|
|
| ~ hvem ligner du fra din familie? :) |
|
|
Hej ænder. Jeg håber I kom godt ind i det nye år, det gjorde jeg ihvertfald!  Men jeg kom sådan til at tænke på hvem fra jeres familie I ligner? Både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt?  I anledning af, at vi igår satte kamereaet på selvudløser og tog et familyshot, så tænkte jeg at denne tråd ville være et glimrende sted at vise det! - Jeg ligner min mor på rigtig rigtig mange områder. Temperament, tålmodighed, snaksalighed mm.  Her er vi:   Så lige et af hunden og jeg.  Hvad med jer? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg ligner min mor meget af personlighed - Følsom, social og meget åben  Min far og jeg ligner hinanden på udseendet, og min lillebror og jeg ligner vel også hinanden en del:  ^ Fra venstre: lillebror, mig og far.  ^ Jeg ligner min mor i ansigtet og har hendes øjne. Dog lidt svært at se her. - Mig til højre, så min far, min grandkusine og min mor.
Christina Buhl Jalousi handler ikke om at være bange for at miste, men om at være bange for at dele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dkjfnkfjnkf |
|
|
Ligner min mutter rigtig meget udseendesmæssigt. Smil, øjne, ansigtsform osv. Også lidt af min mors personlighed. (Glad og sjov) Har min fars næse og personlighed. (Hidsig, stædig, bitchy)  Min mor og jeg i højre side.  Jaa min mor, bror og jeg. Har ingen billeder af min paps :p
- Josefine, Miré & Fox Trot
Horses are not our whole lives, but they make our lives whole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg synes selv at jeg ligner min mor og søster ret meget. Og alle siger min søsters datter ligner hende, og at min brors søn ligner ham - vi har alle samme næse, mund og kinder  Jeg har ikke lige billederne liggende  Personlighedsmæssigt minder jeg nok mest om min daddy.
Sabrina && Feykir fra Lestrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
02-01-2010 01:02 |
|
jeg ligner egentlig lidt alle fra min familie haha. har min fars næse, og pande. har helt klart min mors øjne, og ligner generelt bare hende. og så er der min storebror, som jeg ligner en del   (Men det er allesammen gamle billeder af ham. Fra dengang han var 16 år...Nu fylder han snart 18 år) Personlighedsmæssigt, minder jeg om min mor fordi jeg nogengange er meget følsom og tænker meget på andre mennesker. Jeg har min fars temperament, som gør at jeg kan blive meget sur og bitchy Men aller' mest minder jeg om min storebror personlighedsmæssigt, fordi vi begge to er meget åbne, ærlige, og altid siger vores mening .. og så kan vi også se det sjove i stortset alting 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød <3 |
|
|
Får tit afvide jeg ligner min far ret meget - specielt næsen  
Emmelie Smil til verden, og verden tror du er en lalleglad idiot Med Skønne Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddd |
EB |
02-01-2010 13:07 |
|
Får mest afvide at jeg ligner min far, som jeg desværre ikke har noget billede af. også personlighedsmæssigt. Har dog et af mig og min mor fra Italien i 2008 (så det er ret gammelt) som I lige kan se:

.. mvh Emma uden sweet og mister jingles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjjhg |
|
|
Jeg ligner mest min far. I hvert fald dengang jeg var lille, der lignede vi rigtig meget hinanden   Har ikke andre billeder på nettet  Liger nok også min storebror lidt, med vores ansigt og sådan:  Min storebror med sjølfen, haha ved ikke lige hvad han har gang i =D Og min mor, synes jeg slet ikke, at jeg ligner:  Og her er jeg: 
.. mvh. j u l i e k r o n b o r g KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg ligner min mor, men har min fars øjne. Bortset fra det ligner jeg slet ikke min far. Men det er meget sådan, altså, enten synes folk at min mor og jeg ligner hinanden helt vildt, eller også synes de slet ikke vi ligner hinanden.   Men hvis man sammenligner med gamle billeder af hende, da hun var ung, så ligner jeg hende nok en del. Personlighedsmæssigt ligner vi nok også hinanden en del, til dels samme humor, lige nysgerrige osv. Ligner overhovedet ikke min bror! (; Han ligner mere min far.
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem ligner du? |
M S L |
02-01-2010 15:03 |
|
Stina: Det sidste billede - er det ikke nede i Tyskland? Ved et gasthof/hotel, hvor der er bissonokser?  Jeg ligner min far, eller jeg gjorde i hvert fald meget, da jeg var lille. Vi havde også samme frisure Haha smart! Men jeg har min mors fødder Små, fede og mærkeligt formede.  Mig til venstre, min søster i midten og far til højre. Min søster og jeg ligner faktisk hinanden i ansigtet - men udover det er alt andet forskelligt! Som i kan se på billedet, så er hun white, og jeg bliver nemt brun. Hun har lyst hår jeg mørkt - og så videre! I personlighed vil jeg ikke sige, at jeg minder om nogen i min familie. Det kan man da ikke rigtig sammenligne 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhgvfcd |
|
|
Øh, jo Julie din mor har trodsalt været min lærer, og jo du ligner hende. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjkiogæjgdæpgj |
|
|
Jeg ligner min far SÅ meget af sind ♥ Men ligner ingen af udseende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
nannafrederiksen |
02-01-2010 19:20 |
|
- du har altid lignet din mor, sara (: <3
jeg ligner af udseende mest min mor, hvor min personlighed er lidt en blanding af mor og far. af personlighed ligner jeg mest min ældste søster, og udseendsmæssigt mest min yngste søster. - jeg ligner derimod overhovedet ikke min bror .
to år gammelt ;s - udseende: mor & personlighed: far og mor. den søster jeg ligner mest af udseende. den søster jeg ligner mest af personlighed. - jeg har intet af min bror, der kan oploades ;s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg ligner meget min ældste storebror, både af sind og også i udseende. Mange synes også, at jeg ligner min lillesøster; flere tror vi er tvillinger, så tydeligt synes jeg dog ikke, at det er! Derudover ligner jeg også min mor ret meget, især på billeder fra hun var i min alder..  Os alle 4, min søster i de lyse bukser, og min ældste bror i de mørke!  Min ældste bror, mor og jeg   Lillesøs og jeg 
Jannie Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wtwtwt |
|
|
Min mama udvendigt og min far indvendigt heheheeh
- Louise When we touch electricity gets through It's a good trick if you can do it to make me fall in love with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
03-01-2010 14:52 |
|
Jeg får ofte at vide, at jeg ligner min mor en hel del, især af venner og bekendte af familien, som ogå har set hende da hun var på min alder. Jeg syntes dog ikke jeg ligner hverken min mor eller min far synderligt meget, men mit temperament ligner min mors en del (lige hidsige ) Min mor:  Mig:  Min lillesøster, på min mors side, og jeg:  Min storebror, på min fars side, til venstre:  Har ingen billeder af min far..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjkjhg |
|
|
Ask: Nej altså Hvor dælen ser du den lighed? Jeg synes slet ikke vi ligner hinanden 
.. mvh. j u l i e k r o n b o r g KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tatmatm |
Lonehm |
03-01-2010 19:14 |
|
Julie: Jeg synes nu også du og din mor ligner hinanden 
» Mvh. Lone - med Camilla og bonus-ponyen Siena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgsdg |
|
|
Af udseende ligner jeg nok mest min mor, især når man ser på billeder fra da hun var yngre. Dog har jeg arvet min fars fregner :b Personligheden er en blanding.  Mig, min mor, min søster^ Mine søskende og jeg ligner hianden ret meget, især min søster:  Lillesøster^  Lillebror^ Og selvfølgelig også lige et billede af daddy, ret gammelt som I nok kan se, men det eneste jeg lige havde liggende:  Mig, far, søster^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|