Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sygedag
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 12:12

Heej ænder.

Ja så blev jeg ramt af en ordenlig omgang maveonde i nat, har næsten overnattet på toliettet Det er en virus der er i omgang i klassen lige nu, næsten alle har haft sådan en dag. Øv øv.

Så mens jeg har siddet her hjemme alene og kedet mig, lavede jeg en lille video med nogen optagelser af Trigger fra igår. Så håber nogen af jer lige gider se den :)

Video

Ved godt at han går lidt dybt, men det er han lige begyndt på her efter han er begyndt at bærer sig selv mere, samt at lige nu er det vigtigste at han ikke lægger sig på bidet og trækker i mig.

Og ja, skal have hælene ned, men man kan ikke huske alt på engang :)

Håber i vil ligge en lille kommentar alle sammen.

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 12:13

Vis i ikke kan se vidoen her, så prøv www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=185960

TheÆblemos

....
,,,,
0
0
Svar på denne tråd

ismedfløde
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 12:47

Først - det var da træls med sådan en sygedag. Jeg håber du får det bedre. :)

- Det ligner fra min synsvinkel at du saver(hårdt ord, i know.) den ned, hvilket fra min side ikke er , men !

Er det bare mig, eller er der også andre, der synes det ligner det - det kan også bare være fordi det ryster lidt, men det ligner... :) Ellers er den da fin. :)

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 12:51

Sara: Det kan jeg vidst svare på, det er fordi han trænger til at få ordnet tænder, så skal give efter så snart jeg har taget i ham, puls jeg ikke må "holde" i den samme tøjle. Ved det ligner jeg saver, men gør jeg ikke ;)

TheÆblemos

....
,,,,
0
0
Svar på denne tråd

ismedfløde
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 12:53

Lotte: Nå okay - så er det jo på plads. Det er en fin en du har dig der. :)

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 14:03

Syndes virkelig det er ærgeligt at der ikke er flere der ikke lægger en kommentar, når man alligvel kigger? Når nok bare mig

Sara: Ja han er fin, men er nok mere springbetonet ind dressur, men altså han er stadigvæk kun 5 et halvt år.

TheÆblemos

....
,,,,
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 17:52

Han ser ud til at være en dejlig hest, flot farve :)

~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 15:16

Det ser ud til at være en fin lille hest

Du sidder meget uroligt med dine hænder, og dine tøjler har forskellige længder indimellem og er generelt for lange. Jeg ville fokusere rigtig meget på at holde mine hænder i ro hvis jeg var dig, for den går virkelig uroligt fortil lige nu.
Den skal ned og suge på biddet, og ikke bare ha 'pillet snotten ned på plads' hele tiden. Og det kommer den kun hvis du holder dine hænder stille.

Momentvis er den også rigtig fin, men tænk over det i træningen

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 09:10

Sofie: Kig lidt længere op, så er der en forklaring på hvorfor jeg har urolige hænder - For der er skam en grund til det ;)

TheÆblemos

....
,,,,
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 15:08

Lagde mærke til for som det første, ligesom andre, at du er MEGET urolig med dine hænder, det kan godt være at han skal reagere med det samme, men dine hænder køre rundt hele tiden. Også når han så begynder at suge og give efter, og faktisk bærer sig, så skal du jo rose hesten ved at ophøre det, men der bliver du ligesom lidt ved, hvilket så får ham til at slå op igen, det er ihvertfalde sådan jeg ser det. ;-)

Du siger han skal have ordnet tænder, så lige nu må du bare have ham til at reagere med det samme, men det synes jeg ikke burte være korrekt, bare fordi hesten skal have ordnet tænder, behøver man ikke sidde og skulle tage så meget. ;-)

- Salli

-

en gang springrytter - altid springrytter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider