Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Gave til en helt helt speciel veninde?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 23:48

Jeg har en veninde, som jeg lige pr. 1. december flyttede sammen med. Vi er virkelig gode veninder og deler alt. Når resten af verden fucker op er hun der altid, og når jeg er træt af og sur på alle andre, har jeg bare lyst til at være sammen med hende.

Sammen med hende, kan jeg være mig selv helt 100 %.

I april blev hun 18, og jeg gav hende ikke nogen gave.. SHAME SHAME SHAME on me altså!

Jeg vil derfor gerne give hende en helt helt speciel julegave. Penge er ikke et problem, men vil virkelig gerne give hende noget personligt fra MIG.. Synes den med billeder af hinanden er lidt brugt, og har heller ikke vildt meget tid til sådan noget..

Men har overvejet at gøre det alligevel og give hende en bog med billeder, tegninger, små breve og digte (som hun ELSKER).

Er der nogen der har en ide til hvad sådan en ellers kunne indeholde eller måske hvad jeg ellers skulle give hende?

Vil så gerne give hende en julegave hun aldrig glemmer..

Signe

- det handler om at vinde, ikke kun at være med

"Forever trust in who you are - no nothing else matters"

Se min hjemmeside, unikke pandebånd tilsalg:

Lady G Design

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 00:05

Det tager lidt tid at lave, men du kunne jo lave en kurv. Hvor du ligger alle de ting hun godt kan lide ned.

I kurven kan du jo også ligge bogen, hvis det var noget :)

JHN-a-holic #1

Annsofisk

0
0
Svar på denne tråd

Gave til en helt speciel veninde.
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 18:24

Da en af mine bedste veninder blev student i sommers lavede min anden veninde og jeg en "billedbog" fra Photocare med billeder fra vores gymnasietid :)

Det fungerede rigtig fint, og den blev faktisk rigtig professionelt lavet, samtidig med at den var personlig :). Jeg ved dog ikke, om de kan nå at lave den inden jul?

Christina Buhl

Jalousi handler ikke om at være bange for at miste,

men om at være bange for at dele.

0
0
Svar på denne tråd

tamatm
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 20:05

Jeg laver en billedebog om os fra vi mødte til hinanden til vi bliver pensionister - i sådan en gammeldags billedmappe- hun vil elske den! :)

» Mvh. Lone

- med Camilla og bonus-ponyen Siena

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider