Ja, nu går jeg lige amok med billeder haha 
Synes bare I skal have fornøjelsen af min scanner også, så derfor får I nu en maaaasse billeder af mini-me og hestene haha 

Hej, jeg hedder Julie, og der min bamse Bamse. Det er mig som at der snakker - og Bamse ligger i øvrigt ved siden af mig i min seng i skrivende stund 
Da jeg var yngre havde jeg også Bamse - faktisk har hun været min lige fra den dag jeg blev født! Hun og jeg har lavet meget sjov sammen.. Se selv:

Men det er jo slet ikke det vi skal snakke om nu! Vi skal nogle år frem i tiden og se på alle mine dejlige ponyår!

Julie 6-7 år gammel med Blackie den søde gamle rideskolehest jeg begyndte på 

Mig og min første partpony Little Miss Sophy Dot (eller bare Sofie
) på 1,18. Her til et af vores første stævner, hvis ikke det er DET første, i en sindssygt svær springklasse 

Søreme så, vi vandt 

Et års tid senere var vi lidt mere proff. at se på 

Vi satte vores første højdespringsrekort, 95. cm. Vi var meget stolte 

Den sidste tid som Sofies part
(heldigvis betød det langt fra den sidste tur på hende
)

Senere satte vi bl.a. ny rekord for os selv og spran 1 m. til højdespringskonkurrence 

Min anden parts pony Gazette på 1,42 m., som her er meget højgravid
Hun blev desværre solgt efter noget tid, da hun stejlede, løb løbsk, bukkede og generelt var farlig for os børn når vi red - på hendes gode dage var hun til gengæld fantastisk at ride. Min ridelærer vurderer i dag, at hun sikkert har lidt af kissing spines eller noget :/

Mig og Gazette - da jeg var smukkest 

Efter Gazette kom Felix. Han var vist nok 1,47. Han kom fra et sted hvor han var blevet slemt misrøgtet. Det havde resulteret i sår på hele kroppen, et betændt øje som han ydermere var blevet næsten helt blind på, ingen muskler, ødelagte ben (hvilket først kom til udtryk senere hen), alt for tynd, etc. Han var desuden dækket af mudder og @!#$ i kager da han kom, jeg vaskede ham, striglede ham, rensede sår osv i en hel dag! Da billedet her blev taget havde han været hos os i kort tid, og han er derfor stadig tynd og alle de små sorte mærker I kan se er sår - den anden side var dog klart den værste, også der den er gal med øjet. Og før nogen siger noget - den klasse vi red til det her "stævne" var hygge på rideskolen hvor han stod og klassen bestod to gange 20 m. volte og skråt igennem i trav - han blev bestemt ikke overbelastet ^^

Her har Felix været hos os i en god rum tid - og det ses tydeligt at han er blevet pænere at se på 
Han var en fantastisk pony.
I sidste ende begyndte han dog at blive halt igen og igen, og til sidst blev han aflivet. Den dårlige behandling tidligere havde ganske enkelt brugt ham op 

Efter Felix blev det Tasia OX. Smuk og fantastisk lækker ridelig araberpige på 1,48 m. Hun var min store kærlighed!! Hun blev desværre solgt, da hun ikke kunne bruges som elevhest, da hun var for følsom til de fleste ryttere
Tasia lagde i øvrigt inspiration til mit nok mest kendte ryttersnaknavn herinde gennem tiden, det var nemlig dengang jeg var allermest aktiv herinde.. Nogle af jer husker måske endda Tasia og mig - daværende §Crazy-Stasia§ 

Jeg red i en overgang ponygames på Sofie - vi var de sejeste til det ever!
Det her billede er taget med for at vise hvor stor jeg er blevet til hende i forhold til de første billeder 
Til slut vil jeg vise et par enkelte billeder af min første og eneste egen hest (pony) Bacardi, som jeg fik i konfirmationsgave og havde lidt over et år efter det - penge og pers. problemer var skyld i at han blev solgt.
:

Lige da jeg havde fået ham næsten - han nåede at få en hel del flere muskler, og vi blev generelt en flottere ekvipage henover sommeren 

Vi var glade for at lege 

Det var alt jeg havde at fortælle jer i dag, for jeg gad sgu ikke lægge flere af mine tusinde billeder ind 
Jeg vil slutte af med mine 15 minutes of fame, som jeg synes jeg bør dele med jer
: