hejza.
jeg har en desværre sand i historie som handler om simse
og linette!! i starten af sommerferien mig og min lillesøster havde lige lært simse at kende og den gang gik Black-beauty elev. den dag der var sankt hans skulle Linette til stævne på Black-beauty, de skulle starte ld og lc spring. det gik godt og alt det der.black er blevet mishandlet som lille og stoler slet ik' på folk!! da det var i slutningen af sommerferien stod black ude døgnet rundet sammen med elevhestene.. hvergang linette el. simse ville hente ham løb han på dem(og det er jo skrækende at en pony kommer løbende med tænderne åben mod en).
så især simse blev hurtig bange for ham(forstående ´nok jeg er det også selv NU). jeg vil lige sige simse og linette havde fået halvpart på ham midt i sommer ferien!! men black selv idag bider og sparker HAN::.......... den anden dag faret han påmig da jeg skulle hente bozze på mark..
jeg forstår jeg virkelig godt og det håber jeg også at i andre har??
Re: De troede det var lykken(virkelig synd) kig her.
Forfatter: 
Simse
Dato: 
15-11-2001 21:30
Hej Smølf!!
Ja! Det er forfærdeligt at han er blevet sådan igen!! Han var jo lige ved at blive "normal" (Altså ikke ligesom andre ponyer, men man kunne da begynde at hente ham uden spand og sådan)
og nu kan jeg ikke engang få ham ud af boksen.. så jeg fik en af ridelærerne til at hjælpe mig, og han gik bare ind og tog ham!! *gggrrr* Jeg hader når ponyer er søde mod ridelærene *hihi*