykir :D

Feykir står nu i en løsdrift ude i Vridsløsemagle, tæt på Vestskoven :) de andre opstaldere er super søde, så det er rigtig rart at komme derud :)

Jeg havde lige fået en part på ham en måneds tid, men da jeg fik fortalt fra de andre hvordan hun havde behandlet ham, blev hun altås fyret :(

Det viste sig at lillesøsteren (som gerne måtte få en trækketur) havde redet Feykir på banen i skridt, trav og forsøgt på galop. Så havde de redet "tur" på en grussti, hvor Feykir havde stukket af med parten hjem mod gården, og så var han blevet sat ud på folden uden at blive skridtet af :( :( jeg er SÅ ked af det!

Min lille babyhest er jo ikke specielt rutineret og sejler rundt på en bane (som I kan se på billederne nedenunder :P) og er ikke super trafiksikker :( puha...

Nå, min dejlige veninde Line (Line(Capzeda)) var ude og tage nogle billeder af os i sidste måned. Feykir ser lettere forfærdelig ud fordi han er igang med at smide vinterpelsen og ikke har muskler endnu :P

Det var det for nu :)

Sab & Feykir

Feykir søger part

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 17:57

Dejligt med lejlighed OG spændene kæreste ;) haha.

Men ærgeligt med parten, det er SÅ surt når de ikke kan behandle hesten ordentligt.. Kender godt til det med mangel af muskler osv, det startede Offe også med at have :-) ingen balance og ingen muskler. Og han mangler stadig muskler, men det går meget bedre - og det kan jeg også se med jer, det går da frem af! :-) super godt.

- Med den skønneste Ofeigur.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 18:12

Ih hvor dejligt det går så godt for dig :D!! Er jeg rigtig glad for at høre..

Og jeg synes han ser rigtig dejlig ud :) Godt du kom af med hende parten..

- Mvh. Cecilie -

RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008
RIP Simba d. 09/07 2009
Endnu en stjerne er kommet op i himlem

0
0
Svar på denne tråd

Update m. billeder:)
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 19:09

Tak, Tine og Cecilie, jeg er også selv super glad for at det ENDELIG går stødt fremad med mit liv :P haha.

Jeg er også rigtig ærgelig over parten, for hun virkede super sød når jeg var der :( Og det giver ikke ligefrem en lyst til at finde en ny, eller give flere unge piger chancer med ens hest..

Og ja, det går stille og roligt fremad med Feykir :) oppe i Odsherred kunne jeg ikke styre ham ordentligt rundt på banen, fordi han ville ud derfra, nu kan vi da lave slangegange, volter osv uden at det går helt galt ;D OG næsten en hel runde i galop - det lyder ikke af meget, men vi har haft sååå mange pauser, inden vi nåede at komme igang

Sab & Feykir

Feykir søger part

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 19:16

Det er da ret stort fremskridt :-) og det er vel de små skridt som tæller, sådan har jeg det i hvertfald! Også fordi jeg har været i dit sted, så der skal man nærmest bare glæde sig over de små skridt, som hesten hele tiden viser når den skal startes "helt forfra" :-)

Så det lyder da godt! I skal da nok blive rigtig fine sammen, det er i jo allerede ;)

- Med den skønneste Ofeigur.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 09:19

Nåååårh - det er jo yndlings ismulen!

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 10:37

Nej kunne forestille mig at det ikke gav den største lyst til at finde en ny part, men synes ikke du skal opgive, der er nogle derude der er ansvarsbevidste.. Og så må du bare sige at ingen andre end parten rider på hesten, så må skridtture til små søskende vente til du stoler 100% på parten..

- Mvh. Cecilie -

RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008
RIP Simba d. 09/07 2009
Endnu en stjerne er kommet op i himlem

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 10:20

Rigtig fine billeder, superdejlig hest du har dig.
Rigtig ærgerligt med parten, desværre er der rigtig mange dumme tøser... Oplevede jeg selv med 'min' gamle hest, når andre red på hende - blev godt nok tosset da jeg fandt ud af at en pige havde redet ud på hende i skoven og bare tonset og jordet rundt og sprunget i terrænet, og da de kom hjem var hesten badet i sved og vendte det hvide ud af øjnene... Og hun havde altså lige stået stille det meste af vinteren og var kun så småt ved at blive trænet op igen. Og jeg red uden bid og uden hjælpemidler i form af pisk, sporer, hvilket pigen her absolut ikke gjorde. Og hesten var meget nervøst anlagt og følsom og var ikke blevet behandlet særlig pænt tidligere i sit liv, og jeg havde brugt flere måneder på at få hende til at slappe bare lidt af og stole på mig. Ih, man bliver bare så ærgerlig når der så kommer en anden og ødelægger ens arbejde!!!

Men der er også mange gode parter derude, fx mig haha... Jeg er overdrevet sød og ansvarsbevidst xD Tilgengæld har jeg så lige holdt en laaaaaaaaaang ridepause, så jeg er nok ret meget ude af træning, men der skulle nok også være nogen der både er søde og ansvarsbevidste og har siddet på en hest fornylig xD

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider