Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad gør I for at hygge med mulen?
Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 13:50
Hejsa,

Sad og tænkte på, hvad gør I når I skal hygge med hesten?

Med Lóa plejer jeg at sætte mig en lidt varm dag og så ska krikken sq gøres ren :-D Det ka' vi bruge timer på! -Og bagefter kommer hesten ud på fold... Ruller sig og ligner noget der er løgn igen *G*

Så får hun et hønet fyldt op med enten hø eller halm og så står hun og gumler mens jeg går rundt og pusler om hende!

Plejer bl.a. at vaske hendes ben... Sjovt som man pludselig kan finde ud af at ens hest faktisk har 2 sokker på bagbenene!!!

Og hun får også vasket hale! Sidste gang i bilshampoo (Gik lidt hurtigt og der stod en bilshampoo nede i stalden ved siden af mine andre heste-pudse-ting *GG*) Hendes hale spidser fik da en gang bil-vask-med-voks i :-D

Og så blir hun striglet og flettet og jeg ved ikke hvad... Og kløet i ekstra lang tid på hendes yndlings kløsted...

Med Rollo plejer jeg at ta' sådan en massage-gnubbe ting og gnubbe hende over det hele, det er lige så hun falder omkuld så meget nyder hun det *GG* Ser ind i mellem ret komisk ud! Men den gamle pølse elsker bare at blive kløet! Særligt nu hun går med dækken synes hun at alting klør :-)

Rollo er bare ikke meget for at hygge eller nusse, hun gider kun hvis hun bliver kløet... Lidt trælst, men heldigvis elsker Lóa det! For hende findes der kun én ting som er bedre - MAD *GG*

Men hva' gør I? :-)
Mange øf'r, Grisling :-)
(y) Rigtige mænd får tvillinger (y)
Jeg er født skør :-P
*Gør lidt til en fest, rid irsk hest*
Min website | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvad gør I for at hygge med mulen?
Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 14:01
Trækker en tur...... lader den gå sammen med mig på ridebanen (frit) med grime på og ser om den vil følge med...!! *ss* men det er lidt blandet om den vil ellers spiser den, det lille smule græs der er på ridebanen...sidder med den på folden mens den spiser, strigler (det elsker den), tager den over til sin bedste ven..!! så står de lige og snakker lidt....*ss* den er ca. 500 m væk....
giver den frisk hø og halm, muger ud ved den, lade den snuse i stalden osv....
det er den mest rolige hest man kan finde............nej det er det ikk er lidt vild her om vinteren....*ss* men den får ikke lov til at løbe væk med mig ;-) nul.....

;-D Knuzz Ann
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 14:16
hey..
hm, går en tur med den.. Eller står bare og nuser..
Eller lukker den i ridehus, også træner vi lidt Horsmanship..
Knuz mille
Smil til hesten og hesten smiler til dig!

Husk: Lig så mange hestefolk, lig så mange meninger!

Søger part til Monique!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 14:31
uhh...det er MEGET forskelligt ;D
Men jeg plejer at stå og lege med ham, fek.s stå og tag mine hænder på mulen, og af, og hænderne på¨mulen, og af. Det sys han er sjovt ;D Jeg stå da oxo og strigler ham, men gør
MERE ud af at lege med ham :D Om sommeren bliver han rigtigt striglet, og gjordt fin :D

Hestehyg fra ♥Catja & Boy♥
En god citat gætter ;D

Præsentation Mail Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 14:45
Tjah, tager en kort tur i skoven uden sadel (øh - gør jeg faktisk for det meste... Med mindre, at det er en lang fræse-tur!), trækker en tur, gør krikken ren - tjah, stuff like that. :)

Tror ikke liiige, at bilshampoo er det bedste for hestehud? Hehe..

:-) Knus Katrine og Raketrøven :-)
Det normale er det, der er anderledes.

Rideudstyr sælges - kig i præsentation for yderligere oplysninger ! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 15:00
Ja, -som de andre;
Nusser med hesten, trækker en tur og things like that.

Hehe, Sisse ser også sjov ud, når man gnubber hende et bestemt sted. Hun er helt vild med det, og hovedet er så højt i sky, at hun mister balancen nogle gange ;D

Det ser faktisk sådan ud:

Hehe :)

~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 18:36
strigler grundigt og trækker en tur eller sådanne noget det er meget forskeligt
KNUZZZZZZZZZ JULIE!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 19:52
Tja... Min er jo en lille plag, så det bliver en dejlig skovtur til fods!

Det elsker han virkelig! Skøno, at se nye ting!

-Samantha, en udstøt HN'ere...
Ny tekst og billeder på min præsentation :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 20:33
leger strigler nusser ;D osv. :D men har jo ikke hest så gør det med min lille passer hest ;D

Vi Sez Mini

*Tag en Kiks og Tør øjnene*

Hov Forresten Min Mail
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 20:45
Jeg gør rigtig meget ud af striglningen og smider ekstra halm ind i spiltovet. Hun får ekstra mange kram og får lov til at kaste med striglerne (d noget af det bedste hun ved :-) ) Så rider vi en tur - gerne en lang en, hvilket vi begge elsker. Når vi så kommer hjem, bliver hun gennempylret, med alt det undødvendige jeg har samlet sammen de sidste år. Så komemr hun ind i det overstrøede spiltov, hvor hun får sig en gang massage og nusning.

Hilsen Heidi og Lena
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2003 20:57
hmm....jeg leger med ham....han elsker også at bli' kløet på mulen!!!!!! ellers lukker jeg ham også i ridehuset eller tar en dejlig tur i dyrehaven!! eller bare gøre ham fin...han elsker at blive nusset om
Qnuz og Qramz -Domze♥ og *Sarah&Sofus*
*EMINEM styrer!*

Kan du li eminem? prøv min test her!-->
Prøv min Eminem test!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider