Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 17:46

Argh frustrationer.. - er der nogen der har behov for at komme ud med deres frustrationer, så er det her

Jeg har bare haft sådan en af de dage, hvor man bare ville ønske man var blevet i sengen...

starter klokken 7:30 hvor jeg løøøber efter bussen og ikke når den.. Tager så den næste og tager også skraldet fra dum lærer på skolen med sit "du kommer forsent" Godt påpeget smukke... -.-

Så skal jeg ellers igang, får at vide, at dispositionen og logbogen fra projektopgaven, altså skal være færdig idag klokken 12 og det havde kære fru lærer glemt at fortælle os

Nå men jeg bruger så hele morgen og formiddag på at løbe frem og tilbage fra printer til computer, da printeren så heller ikke virker..

Tilsidst slutter vi af med drama, hvor jeg så går ind i et andet rum og øver en af de sange jeg skal synge. Da jeg kommer ud igen, har prinsessen jeg synger den anden sang med, beordret tonen to ned, og den er nu umulig for mig at nå ned til. Men prinsessen mener jo at det bare kræver lidt øvelse.. Argh hun er kun en elev men hun har magt som Gud.

Nu sidder jeg så her med hovedpine og ondt i maven og har forbud mod at tage nogle steder, da jeg jo ikke skal blive syg igen

Hva så ænder, har i haft nogle lidt bedre dage end mig - eller måske dårligere? :P

Asta

>> You just can't live in that negative way...

make way for the positive day! <<

Rest In Peace Isabella! :'(

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 17:47

flot overskrift.. havde liige glemt den :D

der skulle nok have stået noget i retningen af "dårlige dage".. ja, tilføjes til listen af bummerter for idag ;)

Asta

0
0
Svar på denne tråd

Dårlig dag?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 19:20

Joo det kan man vist godt sige :-P

Var tidligt oppe og afstiafsted til tandlæge, - og jeg HADER tandlæger, rystede den første halve time i stolen af skræk, sådan helt seriøst.

De ville så lave en rodbehandling på en tand jeg har haft tandpine i, jeg blir bedøvet og det hele, og så kan han bare se at han ikke kan gøre det i dag for det gør nullernaller på mig.

- Så han ligger noget i som skal dræbe nerven?! Lapper det sammen, og laver så en anden tand.

Så skal afsted igen på torsdag, og igen efter jul! :-( VRÆL!

- Jeg er så ræd for tandlæger! :-( Vil bare ha' det overstået!

Værste er, at regningen blir bare vildt høj, fantastisk...!

Og så var jeg til lægen bagefter, fordi jeg har bøvlet med noget eksem på armene - frygtede det var enten min allergi eller børneeksem som var begyndt et nyt sted, men nej nej...

Det på mine arme er simpelthen SVAMP! Jeg får fra mine marsvin, hundene osv. af... :-(

- Hvor fedt er det lige at få svamp af at ta' sine dyr ud og kæle med dem?

Er noget med at jeg pga. børneeksem har ekstra sart hud, og det gør så at jeg får svamp fra dyrene - er noget alle dyr har.

Fantastisk 8-)

Og mine kæmpe røde tørre plamager i ansigtet er så børneeksem.

Orhja, og så er vores tæve i løbetid - blevet insemineret så vi venter hvalpe til februar (Weee! God ting!)

- Men vores hanhund er fuldkommen ude af sig selv, piver, vandrer rundt osv. og det gør at vores kastrat blir mega sur og hopper på ham.

Hyyyggeligt... Glæder mig til løbetiden er SLUT! :-P

Btw så kender jeg godt de der prinsesser i skolen - det er bare belastende og man gider det IKKE!

Rollo

- Marsvinenørd

MARSVIN

OPDRÆT : SÆLGES : BORTGIVES

HUNDE

HJEMMESIDE : PARRING TILBYDES

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 20:36

lyder også som noget af en dag

Uha det med tandlæger kender jeg udemærket, de er bare træls.

Tilgengæld den med eksemen - jeg døjer nemlig også MEGET med sart hud og børneeksem. Men får sådan en creme mod det. Ved ikke om du får behandling - for det hjælper ihvertfald mig en hel del :)

(har nemlig også kat)

Man skulle tro det var dejligt med decmeber, men det kan også være stressende ;)

Og ja de prinsesser, de tror de kan alt - hun sagde at hendes far havde sagt hun sang som en engel

Asta

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 20:39

Lyder som en dum dag, du har haft dig!

haha, jeg har også projektuge i denne uge - gaal, det er godt nok stressende! Puha det hænger mig langt ud af halsen! So i know how you feel, girl

Hvilket emne har i skrevet om?

I weekenden skal jeg øve min fremlæggelse, men hallo, nu er det altså fredag, så det betyder at jeg sidder i min dejlige morgenkåbe, og fråder mig godt med usunde ting

Hvordan går det med modeldrømmene, Asta?

LiNE' & 'Rhapsody
Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 21:14

ja en rimelig uheldig en ;)

Ja det er bare utroligt som det kan stresse én helt op.. Troede jeg havde såå meget tid, men nej ligepludselig var det bare fredag Men har det som dig, har snuppet computeren og en plade marabou med i seng og ligger nu og hygger mig :D

Vi har skrevet om Tro og videnskab. - hvad med dig? ;)

modeldrømmene går nogenlunde fremad,- jeg har været inde og blive prøvefotograferet, og så ringer de hvis de får brug for en model - på Casablanca i Århus. Men da jeg har atopisk eksem er det ret svært med alt det make-up. Så skal snakke med hudlæge og diverse andre læger og finde en løsning.

Havde tænkt mig at lave en update, men synes ikke der var så meget at lave en update om..

Asta

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 22:18

Det lyder heller ikke ringe, eller fredagshygge, og nu kommer der også en god film

Vores gruppe (4 pers.) havde om kendisser.

Det er da dejligt at høre at du har gjort noget ved det, så det ikke bare er en drøm som ikke kommer ud Træls at du har det eksem, men nu må du lige se hvad lægen siger, så.

Du har ikke de billeder du fik taget, vel? Vil nemlig vildt gerne se dem

Hvor høj er du?

LiNE' & 'Rhapsody
Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

hjehejje
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 18:55

ja det er bare dejligt

hmmn nej jeg har nogle amatørfotos på min anden computer, dem kan jeg godt lægge ind hvis det er? ;)

Ja altså jeg er ikke model endnu, men måske kan de bruge mig.

er 180 - så det er noget af en højde :P

Asta

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 19:11

Ansøger dig på facebook, det er lidt nemmere

LiNE' & 'Rhapsody
Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 19:25

yes, har bekræftet dig :)

Asta

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider