Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kastration ADVARSEL; Billeder
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 14:08

I går blev vores hingst, Svalur kastreret :0)
det var første gang jeg sku opleve dette, så jeg havde kamraet med og vil lige dele dem med jer, som har lyst til at se dette.

Advarsel; Blodige og knap så lækre billeder, men det er sådan her det foregår.

Hingsten Svalur.

Bedøvet og klar.
.. tror de næste billeder taler for dem selv!

vågnet og så er han jo vallak :0)

Nu håber vi, at der ikke går lang tid, før den smukke Svalur er kommet ovenpå igen!

Malleplaceret ,.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 16:03

Synes ikke at sådan nogle billeder hører til på heste-nettet.dk - eller nogen anden hjemmeside for den sags skyld..

Mvh. Lea
0
0
Svar på denne tråd

Kasteration
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 16:36

Det er jo så din mening og den er du velkommen til at have :)

Malleplaceret ,.
0
0
Svar på denne tråd

Lea (Albert)
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 16:50

Må jeg spørge hvorfor?

Jeg mener, - jeg er nok ret hærdet af at komme fra landet og ha' 3 dyrlæger i familien, - har været med til en del operationer m.v. så er bestemt ikke sart hvad dét angår!

(Men sæt mig til at skifte en babys ble og jeg blir bleg! :-P)

Men i og med det her er en HESTEside, hvor mange har heste, og deriblandt da vel også vallaker, kan jeg personligt ikke se det stødende i billederne - hvor der da blir advaret om hvad de er af.

- Det er da en ganske normal operation, og en ret normal ting de fleste hingste kommer igennem?

Så derfor jeg blir nysgerrig, hvorfor du finder dem så frastødende at du mener de ikke hører til her? :-)

Rollo

- Marsvinenørd

TELL-MANN WESTIE

- Hvalp søger nyt hjem pr. 30/03-10

- Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS MARSVIN

- Opdræt af marsvin

- Salg af foder og strøelse

0
0
Svar på denne tråd

Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 19:05

Må jeg høre hvorfor i valgte at ligge ham ned ? Er han ældre ?

Der er bare en stor risiko ved at ligge dem ned til en kasteration.

Og så synes jeg det er underligt dyrlægen ikke har handsker på ? Det plejer de da altid at have på når de laver sådan noget.

Men held og lykke med jers nye vallak, og håber i bliver glade for beslutningen.

Jeg er i hverte fald glad for jeg har kasterret begge mine.

Catrine Nalepa Jensen & CA Dapoll OX !

Bedste fremgang i 2008 på JHN

0
0
Svar på denne tråd

oiewriq
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 19:27

Jeg holder faktisk med Rollo :) Jeg synes det er interessante billeder, netop fordi det er saadan en 'dagligdags ting' som jeg faktisk - til trods for at have haft en daglig omgang med heste siden jeg var helt lille - aldrig har set.

Haaber at Svalur er hurtig paa benene igen, forresten; soed VALLAK ;)

Laerkeb: "Og bare fordi man rider er det jo ikke det samme som at man er vild med at se på heste kønsdele billeder".

Nej, det kan da godt vaere, men nu har Malleplaceret jo gentagne gange advaret om mulige stoedende billeder, INDEN at du scrollede ned af siden for at se billederne!

Lille Prins
one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't

0
0
Svar på denne tråd

jeg har det vildt
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 19:31

Lilleprins - det kan da godt være, men derfor synes jeg stadig ikke de billeder hører til her, når man tænker på hvad der ellers bliver censureret væk fra hyggeforummet.

fuck alt, jeg vil bare være anonym

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 19:54

Jeg er ikke stødt af billederne, jeg kan sagtens klare at se dem. Jeg tænker bare mere på de perverse personer der har adgang til billederne bare ved at søge på google, og måske opfatter denne hjemmeside helt forkert.

Men det kan godt være det bare er mig der er sart

Men jo, det er da interresant at se.

Mvh. Lea
0
0
Svar på denne tråd

Kasteration
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:23

Polle;
Hellere det, end han falder midt under det hele.
Store heste foretrækker man stående, sagde han, fordi at de risikere mere at komme til skade end små stærke hårdføre islændere gør. og ja, han er en ældre hingst :)

Ang. Handsker, så er hans hænder vasket OG desificerede, så det går uden, så det er en smagssag. :)

LillePrins:
tak.
Ja, jeg har haft min gennemgang i stalden siden jeg var 7 år gammel og det er første gang jeg oplever det som 20 årig, så derfor sys jeg det er interessant.
ogs om du skriver, så advarer jeg om det, så må folk der synes det er frastødende og klamt jo lade være med at kigge :0)

Lea (Albert).

Hvad skal de opfatte forkert? Det er en hest, der får fjernet sine testikler, på en hesteside.
Tvivler på, at der er nogle der får nogle perverse tanker af det, ellers er de da velkommene til at tage billederne.. Sys ikke det stempler heste-nettet ;)
men det er jo bare min mening :)

lærke b:
Hvis du ikke synes, at billederne hører til her og de er frastøende, så er det godt , at jeg advarede dig i overskrifen, så du ku springe videre til hvad du nu har lyst til at se på, i stedet for at klikke og se. :)
JEG sys i hvert fald at det er/var en interessant oplevelse.

Malleplaceret ,.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:31

Folk får perverse tanker af mange ting - og jeg tænker ikke på om de bruger billederne, for det er jeg da også ligeglad med. Jeg tænker mere på at det åbner en ret dum kommunikationsvej mellem små piger og klamme mænd.

Men jeg har sagt at jeg ikke synes sådan nogle billeder hører til her, og nu siger jeg det igen - det er nok bare mig der er sart. Men det var i hvert fald min første tanke da jeg så billederne.

Mvh. Lea
0
0
Svar på denne tråd

jeg har det vildt
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:43

Arj prøv nu og læs hvad jeg skriver..

Jeg synes ikke billederne er stødende, men jeg synes ikke billederne hører til her når man tænker på hvad der ellers bliver fjernet.

fuck alt, jeg vil bare være anonym

0
0
Svar på denne tråd

Malleplaceret.
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 21:01

Siger også bare det er min mening :)
Jeg sys ik der er noget galt i det...

Malleplaceret ,.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 23:24

Havde egentlig troet at sådan et indgreb ville bløde meget mere. Men okay. Det er jo ikke lige de dybeste snit der bliver lagt.

0
0
Svar på denne tråd

blablabla
Forfatter: 
Dato:  21-03-2010 22:30

Jeg syntes squ det er spændende at se og jeg er også en af dem der aldrig har set det før :)

men jeg syntes det er super fedt at du viser os det og viser hvordan det foregår istedet for at folk bare tror en vallak blir vallak med et trylleslag :)

super fedt du lægger billeder ind

held og lykke med ham fremover :D

Line - nu uden hest.

Alt udstyr sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd

Support
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 11:17

Vi har nu internt i supporten diskuteret om hvorvidt billederne kan virke stødende, tiltrække de forkerte typer eller lignende, - og vi er alle ganske enige om at billederne virker en meget normal operation på en hest, og at der intet er galt i billederne.

Mvh. Rollo, JHN Support

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider