Hej Alle.
Puha, det er så længe siden jeg har lavet et indlæg, at jeg slet ikke kan huske det 
Til dem der ikke kan huske Fylla og jeg, kan jeg kort fortælle, at hun er en 2'er dressur pony jeg købte som 4-års og så selv har redet op og startet en masse stævner på.
Vi nåede at ride nogle p-klasser på c-plan og blive nr. 3 til fyensmesterskabet lige inden jeg faldt for aldersgrænsen.
Sådan så vi ud:

og springe kunne vi altså også
:

Så blev hun sat til salg, hvilket overhoved ikke passede damen, og hele foråret har hun stået stille med diverse åndsvage småskader, som bare tog lang tid at komme over.
Jeg går i 2.g på gym nu + arbejde ved siden af, så tiden er meget knap for mig
og da jeg selvf. heller ikke længere kan starte stævner på hende, har jeg fået en rigtig dygtig pige fra gården, hvis elevpony lige har fået konstateret spat, til at ride hende et par gange om ugen. Og i denne weekend var der så stævne på gården, hvilket selvf. skulle udnyttes.
Over et år siden hun sidst har startet, så der var blevet meldt til i noget la1.
Og hun nød det bare SÅÅ meget
kunne virkelig se på hende, hvordan hun lyste op da hun kom på banen og hvor meget hun dog har savnet det.
Den løb hele det første program igennem med ørerne fremme, hvilket kom meget bag på Sabrina, der ellers mente den havde været så stille og rolig på opvarmningen
haha, den tossede pony.
Men anden klasse gik meget bedre, der kom styr på tempoet og de fik næsten 63%.
I dag var der så virkelig kommet styr på der og de fik næsten 65% og blev placeret som nr. 5 !
Virkelig godt some back for den bette pony synes jeg 
Hun blev da også skamrost og proppet med diverse æbler og godbidder

Fik ikke kameraet med desværre, men har et par rimelig nye billeder fra en tur til søen, Maja tog en dag før vinterpelsen havde sat sig:

Møs møs <3
Hvis i kender nogen der mangler en fantastisk dressurpony, må i meget gerne sige til 
Og så vil jeg så kaste mig over min samfundsfagsaflevering igen