|
|
| Jeres job? |
|
|
Hej allesammen:) Jg er færdig med hhx her til sommer, og er igang med at kigge på job eller elevstillinger.. Hvilket job eller elevstilling har i?
Marco
~ Bidløst equipage ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job... |
|
|
Jeg arbejder som stewardesse. Et fedt job, med stort ansvar og gode arbejdstider 
Hilsen Ann Katrin -Med Landes Carni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
29-01-2010 13:39 |
|
Jeg arbejder på en Q8 (ved siden af skole) og det er simpelthen så dejligt et sted at være. Satser dog ikke på at fortsætte der efter min HG, der bliver det nok mere noget kontor.
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala (: |
|
|
Jeg arbejder på 2 plejehjem som ufaglært, og det er jeg rigtig glad for 
Astrid P - og Præsthøjens Nico-Light.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har en praktikplads (fuldtids) som landbrugselev 
Alletiders børnepony sælges kat. 2 - MB spring, LA dressur "If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød <3 |
|
|
Jeg gør rent - både på skolen og privat 
Emmelie Smil til verden, og verden tror du er en lalleglad idiot Med Skønne Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gggggggg |
miss chanel |
29-01-2010 19:44 |
|
Jeg er kassedame i Brugsen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg arbejder på kontor hos et privat firma under Dansk Projekledelse  Sender materiale ud til vores medlemmer, tilmelder til arrangementer, tjekker op på lister til eksaminer, tjekker eksaminsprøver og aaaalt muligt andet. Det er et super og variet job med en rigtig god løn, så jeg er godt tilfreds. Var tidligere i H&M, 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Hestlund |
31-01-2010 13:17 |
|
Jeg er produktionsskoleelev. Regner med snart at skulle i praktik eller få en læreplads på en svinefarm som landbrugselev.