Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nyt fra mig og Corvetten
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 22:01

Selvom vores aktivitetskalender er knap så presset her om vinteren, er mig og Corvette stadigvæk i fuld gang. Helt tilbage i slutningen af efteråret fik Corvette en velfortjent vinterpause, startet langsomt op igen og kunne derefter gå igang med at passe sine vinterpligter som spring og dressurhest. Og det er sådan set gået okay. Vi har fået en sløjfe med hjem fra hvert eneste stævne (undtagen kbh mesterskaberne i dressur.. hvem fik også sådan en tosset ide :P) og skal nu ride vores sidste "almindelige" stævne på lørdag (giver kbh mesterskaberne et forsøg mere) inden det går løs ved årets første terræntræning på mandag. Wee..

Hvad er der ellers sket ? Jeg har fået redet min første træningssamling som ungrytter, fået sneget mig med til endnu en juniorsamling og fået lagt en (vildt spændende) stævneplan der indbefatter det halve af Europa. Så pt. håber jeg på at vinde i lotto eller finde en velvillig sponsor, men indtil videre er der ikke lykkedes. Æv. Godt jeg kun har 29 dage tilbage i 3.g, så jeg kan gå noget mere på arbejde...

I weekenden var vi i Ballerup og gå til ridebanespringning. Vi vandt en præmie i ULA. Eller det er løgn.. De havde nemlig ikke flere sløjfer, så ser frem til at modtage en med posten :D Her lidt billeder:

Tilsyneladende meget overrasket over at skulle gå til ridebanespringning

I morgen har pigen fødselsdag - hele 16år bliver hun. Det kan man hverken mærke eller se syns jeg

Det skal fejres med gulerødder, knus, kram og en "make over". Corvette skal have sadelmager, massør og til sundhedstjek på Hørsholm Hestepraksis (STORT tak til Hørsholm fordi de har valgt at støtte op om min ridning ). Det er nemmere at forbygge end at behandle, så det er meget rart at få styr på det hele, inden vi begynder at ride military igen.

Slut herfra :)

Katja med verdens bedste Corvette

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3

Min blog

Vil du ride 5-års championat ? Fantastisk DSP pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

hehheeh
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 23:20

Lyder dejligt alt sammen! Corvette ser skøn ud som altid, må være let at springe over de spring der, når man tænker på de terrænspring du plejer at vise billeder af herinde

Men tillykke med de gode resultater :-)

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

Uden nogen form for hest, desværre.

DK støtter grusom delfinnedslagtning i Japan

Skal det ændres? Klik HER

0
0
Svar på denne tråd

Takker :)
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 23:34

Tak for det :)

Faktisk synes jeg at ridebanespringning kan være noget så skræmmende Red min første LA på Corvette her i Januars. Meeeeeen, det var til at have med og gøre. Så regner med at give et forsøg i MB til næste vinter :)

Min blog

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 16:32

I er simpelthen bare så gode i to!

Elsker Corvettes springstil - hun springer heller en halv meter højere end at pakke forbenen sammen Men det gør hun jo så også helt fantastisk!

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 11:07

tusinde tak :)

Og ja - Corvette har sin helt egen stil. Det bliver nok aldrig anderledes :D

Min blog

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 11:30

Hun er så fin :) Og har bare den sødeste teknik

Tillykke med den kommende rosette - håber den er kommet frem med posten ;D
Lyder spænende med din europa-stævneplan - altid en fed oplevelse at komme ud og starte i andre lande.

Håber du kan skaffe dig en sponsor :)

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  28-03-2010 16:05

Tak :)

Og næææ... Venter stadigvæk på min præmie :D

Min blog

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider