Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

SRO 2g. ?
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 18:55

Hej Ænder.

Vi skal netop nu vælge fag og emne til SRO.

Vi kan vælge mellem Dansk og/eller Historie.

Jeg har valgt historie men er itvivl om emnet.

Hvad har i valgt(eller tidligere valgt hvis i har lavet det) og hvad med emne? :)

&& Whatever &&

0
0
Svar på denne tråd

SRO i 2.g
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 19:45

Jeg har lige valgt fag i dag. Vi kunne vælge mellem samf/mat og samf/fysik. Jeg valgte matematik og samfundsfag :) Emnet kommer til at omhandle ulighed.

Lavede dog en større opgave i 1.g i dansk og historie, hvor jeg skrev om fascismens fremvækst i 30'erne.

Hvilket emne skal du skrive om?

CB
- If you do not succeed, redefine sucess.

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 19:52

Jeg ved ikke helt hvilket emne jeg vælger, jeg synes det er svært da det skal være inden for det vi har haft undervisning i men vi må ikke bruge det vi har fået udleveret i timerne eller lært om, så det er ret svært at vælge, men jeg tror vi får lidt vejledning i morgen :)

&& Whatever &&

0
0
Svar på denne tråd

dgdfsgd
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 20:43

Jeg skrev SRO sidste år i samfundsfag og tysk om nynazisme i Tyskland. I dansk/historie-opgaven i 1.g skrev jeg i historie om Inkariget.

TRiNE

& Sonny

0
0
Svar på denne tråd

tghjkkjhg
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 22:28

Jeg og 3 andre piger fra min klasse laver ScienceCup projekt i stedet for SRO :)

.. mvh. j u l i e k r o n b o r g
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

afafaf
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 07:27

Er det ikke dansk/historie du skal skrive, siden du kun har de muligheder?

Vi skal ikke vælge før til foråret:-)

- Louise

When we touch
electricity gets through
It's a good trick if you can do it
to make me fall in love with you

0
0
Svar på denne tråd

sdfghj
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 17:17

LNN: Haha jo men jeg har blandet det helt sammen :p
Det er fordi vi ikke har fået noget at vide om SRO endnu selvom vi skal aflevere om 3 uger :b Men så troede jeg bare det var det der, men det gik op for mig i dag. haha :D

&& Whatever &&

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålå
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 17:26

Jeg skrev om bondesamfundet i slutningen af 1700-tallet. Fik skubbet mig selv igennem et par tørre bøger, men emnet var super spændende!

Det lyder måske ikke umiddelbart sådan, men for mig et super godt emne. Og ikke andre på min skole havde tænkte i den retning mht. emne.

Skrev også kun i historie. Og fik forresten et 12-tal for den :)

Determination to achieve, give you the ability to do it

Supra Societatem Nemo

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 19:31

I dansk/historie-opgaven skrev jeg i historie om den økonomiske krise i 1930'erne. Synes det var et rigtig spændende emne. :)

Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd

tamtam
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 20:04

Jeg skrev om den russiske revolution i dahi. Men det vil jeg dog ikke anbefale, da det er umuligt (og besværligt) at dække på 8 sider.

Ellers rigtig spændende emne.

I sro skal jeg skrive i fysik/kemi (lærer valgt) og der er det så vådelementer (det mest kemi agtige ;) )

» Mvh. Lone

- med Camilla og bonus-ponyen Siena

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skriver.
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 20:04

Jeg skriver simpelthen dansk/historie opgave i dette øjeblik :D

Jeg valgte at skrive i dansk, og har som emne valgt politisk retorik. Jeg tager udgangspunkt i en tale af Villy søvndal og en tale af Pia Kjærsgaard og analysere og vurdere hvordan retorik kan have en indvirkning politisk :)

Der er mange fra min klasse der har valgt en forfatter og så analysere de en novelle eller en bog af denne forfatter, skriver om samtiden og stilen. Det er i hvert fald meget lettere end det projekt jeg har rodet mig ud i :P

Men husk _ det er vigtigt at vvælge et emne , der interesser dig, eller´s løber du bare sur i det. En af mine veninder valgte det moderne gennembrud, for så tænkte hun, at det ville være godt at vide en masse om til eksamen i 3.g , men hun hadede det og løb sur i det.

SÅ vælg et emne, der interessere dig - der er sgu mange gode :D

Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo)
F'ck the mainstream 8D .
'' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3
Punk isn't dead. It's hiding.
0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 16:04

I dansk/historie opgaven, valgte jeg at skrive historie. Hvor jeg skrev om "Kampen om kvindernes økonomiske ligestilling under det modernegennembrud" I burde have haft om det :-) Jeg fik endda 12.

Dressur rytter - Carmen Louise

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:11

Jeg skrev i dansk/historie i dansk om litteratur og familieforhold i 90'erne ud fra to noveller. Rigtig klassisk og uoriginal opgave, men @!#$ da de, for jeg fik 12 ;D

I SRO skrev jeg i musik/fysik om den akkustiske guitar - LOOORT. Fik 12 i musik og 7 i fysik og endte på 10 - fint nok, men de var nok det kedeligste jeg nogensinde har skrevet om!

Signe

- det handler om at vinde, ikke kun at være med

"Forever trust in who you are - no nothing else matters"

Se min hjemmeside, unikke pandebånd tilsalg:

Lady G Design

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 18:53

Jeg skrev i dansk om "Mediernes dækning af Muhammed-krisen", tilbage i 2006.

I 2007 skrev jeg SRO i matematik/fysik om "En fremtid med brændselsceller og elbiler".

Min SRP i 3.g var i kemi/matematik om "Enzymernes betydning for generation II-bioethanol"

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider