|
|
| Snestorm |
|
|
Ja, så har vi snestorm her i Århus C. Hold da op, hvor det vrimler med snefnug. Og min far og jeg som skulle flytte mine sidste møbler i aften, det ved jeg da ikke om det bliver til noget...  Andre der sidder indenfor med hyggesokker og ser ud, mens verden gradvist drukner i sne? 
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Her har det sneet hele natten, men det er vidst efterhånden vil at stilne lidt af. Det gør bestemt heller ikke noget, da jeg gerne skulle en tur ind til byen for at registrere adresseændring - men jeg ved ikke om bilen kan komme fri af snedyngerne, tror ikke en halv meter kan gøre det  Jeg håber da at du får flyttet dine ting hjem 
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
22-12-2009 10:59 |
|
Ja jeg sidder her og er meget bange for at sne inde igen.. Nu var vejen endelig blevet til at køre på, håber absolut ikke den sner til igen.  Det er hyggeligt med sne, men ikke i så store mængder! 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeelt vildt |
|
|
Her sner det også voldsomt meget. Er lige stået ordentlig op, så vil man ud at have morgenmad. Så vrimoler sneen bare ned Ö Nu synes jeg da snart vi har fået nok sne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhghghgj |
|
|
Helena: Du kan lave adresseændring over nettet 
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Da jeg havde været i kirke, cyklede jeg hjem, med et KÆMPE smil på læben, trods at jeg skred rundt. Ej hvor var det dejligt at se kæmpe store snefnug bare dale i massemængder ned. Jeg synes det var meget meget hyggeligt.  Jeg følte mig og nedern at pakke mig ind i min jakke, halsterklæde, gummistøvler, hue og handkser (som forøvrigt er nye og super lækre!) og bare gå ud, og gå rundt i sneen, og lave min første snebold i år. Men så da jeg ville bygge en snemand, gad sneen ikke hænge ordenlig sammen, så droppede jeg det igen!  Men jeg synes der er super hyggeligt! Meget bedre end når det er islagt. 
- Salli ♥
-
en gang springrytter - altid springrytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdgfdghfkjs |
|
|
Jeg elsker sne, og vil virkelig gerne have meget, men kunne det ikke lige vente til jeg havde fået flyttet mine ting hjem... Salli: Jeg følte mig og nedern at pakke mig ind i min jakke, halsterklæde, gummistøvler, hue og handkser (som forøvrigt er nye og super lækre!) og bare gå ud, og gå rundt i sneen, og lave min første snebold i år. Jeg forstår ikke? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Numse: Jeg følte mig nedern at bare gå ud heeelt alene, og bare gå rundt ude i baghaven, sådan rigtig ensom, uden rigtig at lave noget, bare gå rundt og kigge på de spor jeg havde lavet. 
- Salli ♥
-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjsdgfvhjsdgfvhsd |
|
|
Nårh... Hehe... Nej, det er da skide hyggeligt og totalt "mig i min egen lille verden"-agtigt  I like.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Ja, haha. Men mine naboer er stadig på arbejde, såååeh. Ingen så det, heldigvis.  Hehe.
- Salli ♥
-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
Lunde (Suze) |
22-12-2009 12:56 |
|
Jeg frygter bare at jeg sner inde hernede i Hvirring, og ikke kommer hjem til jul :b Gud hvor sneen bare besværliggører ens arbejde helt vildt, var ude til morges og trække bil + hestetrailer fri fra en snedynge med traktor  Ingen hyggesokker til mig, næ nej, arbejde arbejde i snestorm 
Lunde (: - med verdens sejeste pony Suze staldmester 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
|
|
sne er nu hyggeligt nok en vis grad!!  jeg er bare sne-enke for hårdt s; min kæreste arberjder som anlægsgarter og de har "u"heldigvis en MASSE ruter som de skraber her i hele randers området, så min kæreste blir kaldt på arbejde ved 3-4-5 tiden om natten og er hjemme ved 18 om aftene så føler miglidt alene. Men det gode ved han er væk er jo jeg kan pakke hans julegaver ind i fred!!  her i randers sner det helt vild! 
catrine sørensen. team seedorff! Vi stolte som få stolte AGF i hvid og blå. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fpogih |
sofie ♥sofiehyldeqvist♥ |
22-12-2009 13:12 |
|
bor i århus s (: og her sner det også -.-
M.V.H Sofie Hyldeqvist Med Lariemke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvsjdvhksdhvjks |
|
|
Lunde: Kunne jeg forstille mig  Jeg arbejder også selvom det sner, ude på havet mærker man intet, udover blæsten. Lidt af et chok man får, når man har fri og kommer i land, og så er molerne, fyrtårnet osv. bare dækket af sne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddd |
EB |
22-12-2009 13:36 |
|
Ved ikke lige hvordan det ser ud hvor jeg bor ligenu, da jeg er i viborg og besøge familie. men har hørt at der også er snestorm Ö her hvor jeg er, er der også et godt lag sne, og det sneer også lidt nu men overhovedet ikke "storm".
.. mvh Emma uden sweet og mister jingles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snestorm |
|
|
Vi hørte i morges der ville komme snestorm, så vi pakkede ungerne og skyndte os ud af døren!  - Ville være synd om mine søskende sneede inde hernede over julen! Vi nåede også en tur ind om bilka på vejen hjem, så SKULLE vi sne inde, så er vi klar til det!  Men det sner rigtig meget, og var da ikke fordi det var vildt fedt at køre i men det var faktisk primært pga. alle de idioter som kører med sommerdæk, og de overmodige som der saaaagtens mener de kan drøne afsted - SUK! Jeg elsker sne, men det sætter godt nok meget på standby! - Skal til Århus og hente to skabe (Inden d. 28 :S), til Haderslev og hente to marsvin, der skal egentligt komme nogen og se vores hanhund fra Aalborg af osv. - og sneen stopper bare alt! Min mor ringede også lige, om vi ville køre op nu så vi ikke er sneet inde til jul. - Men afsted med 3 hunde, 10 marsvin og en kanin? :S Det kan bare ikke lade sig gøre, og jeg orker ikke at være deroppe fra idag og til fredag... Så vi satser på vi ikke sner inde, og gør vi er vi klar på det - vi mangler kun lige medisterpølsen til kæresten 
Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalpe forventes februar '10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Dejlige kæledyr til salg pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Så fik jeg ændret adresse og købt den sidste julegave. Jeg kunne ikke ha' ændret adresse over nettet, da jeg i øjeblikket har den com, min digitale signatur ligger på. Her sner det stadig, vi har fået over 20 cm siden kl. 23 i går aftes. Ja, sne er hyggeligt, men nu gider jeg godt nok ikke mere. Heldigvis er mine gummistøvler terrængående og med mine nye termosåler i er de også herlige at bruge ude i sneen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcsdbfjdgsfshgk |
|
|
Helena: Haha, godt med gode støvler  Nu skal jeg vade op for enden af strøget og have perforeret huden for at få sprøjtet fremmed, højst kundstigt fremstillet væske ind i kroppen, således at jeg ikke får fremmede og højst farlige sygdomme ind i systemet på rejsen... Hele 3-4 fyldte kanyler bliver det til.. Av.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Numse: Det skal nok gå, jeg overlevede også Det er vel tyfus, stivkrampe og hepatitis A+B? Og så en omgang malariapiller? Tyfus får man som regel som piller, hepatitis A+B gives samlet og så stivkrampe. Så hvis de er de ovennævnte, du skal have, slipper du med 2 stik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjk |
Piraten |
22-12-2009 15:50 |
|
Vi har også maaaaassere af sne her, skal ud og lave en snemand med min lillebror om lidt !
Og her er der også århus s (tror jeg.. Ca 10 km fra århus ihvertfald 
PIRATEN -med part på møgponyen og babyponyen Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
22-12-2009 16:29 |
|
jeg synes IKKE om alt det sne!
for det første skulle jeg cykle hjem i går, og på de 7 km væltede jeg 3 gange! i dag skal vi holde sådan noget familietamtam for like.. 30 mennesker og der er allerede nogle der har meldt afbud pga. sne. derudover skal jeg til noget fodboldafslutninghyggehalløj med alle pigerne meeeeen synes ikke det er særligt tiltalende at skulle cykle nu (og også umuligt) og det er ikke sikkert min træner kan komme ud og hente mig s: TISTISTIS!
Line Henriksen - uden Lukas. jeg savner dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hcdhgvkdgvgsKH |
|
|
Helena: Jeg havde af rejsebureauet fået at vide, at jeg skulle have stivkrampe, difteri, hepatitis A og B og muligvis malariapiller (eget valg). Stivkrampe og difteri gives som én sprøjte, den fik jeg for to år siden, da Kvitten rev hul i min hånd. Så den har jeg. Hepatitis A og B harjeg lige fået, det var i én sprøjte. Tyfus anbefalede han at jeg fik, selvom det ikke er nødvendigt. Men jeg fik den og gennem én sprøjte. -det gives vist ikke gennem piller mere. Derudover fik jeg recept til malariapiller og diarrépiller, i tilfælde af at jeg skulle gå hen og få Denguefeber. Puha det blev skide dyrt. Men det gjorde overhovedet ikke ondt, jeg mærkede ikke en skid. Må have fede overarme...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhfghgfh |
|
|
Snestorm <3 det har sneet det meste af dagen her. men ligner det holder pause nu. der plejer aldrig at komme sne i svendborg så det fremskridt!! 
:: ise Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Det var samme omgang, jeg fik. Bortset fra at jeg havde stivkrampe, difteri og hepatitis A fra min tur til Kina. Er du ved at være rejseklar nu? (nej, jeg er jo slet ikke misundelig...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| over underfladen |
|
|
Jeg ventede 45 min på en bus - som ikke kom .. Min mor har bilen og er taget på arbejde, og det er umuligt at cykle i snestorm. Længe leve min venindes forældre, som var så søde at køre mig hjem 7 km er langt i snedriver  Jeg hader det her @!#$ snevejr !! 
Emmelie Smil til verden, og verden tror du er en lalleglad idiot Med Skønne Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadasd |
|
|
Amen altså jeg er træt af sneen. Det er enormt smukt, hundene elsker det - men praktisk er det bare ikke! Skulle i gang med Fox efter en slem omgang mug, ride undervisning, hente juletræ. - Undervisning var aflyst og hende som ejer ridecentret sagde det var umuligt at komme derud. Så nej ingen heste-dag. Men jeg fik da købt juletræ, trods det var noget glat og besværligt.
- Josefine, Miré & Fox Trot
Horses are not our whole lives, but they make our lives whole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bdsgfdgfkjhk |
|
|
Statsministeren: Går 115'eren? Skal gerne med den til Hinnerup i morgen, men hvis vejrsituationen er helt umulig derude, så får jeg da et problem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Her ved mig sner det selvfølgelig også.. Hader det..
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdddddddddddddddd |
|
|
Jubiiiiiii! Har hoppet rundt hele dagen på arbejde, kigget ud af vinduerne, rusket i folk og sagt 'Iiiiiiiiiiiiiiiih er det ikke bre SKØNT?!' Elsker simpelthen sne, det er det smukkeste.
Naphtali Dan - FlavaBC Real bad gyal live ah Brooklyn!
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
I Aalborg sneede det ikke rigtig imorges eller formiddags da vi drog mod Århus, nu sidder vi i Norsminde hos min mormor og morfar og kan ikke rigtig komme nogle steder - og på motorvejen heromkring Århus kørte vi ca. 60.
{Gudde'licious} At falde er ingen skam, men at blive liggende er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sneeeee |
|
|
Jeg synes sne er hyggeligt At sidde inde for med uldsokker og varm kakao er da noget af det hyggeligeste. Jeg elsker dog også at gå uden for, været pakket ordenligt ind og have godt med tøj på og bare nyde vejret. Btw. negative mennesker kommer ikke langt i fremtiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg kører skam gladeligt i sne, og syntes da os det pænt, men er bare ikke typen der hungre efter det..
Jeg har skam brugt en masse penge på ordentligt vinter tøj + vinterdæk ikke at forglemme, men igen, derfor er det ikke det jeg elsker aller mest..
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Her i Århus S har vi også fået sne! Det startede mens jeg var i skole og sluttede her engang i aftes. Dog er det startet igen lidt  Jeg kan godt lide sne, så længe jeg ikke skal ud 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfdshfshdkjfhsdjk |
|
|
MM ILH: Der er forskel på negative mennesker, og mennesker der synes sne er træls, fordi alle deres gøremål sættes på stand-by, det kan jeg nu egentlig godt forstå, at folk er trætte af. Vi kan ikke allesammen sidde på vores flade indenfor med uldsokker på og drikke kakao 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhmmm |
|
|
Tror ikke du forstår numsefisk.. Selvfølgelig er det træls at sneen forhindrer én i forskellige gøremål. Den forhindrer da også mig, bl.a. kommer jeg for sent på arbejde pga. busserne er forsinket. Det er da ikke fedest, men jeg hader ikke ligefrem sneen for det Naturen er som den nu engang er, vi må jo bare indordne os efter den og det har vi da været vant til i alle de år mennesker har levet på jorden. Jeg er så ligeglad med hvad andre mener, jeg mener blot at der burde være langt værrere ting at slynge sit had ud over end sne som forresten alle går og sukker over når den ikke er her og ønsker sig hvid jul, ik?  Nu får vi hvid jul for en gangs skyld og lad os da glædes ved denne tid. Det kan være sidste gang vi får hvid jul overhovedet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Enig med Milh!  Jeg skulle fx også have været på arbejde i dag, men ringede og sagde at jeg ikke kunne komme pga. sne. Ikke mere at gøre ved det Jeg hader stadig ikke sneen
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjsfkfhcjksk |
|
|
Så vidt jeg kan læse er der ikke nogen der er hadske over for sneen  Blot irriterede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød <3 |
|
|
Malene : Busserne går igen 
Emmelie Smil til verden, og verden tror du er en lalleglad idiot Med Skønne Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhmmm |
|
|
Så læser du vidst ikke indlæggende så grundigt igen  Jeg kan i hvert fald finde frem til et par stykker hvor had indgår, så nej, det er ikke bare mig:-) Btw. var min udsagn ikke plantet på bestemte personer, men bare generelt alle negative mennesker der så end måtte læse mit indlæg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|