Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Rideskole piger..-
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 21:40

er bare så glad for den rideskole jeg går på :-) vi kan alle sammen, og snakker så godt sammen & hygger os. :) dvs. vi kan næsten alle sammen. Har en som er der ude heele tiden, og hun skaber bare såan en dårlig stemning. Man kan være i det bedste humør, lige indtil hun kommer, og så når hun træder ind af døren bliver stemningen rigtig tung.

Er der nogen som har afaringer det? skal man tage en snak med hende, og fortælle hvordan det er vi har det med hende, eller skal man bare lade det være ?..

0
0
Svar på denne tråd

123456798
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 22:11

Jeg synes dú/I skal prøve at snakke med hende. I skal tale om det, hun skal ikke føle at i hater på hende. Sæt jer ned og tal med hende stille og roligt, der er en grund til at hun bidrager med den dårlige stemning, og det kan være i skal lave om på noget for at hun kommer med mere positiv energi.

Held og lykke! :D

Pernille Lind
&
Mrs.Coco
Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008
0
0
Svar på denne tråd

heej :-)
Forfatter: 
Dato:  19-04-2010 16:49

ja tror jeg vi vil gøre :-) tak for hjælpen.. :-D

Mange tak! :-)

0
0
Svar på denne tråd

djkuhh
Forfatter: 
Dato:  19-04-2010 20:09

Og når i så taler med hende, så lad være med at komme 10 piger med krydsede arme og meget sure miner, så har man ikke lyst til at snakke, når man bliver "angrebet" på den måde :)

PIRATEN

-med part på ponyerne

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!
Mit fotogalleri

0
0
Svar på denne tråd

heej :-)
Forfatter: 
Dato:  21-04-2010 20:23

nej netop, hun skal jo ikke føle at vi alle går imod hende på nogen måde! :) Mange tak for hjælpen :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider