Hejsa,
Sad og tænkte på, hvad gør I når I skal hygge med hesten?
Med Lóa plejer jeg at sætte mig en lidt varm dag og så ska krikken sq gøres ren

Det ka' vi bruge timer på! -Og bagefter kommer hesten ud på fold... Ruller sig og ligner noget der er løgn igen *G*
Så får hun et hønet fyldt op med enten hø eller halm og så står hun og gumler mens jeg går rundt og pusler om hende!
Plejer bl.a. at vaske hendes ben... Sjovt som man pludselig kan finde ud af at ens hest faktisk har 2 sokker på bagbenene!!!
Og hun får også vasket hale! Sidste gang i bilshampoo (Gik lidt hurtigt og der stod en bilshampoo nede i stalden ved siden af mine andre heste-pudse-ting *GG*) Hendes hale spidser fik da en gang bil-vask-med-voks i
Og så blir hun striglet og flettet og jeg ved ikke hvad... Og kløet i ekstra lang tid på hendes yndlings kløsted...
Med Rollo plejer jeg at ta' sådan en massage-gnubbe ting og gnubbe hende over det hele, det er lige så hun falder omkuld så meget nyder hun det *GG* Ser ind i mellem ret komisk ud! Men den gamle pølse elsker bare at blive kløet! Særligt nu hun går med dækken synes hun at alting klør
Rollo er bare ikke meget for at hygge eller nusse, hun gider kun hvis hun bliver kløet... Lidt trælst, men heldigvis elsker Lóa det! For hende findes der kun én ting som er bedre -
MAD *GG*
Men hva' gør I?
Mange øf'r, Grisling 
Rigtige mænd får tvillinger 
Jeg er født skør
*Gør lidt til en fest, rid irsk hest*
Min website | HorseLand