Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg har abstinenser!
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 20:33

Og nu vil jeg altså så bare gerne ud at ride ;D Ikke bare en tur i skoven, nej virkelig ride! ;D

Jeg har oprettet en partannonce, og det er jo ikke det jeg har lavet flest af i min ridekarriere ;) Ville du som hesteejer kontakte en som mig? Er der fejl/mangler, eller hvorfor ville du ikke "tænde" på den her annonce? Der er link i min signatur

Sascha & Prinsesse Nathalie

R.I.P Simon Claussen, min højt elskede kæreste
I medgang og modgang til døden skilte os ad <3

Hvil i fred, min Prinsesse Nathalie

Du vil altid være min drømmehest <3

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

jeg har det vildt
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 20:46

Arj, du er ikke den eneste. Gaal, hvor jeg savner at ride! Men synes det at finde en part er mega svært.

Synes din part annonce er fin, jeg ville dog skrive antal dage du er interesseret i en part .

fuck alt, jeg vil bare være anonym

0
0
Svar på denne tråd

Lærke B:
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 20:49

Har med vilje ikke skrevet præcis antal dage (Dagene kan vi snakke om) for jeg har ikke et præcis antal dage :P Jeg fitter in efter ejers ønske ;)

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

hghjkjhg
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 20:54

Nu er jeg ikke hesteejer, men umiddelbart ser det ud til at være en god annonce :) Dog tænkte jeg lidt over, at du ikke ville muge ud? Er der en grund til det eller gider du bare ikke? Hvis der er en god grund (fx en rygskade el. andet) skulle du nok skrive det, for det lyder lidt "snobbet" ikke at ville muge ud, hvis du forstår mig ;)

Men ellers en god annonce ;D

.. mvh. j u l i e k r o n b o r g
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

jhgfghjkh
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 20:57

Savner faktisk også at høre lidt mere om Nathi :) Hvis jeg skulle "ansætte" en part, ville jeg gerne vide lidt om hendes forrige hest og hvordan det gik med den.

.. mvh. j u l i e k r o n b o r g
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 21:08

Undrede mig også over, at du ikke vil muge ud, nogen grund? :)

Jeg ville i hvertfald forvente, at hvis jeg skulle have en part til en af mine heste, ville parten stå for al pasning de dage han/hun har hesten :) (Al pasning = muge ud, give halm og wrap, og ride).

Kan ikke huske at have set billeder/hørt om at du har redet LA/M niveau i dressur? Det er slet ikke for at sige, at du ikke har, men "overdriv" ikke med niveauet i sådan en annonce.

Jeg ville forvente personen kunne ride LA/M hvis det står i annoncen, og ville regne med at det så ville være dét niveau der ville skulle rides på - når hest og rytter har lært hinanden at kende :)

Misforstå det ikke (ikke negativt ment!), bare at for mig ville det være vigtigt at niveauet, som bliver skrevet, passer :)

Ellers synes jeg det er en super annonce, og er sikker på du nok skal finde en part!! :)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

Julie K:
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 21:17

Fordi jeg har muget ud i snart 4 år og mit arbejde er også fysisk hårdt for kroppen, så jeg vil helst passe så godt på min ryg som muligt. Det er helt med vilje jeg ikke har skrevet noget om Nathi, da det jo ikke er hende jeg skal søge part på, men min kunnen. Og jeg fik jo slet ikke udnyttet det jeg kunne på Nathi, derfor synes jeg ikke det er relevant. :)

Zig-Zag: Det er det meste også selvpassersteder man gør det, og det er ikke det jeg ønsker. Det kan måske lyde snobbet, men nu er jeg nået til det punkt, hvor jeg ikke har tiden til at gå og bruge 2 timer på staldarbejde, specielt når ejg starter på mit studie til september.

Mht niveauet har jeg været oppe i LA-klasserne, småt påbegyndt på M (burde jeg nok slette, det har jeg vidst glemt hvordan man rider M, nu når jeg tænker mig om ;D) Men da Nathi jo har haft en del skader, er vi slet ikke nået op på det niveau. Jeg red LA før jeg fik Nathi, målet var jo jeg også kom deropad med Nathi, men igen, pga skaderne kom vi ikke længere.

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 21:49

Det var nu ikke fordi jeg synes det lyder snobbet, så længe du har en grund! ;) Havde ikke tænkt over det med "selv-passer-stederne".

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

Zig-Zag:
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 22:03

Men det er jo så også helst de lidt større ridecentre jeg går efter. ;) Jeg har vidst fået opbrugt min kvote af selvpasserstalde de næste 10 år ;D

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 01:10

Jeg tror desværre du kunne få lidt problemer med det med, at du ikke vil være i en selvpasserstald og lave pasningsarbejde - mange hesteejere opfatter det som om, man så ikke er typen, der vil hjælpe med noget som helst.

Da jeg søgte part, var der i hvert fald noget, der tydede på det. Rigtig mange spørger nemlig, om man er villig til at hjælpe lidt, hvis der blev brug for det (nogle gange er det jo bare lige at blande lidt foder eller trække et par heste på fold). Og senere har jeg fået en forklaring om, at det var sådan de sorterede mange fra ;-)

Så bare lige et forslag :-) Måske du skulle prøve at skrive, at du trives bedst på større steder med meget liv, så får du nok automatisk skåret nogle af selv-passer-parterne fra.

Du kan jo altid høre et tilbud, og så takke nej hvis det er :-)

Men må advare dig om, at det nok ikke er den letteste part at finde, sådan en potentiale-dygtig-stævnehest. De fleste heste med den slags kundskaber bliver intensivt redet af deres ejere. Har i hvert fald selv erfaret, at der ofte er en grund til, at de mangler en til at ride den hest, der søges part til. Fordi der ikke er andre, der har lyst til at ride på den, eller den hurtig bliver "kedelig" (hvis man er til konkurrenceridning).

Men du er en dygtig rytter med meget erfaring og er villig til at betale for det, hvilket selvfølgelig gør det lidt lettere :-) Så vil ønske dig rigtig meget held og lykke, med håb om snart at finde den helt rigtige part :-)

- Rulammet

Nu med skøn og dejlig hisk som part

DK støtter grusom delfinnedslagtning i Japan

Skal det ændres? Klik HER

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 10:59

Hvis nogen af jer overvejer at flytte til sønderjylland de næste 6-8 uger, står jeg med en alletiders LA-hest, der mangler en rytter.

Den står på ridecenter med fuldpas og mange bekvemmelige faciliteter - og det koster gratis :P

Jeg kan nemlig ikke ride pga. en brækket arm :(

Sascha: Jeg synes din annonce er fin, selvom det "irriterer" (i mangel af bedre ord) mig lidt at du skriver "lækker" om den kommende hest flere gange i de første 3-4 sætninger.

Dejlig springbetonet DV-hoppe sælges

6 år gammel, 172 cm i stg.

Skriv for mere info

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Rulammet:
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 22:03

Arh, ja det kan jeg godt se. Må lige fixe en bedre formulering i mit hoved.

Jeg er helt klart på at betale det det skal koste også min egen undervisning osv. Og jeg tænker også det er måske en der er blevet gravid, skal til at studere eller noget i den retning. Det er jo selvøflgelig ikke det der betyde noget, hvordan ejers situation er ;D

Helena H: Sønderjylland, sønderjylland, sønderjylland. Nej, du ,det er sgu for langt væk ;D Jeg må lige læse den igennem og finde en bedre formulering :D

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 22:39

Der står vist op til flere heste på LA niveau her i Hillerød har jeg set nogle annoncer på.

Men ja, det er skidesvært at finde en der kan noget, som man kan brgue til konkurrenceridning - som ejer ikke selv rider intensivt. Jeg troede aldrig det ville lykkes at finde det, men det gjorde det På de store ridecentre tror jeg det bliver endnu sværere - igen fordi folk der har hesten stående sådanne steder, som regel også rider den. Så skal det som du nævner være pga. graviditet ell. andet.

Men sørg for at udelukke så lidt som muligt i din annonce. Jeg holdt den rimelig åben dengang jeg søgte part, og fik da også en maasse tilbud om genoptræning og tilridning osv. som jeg så pænt kunne takke nej til. Men hellere det end ikke at få tilbuddene, og så gå glip af et der måske kunne være det rigtige.

Og som der før er blevet sagt - du skal selvfølgelig 'sælge' dig selv, men pas på med ikke at overdrive, så kan det bare ende med at ejer bliver skuffet.

(og så kan jeg ikke helt forstå hvad 10 min. udmugning skulle gøre, som der før er nævnt er der mange der netop søger en hjælpsom part, som er der hvis det brænder på, og det kommer det bare til at lyde som om du ikke er, men okay )

Held og lykke med partsøgningen - det er et helvede, jeg har været der :b

Ville gerne tilbyde dig en tur på min røde dame til at dulme abstinenserne lidt, men har fået forbud fra ejer om at sætte nogen op på den - hun smider dem af hvis hun ikke kan li' dem

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Støjer:
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 22:51

Nu er Hillerød jo så liiiiige en tand for langt væk fra Ishøj. Og så er de fleste steder noget bæ at komme ud til med det offentlige.

Ja, men jeg ved sgu samtidig ikke, hvordan jeg skal formulere det, for nu vil jeg bare gerne videre med min ridning med den her part, komme lige en tand højere op.

Har nævnt det længere oppe og det er også tiden der gør det. Da jeg jo smatidig starter på min uddannelse. JEg er selvøflgelig villig til at samle de værste synlige klatter, men thats it.

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 09:22

Hele din annonce går ud på hvilke krav du har til hesten - og du har rigtig mange.

Du skal tænke på, at du skal sælge dig selv dvs. hvad kan du tilbyde ejeren? Gøre hesten bedre?

Jeg ville nok starte ud med være lidt mere ydmyg i min annonce og ikke starter med en hel masse krav om hesten skal være FED, gangartsmaskine/potentiale osv.

Start annoncen ud med hvad du kan tilbyde - ansvar, rolig rytter, ordentlig osv.

0
0
Svar på denne tråd

tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 10:18

Jeg har lige prøvet at rette din annonce til:

Hej alle

Jeg er en pige på 16 år som søger en evt. lærehest. Jeg søger primært en dressurhest, men en springhest har også stor interesse.

Jeg er en ansvarsfuld og pligtopfyldende person, som du trygt kan overlade pasningen af din hest, til. Jeg anser mig selv som en dygtig rytter der ride omkring LA-niveau, men har dog aldrig aldrig konkurreret på det plan pga. skader hos min egen hest.

Jeg har masser af erfaring mht. pasning og ridning af heste da jeg redet siden jeg kunne gå og fik min første hest da jeg var 7 år, som jeg har varetaget al pasningen for (inkl. udmugning, foldordning, foderstand, undervisning, stævner og alt det der medfører).

Jeg søger en lærehest som kan lære mig noget (Dog har mindre rutineret heste også interesse) og jeg vil gerne, hvis det var muligt, deltage i stævner.

Jeg er indforstået med at modtage undervisning.

Jeg har tidligere redet på Gentofte Sportsrideklub, og søger parthest omkring Storkøbenhavn eller steder hvor offentlig transport er lettilgængelig.

Jeg er villige til at betale, så længe at jeg føler vores samarbejde er i orden. Hvilke dage er underordnet for mig.

Jeg har forældre opbakning.

0
0
Svar på denne tråd

Hvil i fred, Prinsesse Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 20:57

GÆT HVEM DER SKAL UD AT PRØVE PART PÅ FREDAG ;D ;D ;D ;D ;D Og så står den endda på samme gård som min gamle hest, så jeg kender rigtig mange derude, underviseren, ja det hele :D

REH: Ja, det kan jeg godt se. Kunne være man skulle overveje den. ;) Nu må vi se, hvordan det gårpå fredag ;)

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

hehheeeh
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 23:38

Held og lykke på fredag, vi venter spændt på at høre om det ;-D

- Rulammet

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 21:25

Jeg har sgu været ude at ride :D

Super sød hoppe og også ejeren, hun var supersød! Og Freja var præcis som jeg kan lide det - lidt oppe på dupperne (og masser af tilhørende spøgelser ;D), men samtidig dejlig samarbejdsvillig og fantastisk lækker galop!

Skal have fundet en dag med ejeren, hvor vi kan ride i skoven sammen og se hvordan hun er der. ;)

Lidt sløret, men har måttet zoome meget :(

Mine bøjler skulle nok lige have været nummeret længere ;D

Nogen kan nok genkende den røde ganger i baggrunden. Det er nemlig min gamle hest, Zarco ;)

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

tjahøhm
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 17:21

Uh dejligt, så håber jeg det går mellem jer, hun ser bestemt rigtig fin ud og I er et flot par :-)

Vil glæde mig til opdatering.

- Rulammet

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 21:23

Ja, hun er super skøn. Skal ud at ride hende i morgen i skoven sammen med min gamle hest og hans part. ;) Glæder mig allerede! ;D Kan også se det klæder mig at komme op på noget højere, med mine 175 cm så er 162 måske lige i overkanten. Et billed til sammenligning;

Og lige en advarsel til alle - man får altså nullernaller i lårene af at ride ;D

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider