Jeg har den her veninde som lige siden jeg lærte hende at kende, har købt, gjort, ment og sagt det samme som mig.
Det har virkelig irriteret mig, men har ladet det ligge for ville ikke være den uforskammede og snobbede veninde som ikke kunne acceptere at vi havde noget af det samme tøj.
Men nu er det virkelig blevet "slemt"!
Det er alt fra mit tøj, min mening, mit hår, ja selv min ringetone er magen til hendes. Der er flere som har lagt mærke til det, og nu bliver jeg så irriteret når jeg ser billeder fra en fest hun var til og opdager at hun sat håret på samme måde som mig, samme tørklæde, samme tøj osv. som jeg havde på sidste weekend.... 
Selv da jeg fik piercing engang, og lavede ekstra huller i ørerne fik hun det samme en uges tid efter.
Det kan godt være jeg bare burde være ligeglad og tænke det er hendes problem, men det er bare ikke fedt at gå ud at købe en ny kjole man er glad for, eller noget andet, og pludselig har hun det samme.
Jeg har lavet 100 hentydninger til at det irritere mig, men jeg kan bare ikke finde en ordenlig måde at sige det på uden at lyde total fornærmet.
Hvad havde i gjort?