Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Irriterende veninde!!
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 14:18

Jeg har den her veninde som lige siden jeg lærte hende at kende, har købt, gjort, ment og sagt det samme som mig.

Det har virkelig irriteret mig, men har ladet det ligge for ville ikke være den uforskammede og snobbede veninde som ikke kunne acceptere at vi havde noget af det samme tøj.

Men nu er det virkelig blevet "slemt"!

Det er alt fra mit tøj, min mening, mit hår, ja selv min ringetone er magen til hendes. Der er flere som har lagt mærke til det, og nu bliver jeg så irriteret når jeg ser billeder fra en fest hun var til og opdager at hun sat håret på samme måde som mig, samme tørklæde, samme tøj osv. som jeg havde på sidste weekend....

Selv da jeg fik piercing engang, og lavede ekstra huller i ørerne fik hun det samme en uges tid efter.

Det kan godt være jeg bare burde være ligeglad og tænke det er hendes problem, men det er bare ikke fedt at gå ud at købe en ny kjole man er glad for, eller noget andet, og pludselig har hun det samme.

Jeg har lavet 100 hentydninger til at det irritere mig, men jeg kan bare ikke finde en ordenlig måde at sige det på uden at lyde total fornærmet.

Hvad havde i gjort? :)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 14:21

Jeg havde sagt det lige ud til hende og droppet hentydningerne. Det nytter jo noget ikke det andet :)

Og, f... hvor må det være irriterende!

Astrid P

- og Præsthøjens Nico-Light.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 14:34

set i bakspejlet, er hun nok ikke din veninde fra din side af. Men jeg tror at hun godt kan lide dig, og at hun ser dig lidt som et forebillede... Hvis hun syntes dårligt om dig/din stil og de ting du gør, ville hun nok ikke gøre det samme - men jo, kan godt se det er skie træls, men derfor syntes jeg at du som en rigtig ven, skal konfronterer hende med det på en pæn måde, men også som hun forstår det...

<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd

hcdgcdjsgfjsdk
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 14:35

Det er jo et eller andet sted synd for hende, at hun har så meget brug for at være en anden end dén hun egentlig er.

Men så er det at DU som en god veninde skal sige, at hun må se at stå ved hende selv og danne sig sine egne meninger, ingen vil have en kopi rendende, det er belastende og kedeligt ikke mindst.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 14:47

Numse: ja lige præcis, det er synd for hende. Og jeg plejer slet ikke have problemer med at fortælle folk tingene, men hende her opfatter bare ikke altid det man siger, på den måde det bliver sagt. Hmm, hun får det fordrejet til hvad hun vil høre, og ikke hvad der bliver sagt.

Jeg tror det er derfor jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal sige det, for jeg er pisse irriteret, men ønsker alligevel at sige det på en ordenlig måde, det er bare ikke nemt at finde den rigtige måde når jeg har på fornemmelsen hun bliver temmelig fornærmet. ;)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 20:49

Se det lyst!

Du er bare foran hende ;)

- Salli

-

en gang springrytter - altid springrytter.

0
0
Svar på denne tråd

hcjsdhfkjdhakfa
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 22:21

Kan du ikke sætte dig ned med hende på tomandshånd og virkelig trænge ind ved øjenkontakt og lettere skrappe ord, vil hun ikke forstå, så må hun jo have den hårde version.

Og så må hun blive fornærmet, det er hendes eget problem.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 16:10

Det lyder som om hun virkelig har et personlighedsproblem. Hun er sikkert utrolig usikker på sig selv, og så er det jo nemmere at være ligesom dig fordi hun synes du er som hun egentlig gerne selv vil være. Jeg ville tage en alvorlig snak med hende om det, og hvis ikke hun bliver vildt fornærmet og i fortsætter jeres venskab, så prøv måske at hjælpe hende med at "finde sin egen personlighed" eller hvordan man lige skal sige det. Altså fx når i er ude og shoppe sammen, så prøv at få hende til at købe noget tøj du måske ikke selv ville købe, og sig sådan noget som "Eej denne her ville være flot til dig! Den er virkelig fed, men jeg vil komme til at se alt for bleg ud i den..". Og bare fremhæv en masse positive ting ved hendes personlighed, ting som hun kan være stolt af, og som kan give hendes selvsikkerhed et løft :)

Carina

- Med den skønne Omira

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider