Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fylla's stævne come back !
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 18:57

Hej Alle.

Puha, det er så længe siden jeg har lavet et indlæg, at jeg slet ikke kan huske det :P

Til dem der ikke kan huske Fylla og jeg, kan jeg kort fortælle, at hun er en 2'er dressur pony jeg købte som 4-års og så selv har redet op og startet en masse stævner på.

Vi nåede at ride nogle p-klasser på c-plan og blive nr. 3 til fyensmesterskabet lige inden jeg faldt for aldersgrænsen.

Sådan så vi ud:

og springe kunne vi altså også ;) :

Så blev hun sat til salg, hvilket overhoved ikke passede damen, og hele foråret har hun stået stille med diverse åndsvage småskader, som bare tog lang tid at komme over.

Jeg går i 2.g på gym nu + arbejde ved siden af, så tiden er meget knap for mig og da jeg selvf. heller ikke længere kan starte stævner på hende, har jeg fået en rigtig dygtig pige fra gården, hvis elevpony lige har fået konstateret spat, til at ride hende et par gange om ugen. Og i denne weekend var der så stævne på gården, hvilket selvf. skulle udnyttes.

Over et år siden hun sidst har startet, så der var blevet meldt til i noget la1.

Og hun nød det bare SÅÅ meget ;D kunne virkelig se på hende, hvordan hun lyste op da hun kom på banen og hvor meget hun dog har savnet det.

Den løb hele det første program igennem med ørerne fremme, hvilket kom meget bag på Sabrina, der ellers mente den havde været så stille og rolig på opvarmningen haha, den tossede pony.

Men anden klasse gik meget bedre, der kom styr på tempoet og de fik næsten 63%.

I dag var der så virkelig kommet styr på der og de fik næsten 65% og blev placeret som nr. 5 !

Virkelig godt some back for den bette pony synes jeg ;D

Hun blev da også skamrost og proppet med diverse æbler og godbidder :D :D :D

Fik ikke kameraet med desværre, men har et par rimelig nye billeder fra en tur til søen, Maja tog en dag før vinterpelsen havde sat sig:

Møs møs <3

Hvis i kender nogen der mangler en fantastisk dressurpony, må i meget gerne sige til :)

Og så vil jeg så kaste mig over min samfundsfagsaflevering igen ;)

± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 & 08 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd

Max er sød <3
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 19:31

Jeg kan skam sagtens huske skønne Fylla :)
Det lyder som om det går godt med hende - synd du ikke længere kan ride stævner på hende.

Men igen, hvor er hun bare dejligt !

Emmelie

Hende som bliver statsminister

0
0
Svar på denne tråd

rødgrød
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 19:31

* dejlig

Emmelie

Hende som bliver statsminister

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 19:33

Længe siden man har hørt fra jer:-)

Ærgeligt du ikke selv kan starte stævner mere, men lyder smart du har fik en til at starte på hende så ;) Super comeback, Fylla er bare så flot :) Held og lykke med at få hende solgt.

0
0
Svar på denne tråd

gfhjkjhgv
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 19:48

Selvfølgelig kan jeg da huske jer to søde! ;)

Fylla ser bare super godt ud! Håber vi får lidt flere billeder igen, det har vi savnet lidt herinde :)

.. mvh. j u l i e k r o n b o r g
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 22:10

Fylla var bare SÅ sød i lørdags!! Det så bare genialt ud!

Jeg genopliver lige seancen:

Vi sidder en flok på langsiden og muntrer os over Fylla og Sabrinas fine trav program, som bestemt ikke manglede energi. Skridtprogrammet kommer og er ved at være slut...

Amalie: "NU blir' den utidig!"

Fylla: "WRUUUUUUUUUUUUUUMMM!!!"

Det var så dejligt at se hende tilbage og super glad! Håber for dig at hun snart bliver solgt, på trods af, at jeg helst så hende blive på SAM og med dig på ryggen... But time passes - og en dag skal dig og mig på hestekøb Ikk'? :)

Karen
~ Burberry ~
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

Hestklip med spritny Hauptner electric 2000 tilbydes i Odense

0
0
Svar på denne tråd

5465654645
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 21:07

Tak skal i have :)

Karen: Haha, det var bare alt for nice ;D ;D ;D

Og KÆMPE jubel og klap da hun havde hilst af haha..

ja, nu må vi se ;)

± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 & 08 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider