|
|
| Jeres job? |
|
|
Hej allesammen:) Jg er færdig med hhx her til sommer, og er igang med at kigge på job eller elevstillinger.. Hvilket job eller elevstilling har i?
Marco
~ Bidløst equipage ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job... |
|
|
Jeg arbejder som stewardesse. Et fedt job, med stort ansvar og gode arbejdstider 
Hilsen Ann Katrin -Med Landes Carni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
29-01-2010 13:39 |
|
Jeg arbejder på en Q8 (ved siden af skole) og det er simpelthen så dejligt et sted at være. Satser dog ikke på at fortsætte der efter min HG, der bliver det nok mere noget kontor.
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala (: |
|
|
Jeg arbejder på 2 plejehjem som ufaglært, og det er jeg rigtig glad for 
Astrid P - og Præsthøjens Nico-Light.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har en praktikplads (fuldtids) som landbrugselev 
Alletiders børnepony sælges kat. 2 - MB spring, LA dressur "If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød <3 |
|
|
Jeg gør rent - både på skolen og privat 
Emmelie Smil til verden, og verden tror du er en lalleglad idiot Med Skønne Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gggggggg |
miss chanel |
29-01-2010 19:44 |
|
Jeg er kassedame i Brugsen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg arbejder på kontor hos et privat firma under Dansk Projekledelse  Sender materiale ud til vores medlemmer, tilmelder til arrangementer, tjekker op på lister til eksaminer, tjekker eksaminsprøver og aaaalt muligt andet. Det er et super og variet job med en rigtig god løn, så jeg er godt tilfreds. Var tidligere i H&M, 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Hestlund |
31-01-2010 13:17 |
|
Jeg er produktionsskoleelev. Regner med snart at skulle i praktik eller få en læreplads på en svinefarm som landbrugselev.
Hilsen Helene - Med Hesten Sonny  SONNY ER TIL SALG! - MERE INFO PÅ PRÆS.
Elev på Gartner-linien på "Sandagergård"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Jeg er på mit 2. år som finanselev i bank 
Det er aldrig hestens fejl - derimod rytterens.
Mvh. Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg arbejder som salgsass. i Netto ved siden af mit studie - ikke verdens fedeste job, men pengene skal jo komme et sted fra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddd |
Emma-BB |
03-02-2010 22:30 |
|
Har ikke et, er for doven men til sommer kan jeg vist overtage min veninde som tager på efterskoles job som picoline i Nykredit 
* Emma * .. Lånepony søges: se HER ' HOSK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeres job? |
|
|
Jeg arbejder som piccoline, hvilket vil sige at jeg sender breve og arkiverer  Jeg har haft det job siden jeg var 13, med en pause da jeg var på efterskole. Jeg skal dog have nyt job til sommer, når jeg flytter til Århus 
Christina Buhl Jalousi handler ikke om at være bange for at miste, men om at være bange for at dele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hejm |
|
|
Jeg har, siden jeg blev student i sommers arbejdet som pædagogmedhjælper i en vuggestue! Det har bare været det bedste job, og meget mere end at tjene penge  Derudover har jeg også haft lidt arbejde i LEGOLAND ved siden af 
Jannie Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Jeg er POSTBUD . Fedt job om sommeren når der er varmt, men lige nu er det godtnok en kooold fornøjelse! Arbejder der tre lørdage om måneden 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Arbejder fuldtid på McD - snart som værtinde Blev færdig med gym i sommers, så nu skal der bare penge i kassen  Er blevet tilbudt at blive manager, men tvivler på jeg gider tage et sabatår mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En rigtig hest har GEVIR! |
|
|
Træning & pasning af islandske heste  Er ved at blive gjort klar til beriderudd. med de små flergearede
Mvh.
Charlotte "Holopainen" Berwald <3
!! Nightwish !!
* Blodsøstre * Du findes stadig, må jeg få dig? * Sort Engel * Skabt af Ingenting * Begravelsen * Kom her, jeg er det firkantede mareridt! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|