Joo det kan man vist godt sige 
Var tidligt oppe og afstiafsted til tandlæge, - og jeg HADER tandlæger, rystede den første halve time i stolen af skræk, sådan helt seriøst.
De ville så lave en rodbehandling på en tand jeg har haft tandpine i, jeg blir bedøvet og det hele, og så kan han bare se at han ikke kan gøre det i dag for det gør nullernaller på mig.
- Så han ligger noget i som skal dræbe nerven?! Lapper det sammen, og laver så en anden tand.
Så skal afsted igen på torsdag, og igen efter jul!
VRÆL!
- Jeg er så ræd for tandlæger!
Vil bare ha' det overstået!
Værste er, at regningen blir bare vildt høj, fantastisk...!
Og så var jeg til lægen bagefter, fordi jeg har bøvlet med noget eksem på armene - frygtede det var enten min allergi eller børneeksem som var begyndt et nyt sted, men nej nej...
Det på mine arme er simpelthen SVAMP! Jeg får fra mine marsvin, hundene osv. af... 
- Hvor fedt er det lige at få svamp af at ta' sine dyr ud og kæle med dem?
Er noget med at jeg pga. børneeksem har ekstra sart hud, og det gør så at jeg får svamp fra dyrene - er noget alle dyr har.
Fantastisk 
Og mine kæmpe røde tørre plamager i ansigtet er så børneeksem.
Orhja, og så er vores tæve i løbetid - blevet insemineret så vi venter hvalpe til februar (Weee! God ting!)
- Men vores hanhund er fuldkommen ude af sig selv, piver, vandrer rundt osv. og det gør at vores kastrat blir mega sur og hopper på ham.
Hyyyggeligt... Glæder mig til løbetiden er SLUT! 
Btw så kender jeg godt de der prinsesser i skolen - det er bare belastende og man gider det IKKE!