|
|
| Nytårsaften 09/10 :p |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
01-01-2010 11:37 |
|
Jamen, jeg kan da også være den første der skriver på hele Junior 
^hvordan gik jeres nytårsaften?
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nytårsaften 09/10 |
|
|
Åhja nytårsaften  Jeg synes altid året er gået så hurtigt når man rammer nytårsaften, - hvor blev året af?! Vi holdt bare hygge nytårsaften derhjemme, med alle dyrene - ikke at nogen af dem er bange eller noget, de hyggede sig bare  Så lidt god mad, gode film osv. og så havde vi en hyggelig aften! Vi glemte faktisk tiden, så vi sprang op kl. 00.01 og opdagede at vi ligesom havde misset det x) - Hovsa *GG* Så meget går vi op i dét! Mest irriterende var faktisk her til morgen, vi blev vækket af kærestens tlf kl. 7, - var det sted han er vikar der undrede sig over han ikke var kommet?! - Øøøh? Normalt har han aldrig vagter "på forhånd" men blir ringet op samme dag som de skal bruge ham, og evt. dér aftaler de en vagt på forhånd, men der var ingen aftaler om i dag! Man ville kunne huske det hvis man skulle arbejde d. 1. januar  Så han tog da afsted - og fandt ud af at en vis Kimi, og ikke Kim , skulle ha' vagten, men så tog han den da bare når hun jo ikke dukkede op! Men han er nok træt når han kommer retur! 
Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalpe forventes februar '10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Dejlige kæledyr til salg pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erewrwerwer |
|
|
Den gik vældig fint først spiste jeg lige hjemme ved de gamle, og senere tog jeg så over til en veninde som også havde fødselsdag, og der var vi så omkring 12-13 piger. senere kom der så nogle flere mennesker, og vi blev nok omkring de 20. det forløb vældig godt, og var en super hyggelig og stiv aften og nat !
Sissel aka Tiss nu med DSP-skønheden Barrichello. I look like an angel, but i am a devil. Uden Joy Salina, Jackie & Toscha.
www.2top.tk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhgzxfgdzhfgzdf |
RikkeEvigGlad |
01-01-2010 13:01 |
|
Det var super hyggeligt. Vi spiste 4 tøser hjemme hos mig også tog vi senere til fest hos en af mine veninder også senere på aftenen rykkede vi videre til en større fest, og hold da kæft der var knald på.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Den var god.  Jeg spiste lækker mad hjemme ved min veninde sammen med hende, hendes bror og hans ven, derefter gik tiden med lidt monopoly og champgne, og ved 1-tiden tog vi ind i byen, hvor broren holdt en fest. Meget stille og roligt, men det var også sådan, som jeg ville ha det. 
Cikorie Thousands of candles can be lighted from a single one, and the life of that one will not be shortened. Happiness never decreases by being shared...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
miss chanel |
01-01-2010 13:48 |
|
Havde håbet den blev federe Men det var min egen skyld. Lagde ud med at spise mega lækker aftensmad, sammen med nogle af tøserne...SÅÅ hyggeligt!!! Senere kom der flere og flere mennesker, og sammen med min venindes kæreste gik jeg AMOOOK med shots..det var virkelig hjernedødt. GODT OG GRUNDIGT stiv, hoppede vi ind i det nye år, tror vi var omkring 17 mennesker der. Efter 12, begyndte der at komme flere og flere mennesker, og så...party :b Aner ikke hvor mange vi var. MEN - omkring halv 2, gik jeg under, og tilbragte resten af aftenen på toilettet hvor jeg enten sov eller knækkede mig.. Virkelig virkelig ærgeligt Da jeg kom hjem, knækkede jeg mig konstant, og i morges knækkede jeg mig igen :s og sikke nogle ubehagelige billeder man opdager af én, dagen efter haha. Men fed aften, ville bare ha ønsket at jeg ikke gik under Mig som ellers plejer at holde hele aftenen og kun har knækket mig én gang før...øv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nytårsaften 09/10 :p |
LilleChelle |
01-01-2010 14:16 |
|
Rollo: Lyder til du også har haft en hyggelig og stille nytårsaften. Jeg hyggede mig også hjemme sammen med vovse. Desværre alene. Næste år har jeg på lang tids forhånd, inviteret min familie på nytårsaften (idag) .. Så jeg ikke kommer til at sidde alene.
Sissel, Rikke og Cikorie: Lyder som nogle hyggelige aftner 
xxxxx: Puuha, lyder ikke som den helt fantastiske nytårsaften :/
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
miss chanel |
01-01-2010 14:26 |
|
Altså.. det var da mega fedt, og jeg havde det alt for sjovt - indtil jeg gik under 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NYTÅR:... |
|
|
Må sige min nytårs gik ud over alle forventninger - trods alt der sker lige for tiden, havde jeg en rigtigt dejlig aften med alle mulige dejlige mennesker 
- Jeg startet med at skulle hjem til en af mine veninder, sammen med 2 andre hvor vi skulle spise sammen, gøre os klar og drikke lidt. Så tog de videre til en anden fest, og jeg tog over til en af mine rigtigt gode veninder, på det tidspunkt da den var halv 11 og jeg ankom til den nye fest, var jeg slet ikke fuld og tænkte bare "åååh nej" - Men puha hvor det pludselig gik stærkt  Så jeg hoppede ind i det nye år med en masse delige piger, og omkring halv 2 gik vi op mod byen - derefter tilbragte jeg hele natten, i den vildeste fuldskab i byen med alle mulig dejlige mennesker. Det var en så vild aften, og tog først hjem omkring en halv 6 tiden, da min kære nytårsflirt desværre tog hjem, og jeg var blevet væk fra resten af pigerne. SÅ tog jeg hjem og sov fuldskaben ud..
Men hold op, en VILD nytårsaften 
Simone & Low Länder - elsker den pony, mit liv, mit et & alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
01-01-2010 15:58 |
|
gad ikke rigtig noget vildt i år. Så den var vel fin nok :-) Spiste aftensmad hjemme hos min veninde og så kom en af vores venner ved otte-tiden, så sad vi bare og hyggedrak og snakkede. Ved en 11-tiden tog vi så over til nogle venner, hvor vi drak og kom ind i det nye år. Så gik vi lidt rundt udenfor, fordi nogle af drengene ville fyre krudt af (læs: hærværk) og så da vi ikke gad at se på det mere samt at det var vældig koldt gik vi hjem mig og min veninde og vores fælles ven. Han tog så hjem fra min veninde ved 2-tiden og så stod den bare på film resten af natten for min veninde og mit vedkommende.  Er virkelig overrasket over, at jeg er så frisk og overhovedet ikke har det dårligt, for drak rimelig meget (-: men alt i alt var det da en hyggelig nok aften (-:
mvh. Frederikke & Santos. Se min foto-hjemmeside
JHN vinder af årets dressurrytter kat.2 & årets vallak kat. 2!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg havde mig.. |
|
|
.. en fantastisk aften i selskab med 76 andre fra efterskolen så det kunne ikke blive bedre! dejlig mad, fantastiske mennesker og masser af sprut - JATAK 
Nanna nu uden Fersken Man spiser ikke ferskener -man rider på dem Jeg savner dig pony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nytårsaften. |
Julie m |
01-01-2010 18:22 |
|
Klokken 23:59 stod jeg udenfor i en skov og knækkede mig, så ja..... super aften  Ej det var sgu okay et par timer efter, men brugte så hele natten på at holde min kæreste ved bevidsthed, og prøve at styrer alle de mennesker der var i mit hus! Men ja så prøvede man det.
Vildrose; nu med Rain igen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :(.... |
|
|
Jeg havde desværre en rigtig nedern nytårsaften.. Jeg spiste hjemme og tog videre til en fest sammen min ex(læs: siden d.20). Jeg starter så ud med en rigtig træls samtale med en af mine gode veninder, hvis kæreste, som jeg kendte før jeg kendte hende, har været hende utro i 3 mdr. og muligvis givet hende klamydia. Dårlig stemning. Så bliver klokken 12 og min ex, som jeg stadig har følelser for, rigtig mange endda, ender op med en anden pige. Jeg bliver selvfølgelig rigtig ked af det, især når han havde brugt mig på så grim en måde for et par dage siden. Han går så senere kold på et toilet, hvor jeg kravlede over muren i meget høje stiletter for at komme ind til ham. Da jeg så kommer derind vil han ikke engang kigge på mig, bare ignorerer mig. Tak spasser. Så kommer min bedste veninde og flipper ud og siger at jeg ikke skal ødelægge hendes nytårsaften bare fordi jeg er ked af det... Senere får jeg at vide fra min anden veninde, at min ex har været sammen med hende her pigen før vi slog op... FED NYTÅRSAFTEN! 
RiKKEAGERBAEK You'll find my footprints in the sand.. 041108♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hghjkjhgf |
|
|
Jeg havde en lidt blandet nytårsaften  Fra kl 17-01 var det super fedt - min kæreste holdt spisning + fest, og vi sprang ind i det nye år sammen. Helt perfekt  Efter nytår tog alle drengene videre til en fest, som min veninde (som jeg var sammen med) ikke gad til, så jeg kunne desværre ikke tage med der. Så vi tog på pubben, og var de første mennesker deroppe = STENET! Ved 3-tiden kom drengene inkl. min kæreste på pubben, og vi festede videre der, og tog hjem ved 4-tiden. Godt ristet  Så det var en blandet fornøjelse, lidt stenet at sidde på pubben i rønde med to andre men ellers var det helt ok.
.. mvh. j u l i e k r o n b o r g KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fonabona |
01-01-2010 19:40 |
|
fu'ck nytårsaften. altid mega fail har altid så fu'ckin høje forventninger, det bare PARTY OF THE YEEEAAR og de bliver ALDRIG indfriet. de bedste fester jo de impulsive. "inviter en nørd du ikke kan lide hjem til ostefondue og kalaha, så kommer der for alvor gang i festen" - 'anden vender tilbage'. SÅ rigtigt virkelig. jeg holdte nytår hos en veninde, sammen med nogle andre veninder og der var vi indtil kl. 1 hvor vi så ville tage ind til byen, men så blev vi heeelt væk fra hinanden og endte med at tage til min veninde igen og mødte hendes kæreste og 2 af hans venner. hyggeligt nok, men mest bare forvirrende.. og kold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Havde en alt for fed nytårsaften  Først var jeg hjemme og spise med familien hos min onkel og tante. Her brugte jeg det meste af tiden på at danse til gamle MGP klassikere med mine kusiner. Derefter tog jeg videre over til min veninde, ved ca. 23 tiden. Hun var hos nogle af sine forældres venner, og her kom så tre andre tøser også. Så hoppede vi ind i det nye år, drak os mere fulde og tog så ned på stamstedet hvor to af vores venner holdt fest. Fri bar, JATAK!  Så Rikke var meget fuld, men på den gode måde så jeg elskede da bare hele verden Og så øhm... sov jeg ihvertfald ikke i min egen seng 
Rikke & Lucky Lurito DM SØGER EN ÆLDRE, RUTINERET LÅNEHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har det vildt |
|
|
Kom. Blev stiv. For stiv. Faldt ned ad trappe. Tog hjem, meget øm og meget tidligt. FAAAAAAAAAAAIL
du' en bitter gammel kone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nytårsaften.. |
|
|
Min kæreste og jeg spiste på en skøn restaurant i Palladium i Prag, der hedder Uno. Lækker mad og skøre tjenere!  Derefter tog vi hjem på hotellet for at friske lidt op, og skifte til fest-tøj. Derefter tog vi ind til Den Gamle Rådhusplads på Hard Rock Café, og fyrede den max af sammen med flere hundrede festglade gæster og bartendere  Kl. 3 lukkede de, også gik vi hjem på hotellet i seng, for drinks og øl er billige i Prag, så vi var max stive!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm... |
Zig-Zag |
01-01-2010 22:08 |
|
Jeg spiste 3 retters menu med 12 veninder, og drak med dem indtil kl. 23 så tog vi videre til fest, hvor min kæreste og en masse andre venner var. Der fortsatte min aften i meget fuldtilstand til kl. 3 hvor jeg ikke kunne længere. Så fulgte kæresten mig op i hans lejlighed og i seng, på trods af at jeg havde sagt han bare kunne blive og feste videre, og komme senere. sød dreng!  Havde en rigtig god aften, i forhold til hvad jeg havde forventet. Er syg, og havde kun regnet med at holde ud til lidt over tolv.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ujygtfrdeswdefrgty |
Kirstinen |
01-01-2010 22:57 |
|
Jamen min aften startede hjemme, der fik jeg lækker mad. Så tog jeg op til fest hos nogle venner hvor vi var 30 mennesker, - mig og min kæreste lå i sengen klokken 7, så det var en god aften!  I får da lige et billede: (mig helt til venstre) 
KIRSTINEN
folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddd |
EB |
02-01-2010 13:13 |
|
min var fin nok, bare stille og rolig. først spiste jeg derhjemme sammen med min mor, far, lillesøstre og onkel, moster og kusine som var og besøge os. vi fik god mad, og da vi havde spist dessert kørte min far mig om til en af mine veninder. vi gik så over til en af hendes veninder, hvor hendes forældre også var omme at spise hos hendes venindes mor og far. så mødtes vi med en masse andre piger, og så var vi lidt sammen med dem. der ved 24 tiden gad vi ikke rigtigt være derovre mere, så vi gik hjem og var sammen alene (og sprang ind i det nye år) og så var hendes nabo også med. så vi fyrede krudt af, og for første gang syntes jeg faktisk det var sjovt at fyre krudt af har altid hadet det.. men ved 2 tiden gik vi hjem derovre fra (de bor en vej derfra) og så, så vi bare film resten af natten og vågnede ved 12 tiden og tog på jensens bøfhus. syntes det var fint nok.
.. mvh Emma uden sweet og mister jingles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| big mistake! |
|
|
Min nytårsaften var ingen god aften. Måtte spise på et pizzaria på vej derhen, fordi busserne kørte på de mærkeligste tidspunkter, hvilket betød jeg ikke kunne spise noget lækkert nytårsmad, en skam. Efter have kørt i bus halvanden time måtte jeg vente en time på bybussen, for at komme til en fest hvor ider var 3 personer foruden mig, ja gr8! 
ved en ellevetiden kom de sidste mennesker, ellers havde der i løbet af aftenen kommer en del mennesker. da klokken var halv et måtte jeg lægge værtinden i seng, fordi hun -sjovt nok- havde drukket AL for meget og var helt væk. en time efter måtte jeg og en af mine venner lægge værtindes MOR i seng, fordi hun hele aftenen have gået og blandet drinks til os og selv smagt på det, været med til drukspil osv - ingen succes, overhovedet!!! så hende stod jeg og min ven med i cirka en halv time, hun nægtede at gå i seng og endte med at falde i søvn på et gulv. det fik vi os så en del grin af og det meste af natten havde jeg det drøn sjovt og fik da også indtaget noget alkohol. klokken tre måtte jeg så -midt i jeg havde det aller sjovest og hyggede mig mest, og ikke mindst havde glemt hvad det var sket tidligere- give værtindes lillesøster på 6 år rent tøj på, hun havde tisset i bukserne og havde gået rundt i det tøj i en time, sig hej til ansvarlighed! 
ellers havde jeg en ganske fin aften, når der ikke lige skulle leges hønsemor -og far. (:
» Emilie Louise Pedersen - Kaldet gud over alle :b «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Min nytårsaften var meget god  Vi kørte 5 tøser afsted mod KBH, hvor vi skulle være i en venindes lejlighed på Amager, her var resten af selskabet allerede ankommet, og vi kom i tøjet og fik gjort os klar  derefter spiste og spiste vi, drak og drak - hørte en masse musik, dansede rundt og kl 00.00 hoppede vi ind i det nye år. Nogle af os gik på gaden for at se fyrværkeri, og vi så også en del fra lejligheden! Derefter festede vi videre, hvorefter vi tog metroen til Nørreport, hvor vi skulle til en anden privatfest, meeeen.. Det var åbenbart ikke lige de smarteste typer, der boede der, så min søster og jeg forlod stedet efter 10 min. og tog metroen hjem. Her hyggede vi, og sov omkring kl 5 
Jannie Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
03-01-2010 14:58 |
|