Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Touch telefon eller ej?..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 14:03

Hej ænder - og glædelig december ;D.

Nu er jeg altså nødt til at spørge jer om hjælp!

Jeg har gået det meste af november og hele december måned og gruplet over, om jeg ønsker mig en touch telefon eller ej (luxuuus problems, i know).

Prøver sådan at finde fordele og ulemper. Vil rigtig gerne have en touch telefon, for de er så feminine og anderledes - har ikke haft en før, men mange synes, at man hurtigt bliver trætte af dem, og de går nemt i stykker osv osv.

Jeg VED godt det er min beslutning, men jeg kan simpelthen ikke bestemme mig, så ænder. Kom på bordet med alle jeres erfaringer om touch telefoner (og hvilke andre telefoner, I synes er geniale, hvis det er) :)

- Btw, er min gamle telefon pænt slidt op, så det er ikke bare for at få en ny jeg vil have en :)

Sille med part på Sylle.

jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o;

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 14:56

Jeg blev SÅ hurtigt træt af min og skærmen gik i stykker efter nogle mdr. så aldrig mere touch til mig ;)

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 15:08

Jeg må nok indrømme at jeg ikke bryder mig særlig meget om dem. Jeg synes de ser så store og klodset ud, når de har sådan en stor skærm :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

Touch telefon eller ej?..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 15:22

Jeg havde en Samsung F480, - blev ret hurtigt træt af at skrive på den, synes ikke man kunne skrive hurtigt på den og prøvede du kiksede tasterne tit sammen.

Overvejer lidt om jeg skal ha' en Ultra Touch, den har touch skærm OG alm. taster til at skrive på.

Rollo

- Marsvinenørd

MARSVIN

OPDRÆT : SÆLGES : BORTGIVES

HUNDE

HJEMMESIDE : PARRING TILBYDES

0
0
Svar på denne tråd

dfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 16:03

Har aldrig haft en og skal aldrig.. Jeg har enipod touch, og når bruger tastaturet på den får jeg stress, så jeg skal aldrig have en mobil med touch, for bruger min mobil dobbelt så meget som min ipod :P

PIRATEN

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske dig!
Min fotohjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Touch my dear.
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 16:32

I modsætning til de andre så ELSKER jeg min touch! Har en Nokia 5800 Xpress Music - den er lovely. Min kæreste har købt den samme, og han er også super glad for den. Min bror har den også!

Skærmen holder enormt godt, der er 3 former for skriveindstillinger, skrivehastigheden kan justeres, højtalerne er fine, radioen går GODT igennem - jeg kunne blive ved:-)
Det er helt klart den bedste telefon jeg har haft - alle andre jeg kender, der har en touch, er også enormt glade for deres.

Jeg tror det handler om at være en "touch-type";-)

- Louise

When we touch
electricity gets through
It's a good trick if you can do it
to make me fall in love with you

0
0
Svar på denne tråd

piojerwåow
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 17:55

Jeg har det som Louise, er også super glad for min!
Det eneste jeg kan blive lidt træt af, er at den hurtigt blir snasket ind i alt muligt, men det handler nok mere om at jeg ikke passer ordentligt på min..

If you're a bird, I'm a bird.

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 19:48

Ja, kan jo se fornuft i det I alle siger.. ;D

Problemet er, at jeg ikke ved om jeg er en såkaldt 'touch-type' (nice udtryk!) :P

Jeg tror jeg må holde mig til de traditionelle et stykke tid endnu, touch telefonerne bliver sikkert også udviklet enormt hurtigt :)

Sille med part på Sylle.

jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o;

0
0
Svar på denne tråd

TOUCH....
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 19:56

Jeg må sige at jeg elsker touch :-) Har nu haft touch-mobil i over 1½ år, og jeg kan simpelthen ikke skrive på normale mobiler mere, det tager aaaaaalt for lang tid, i forhold til touch.
Jeg syns ikke der er ulemper ved det, jeg har nu haft både en LG touch, og jeg har en HTC ligenu. Og jeg har ikke haft problemer med nogen af dem - men jeg vil sige, at hvis du vælger sådan en så køb det plastik til at sætte over skærmen, det er altså ikke fedt at rende rundt med en ridset skærm :-)

Simone & Low Länder
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 20:41

Jeg har lige solgt min touch mobil idag, til min storebrors kæreste.. Jeg blev rimelig hurtig træt af den..

Line og Markus.
-tag jer i agt for dværgfolket B)

蛋糕
(Kage)

Bates Caprillie Close Contact, 17" Lys brun og Startrekk Espaniola, 17,5" (men med kort anlægsflade) sort sælges. Skriv PB for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Ej......
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 21:08

Jeg har en HTC m. touch, og den er møgirriterende. Den har dog alm. tastatur også.

Jeg ville få spat af en Iphone fx. (har en Ipod Touch, og det er @!#$..)

Mvh. Cecilia

Med Østerskovs Focus og Siggi

If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 21:28

Jeg købte i sommers en samsung f480 touch, og er stadig rigtig glad for den!

Har ingen problemer haft med den indtil videre, og har tabt den rimelig voldsomt på arbejdet flere gange, og det har den klaret alle gangene.

Jeg frygtede også at komme til at mangle knapperne, men det gør jeg slet ikke. :)

Btw. synes jeg stadigvæk at samsung f480 er en af de bedste touch som er lavet ;)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 21:55

Jeg har en LG med touch og den er jeg rigtig tilfreds med - var bange for, den var svær at skrive på, men jeg skriver ligeså hurtigt på den som jeg gør på andre telefoner.. :)

Sandra
..med Sneggla vom Störtal

0
0
Svar på denne tråd

mobiler.
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 20:24

Altså nu har jeg en Iphone, og i starten tænkte jeg også, det kommer aldrig til det gå, man kan skuda ikke skrive hurtigt, og den er for stor og alt det @!#$.

- Men efter jeg har haft den en lille månedstid, så er jeg sku blevet glad for den, man kan sagtens skrive hurtigt på den, det bare om at ramme tasterne ordenligt. Og der er stave kontrol på, så hvis du rammer et bogstav forkert, så kommer den med det ord du skal skrive, som forslag.

Syntes det er en fed mobil, fordi du kan mange ting med den, ja den er stor! Men man vender sig til det, den har fin lyd, og man kan gå på nettet med den, og se vejret og alt muligt.

Det eneste som jeg syntes er crap, er at den desværre ikke kan holde strøm længe! Det er skide irriterende, så min ligger som regel til opladning hver nat. :( Det er tilgængæld det eneste minus jeg syntes der er med den.

Love it, og syntes helt klart den er værd at købe, hvordan andre touch mobiler er, skal jeg ikke svare på. Men syntes godt jeg kan sige thums up til iphone!

Mie Jacobsen.

CaDo's Dakoda OX

Doline OX

*Dejlig OX Arabervallak Sælges!*

CaDo's Da Vinci OX, Eft. Doline OX - Perm OX.

www.fuldblodsaraber.dk/ Shest.asp?ID=692

0
0
Svar på denne tråd

dfgfdgfgdfg
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 20:47

Jeg er også ret i tvivl om jeg ønsker mig sådan en. På den ene side synes jeg at de er helt vildt 'sjove' og på den anden side, ved jeg at jeg er utrolig dårlig til at passe på mobiler (skifter ca. hvert ½-1 år) sååeh, jeg tror ikke jeg skal have mig sådan en forløbig :) Men tror bare man må tage chancen.. Hvis man slet ikke kan lide den, må man jo sælge den igen

0
0
Svar på denne tråd

æplokijuhy
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 21:16

hahaha jeg hader dem ! kort og simpelt, kan ikke fordrage dem! ;D

nææh gode gamle alm "Candy-bar" modeller er noget man ved hvad er!
den bedste mobil jeg har haft var en Sony E. w660i som vidst ikke er i butiks salg mere desværre.

kan ikke anbefale sony e.'s cyber shot serie. har min anden nu, og den har samme problemer som min forrige cyber shot. så håber jeg finder papirerne på den så jeg kan få den lavet. er træt af mobiler der ikke virker.

nå sidespring, nej jeg vil ikke anbefale nogle touch mobiler. jeg er typen der vil mærke jeg trykker på knapper. og syntes også touch mobilerne er så store og klodsede.

men held og lykke med at bestemme dig, har selv tit sådanne problemer

:: ise

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Touch or not?
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 21:18

Jeg har en Samsung Ultra touch (den er både med touch og normalt) Jeg er super glad for min, men ville være blevet træt af den hvis den kun havde touch (:

Line B.
Nias & Line.
We belong together
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 19:20

Jeg har en touch diamond fra HTC - og det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft.. Tror det er den eneste telefon jeg nogensinde vil have

Med venlig hilsen

evA med sine skimler Aslan og Onegin

jo flere skimler jo bedre!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 20:17

Jeg har haft en LG med touch, det var noget møg! Den virkede nærmest kun hver anden gang man trykkede...

Nu har jeg en iPhone og den elsker jeg!

/Line

4,5 kg. Naughty Gelding fra Dodson & Horrel sælges!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider