Selvom vores aktivitetskalender er knap så presset her om vinteren, er mig og Corvette stadigvæk i fuld gang. Helt tilbage i slutningen af efteråret fik Corvette en velfortjent vinterpause, startet langsomt op igen og kunne derefter gå igang med at passe sine vinterpligter som spring og dressurhest. Og det er sådan set gået okay. Vi har fået en sløjfe med hjem fra hvert eneste stævne (undtagen kbh mesterskaberne i dressur.. hvem fik også sådan en tosset ide
) og skal nu ride vores sidste "almindelige" stævne på lørdag (giver kbh mesterskaberne et forsøg mere) inden det går løs ved årets første terræntræning på mandag. Wee.. 
Hvad er der ellers sket ? Jeg har fået redet min første træningssamling som ungrytter, fået sneget mig med til endnu en juniorsamling og fået lagt en (vildt spændende) stævneplan der indbefatter det halve af Europa. Så pt. håber jeg på at vinde i lotto eller finde en velvillig sponsor, men indtil videre er der ikke lykkedes. Æv. Godt jeg kun har 29 dage tilbage i 3.g, så jeg kan gå noget mere på arbejde...
I weekenden var vi i Ballerup og gå til ridebanespringning. Vi vandt en præmie i ULA. Eller det er løgn.. De havde nemlig ikke flere sløjfer, så ser frem til at modtage en med posten
Her lidt billeder:

Tilsyneladende meget overrasket over at skulle gå til ridebanespringning 

I morgen har pigen fødselsdag - hele 16år bliver hun. Det kan man hverken mærke eller se syns jeg 
Det skal fejres med gulerødder, knus, kram og en "make over". Corvette skal have sadelmager, massør og til sundhedstjek på Hørsholm Hestepraksis (STORT tak til Hørsholm fordi de har valgt at støtte op om min ridning
). Det er nemmere at forbygge end at behandle, så det er meget rart at få styr på det hele, inden vi begynder at ride military igen.
Slut herfra