Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ipod Touch
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 11:56

Hej ænder.

Jeg går og overvejer at købe en Ipod Touch.

Derfor ville jeg høre jer der har en, om I er glade for den osv? Hvor mange GB og hvad gav i for den? :)

&& Whatever &&

0
0
Svar på denne tråd

wertyuik
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 10:21

JEG ELSKER MIN IPOD TOUCH =D!!!!

Går MEGET få steder uden min ipod (Det samme galt så min forrige ipod, elsker ipod)

Jeg kan godt anbefale den, den er vildt lækker, man skal lige vende sig til touch'en (jeg er nemlig ikke stor bruger af det normalt ;))

Jeg købte min i elgiganten til 1600 tror jeg, 16 gb, fordi det havde været sådan en udstilling model, men den havde ingen ridser :)

PIRATEN

-med part på ponyerne

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!
Mit fotogalleri

0
0
Svar på denne tråd

Touchen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 13:31

Jeg kunne lige så godt selv ha' skrevet den her tråd. Jeg kunne også godt tænke mig en Ipod Touch, Meeeen det er nu mange penge de vil ha' for det kræ! (Jeps... kald mig bare nærrig :D)

Håber lidt på at Googles Android kommer på banen i noget der minder om en Ipod Touch, men det sker nok ikke lige foreløbig og det har jeg ikke lige tålmodighed til at vente på.

Piraten: Kan man virkelig få en 16GB? Jeg har kun set 8GB, 32GB og 64GB og der er lige et hul der. Ved ikke helt om jeg vil 'nøjes' med 8GB og 32GB syntes jeg er lidt voldsomt.

Pernille

Jeg er Mig og ingen andre. Jeg er helt speciel.

0
0
Svar på denne tråd

wertyu
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 21:45

Pernille: Ja, man har i hvertfald kunne.. Den bliver nemlig ikke solgt længere, tror kun jeg kunne købe den pga det var udstillingsmodel :) Men vil sige, at medmindre du har VIRKELIG meget musik er 8 gb nok :P

PIRATEN

-med part på ponyerne

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!
Mit fotogalleri

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider