Ja, det er efter hånden længe siden jeg har postet noget her inde, og da jeg fik taget nogle billeder af mig og Dakoda så syntes jeg da at det er det bedste jeg kan skrive her inde.
Kan da lige skrive en lille opdatering på hvad der er sket.
Vi er flyttet til et nyt sted, det gjorde vi d. 1 September da der var meget bøvl det gamle sted.
Det har været svært at finde ud af at vi var opstalder, og ikke lejer da vi var vandt til at kunne bestemme alt, da vi jo havde en hel stald for os selv.
Så nu er vi rykket 5 km længere væk, det er et dejligt sted, men der er desværre ikke så meget rideterræn, og når jorden er frosen, og der er sne, og intet ridehus, men kun en frossen bane, ja så det pænt nederen ikke at kunne ride i skoven.
Men indtil videre overlever vi, nu skal vi bare have sko på begge heste igen, da Dakoda smed begge sine de første uger vi stod det nye sted, også har han gået uden sko i lang tid, men nu har han slidt hul på sine baller, så nu det sko på alle fire, desværre ville hellere have han bare kunne have haft sko på forhovene, men Dakoda vil åbenbart have på alle fire. 
Doline har smidt en forsko, så hun skal også have den på igen, også skal hun den 7. Marts til kåring på SIV, så det bliver spændende.
Når nok snak nu til billeder.
OBS! Har ikke ridehjelm på, da nogle af billederne skal bruges til min konfirmations invitation. Så ingen kommentare, og det var kun opstillings billeder!

Opsidning (:

Op kom jeg. (:

Lille Mand.

Elsker sku den hest.

Den var lidt frisk, de skod der hvor vi red den dag.

Hyppen er lækker. (;

Kan godt lide det her billede (:

Og det her . 

Ja, i ved hvad jeg mener. (;

Vi fik øje på noget spændende, måske drømmer vi begge om at jorde over marken?

Jeg syntes han er smuk. (;

Har snart kendt ham i alle hans 4 år. 

Sammen er vi ét. 
Vi siger tak for denne gang, vil gerne have en kommentar eller to. 
Forsat god aften.