Heej 
Det er godt nok længe siden jeg har skrevet herinde
Men tænke da jeg lige ville opdatere lidt
Der er nemlig sket en masse!
For det første har jeg fået hest! Har været ude at kigge på en masse. Nogle af de første jeg så har jeg video af, sprang 140 på dem begge første gang, super god oplevelse!
Lige en video hvis i vil se. www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=166119
Men nu har jeg så fundet hestEN.
En super dejlig oldenborg hoppe på 8 år. Hun har gået MB/MA så hun kan lære mig en masse ting 
Jeg så hende til stævne i tyskland, hvor hun sprang super fint. Glæder mig til den dag jeg selv kan ride hende i de store klasser 
Men jeg er rigtig glad for hende, fik hende hjem i starten af december, så har ikke redet hende så længe endnu 
I får lige lidt billeder, emn husk at jeg ikke kender hende så godt, og er vant til en pony på 140 

I stalden 

Hendes bedårende hoved 

Galop.. Mine arme flyver lidt (: (:

Igen.. Dejlige bagben 

Traver af.. Sidder grimt, og hun træder ikke ordentligt igennem..

Et billed far video, MA i tyskland.

Endnu et hovedbilled :b
Beklager kvaliteten ikke er så god på alle billederne, men har ikke andre.
Derudover er Isa kommet super godt igen efter sin skade. Vi har redet en masse LA'er og enkelte MB'er de sidste måneder. Med mange placeringer
Red mit sidste stævne på hende i weekenden hvor jeg red 2 LA'er i vejle. Blev nr. 2 og 4. I den sidste klasse red jeg simpelthen SÅ dårligt, kom aaalt for snævert og dårligt på mange af dem, men isa var simpelthen fantastisk! Og klarede ærterne og kom fejlfrit igennem
Skøn afslutinig. Forrige weekend var vi til Christmas show, warm up hvor vi også blev placeret. Et lille billed hvis nogen skulle ha glemt hende 

Tilsdist vil jeg lige vise jer lidt nyt med Atlantis 
Hvis i ikke kan huske ham er han en 4'års new forest. Han er simpelthen blevet så dygtig! Udvikler sig hele tiden. Havde ham med til stævne for allerførste gang i november, og han var SÅ cool. Kiggede ikke på noget som helst 
Video derfra:
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=175447
Og fra almindelig springtræning: www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=174742
Ooog lige et billed fra stævnet:

Puha, det blev langt. Hvis i kom igennem må i da gerne smide en lille kommentar